Alle respect voor degene die d'r een paar minuten in heeft gestopt, maar Angry Blue met wat blendingoptions en drie layers op overlay, zo maakte ik mijn sigs toen ik 12 was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen
Dat lettertype
wow, boeiuhquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:31 schreef Quir het volgende:
Het is het eerste dat je ziet als je het topic opent, het geeft een eerste indruk waaruit je meestal een hoop opmaakt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:31 schreef Quir het volgende:
Het is het eerste dat je ziet als je het topic opent, het geeft een eerste indruk waaruit je meestal een hoop opmaakt.
Nja, als jij hier bivakeert is het inderdaad wel een indicatie voor het niveau.quote:
Ach, of geen banner, of eentje waar je oogkanker van krijgt als je er naar kijkt, whats the differencequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht dat we geen banner zouden doen.
Ik ben ONZquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Nja, als jij hier bivakeert is het inderdaad wel een indicatie voor het niveau.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, of geen banner, of eentje waar je oogkanker van krijgt als je er naar kijkt, whats the difference
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, of geen banner, of eentje waar je oogkanker van krijgt als je er naar kijkt, whats the difference
Je ziet het probleem niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik snap echt niet waar je over loopt te zeuren hoor
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:50 schreef Paul het volgende:
Genoeg over die banner
Nu gaan we het over Down met Johny hebben
als dat geen vet feestje wordquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:55 schreef Paul het volgende:
Kben zo zenuwappig voor volgende week
[ afbeelding ]
JEweets alle klassiekersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |