Het is bijna grappig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef -SG- het volgende:
Olep, gefeliciteerd met je chromosoom extra he.
kan ie ook zo bij Johnny in de showquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef -SG- het volgende:
Olep, gefeliciteerd met je chromosoom extra he.
Paul en Olep. Samen bij Johnny.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kan ie ook zo bij Johnny in de show
hey die voetbalclub zit hier in de buurtquote:
lol, ik had wat op het puntje van mn tong, maar ik zwijg liever ffquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hey die voetbalclub zit hier in de buurt
ik ben nieuwsgierig dus kom maar opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, ik had wat op het puntje van mn tong, maar ik zwijg liever ff
Je hebt het nieuwste KLB topic in de nieuwe topics ook al gezien? Wel toepasselijk op jou denk ikquote:
Nee hoor, ik heb geen solli gestuurd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je hebt het nieuwste KLB topic in de nieuwe topics ook al gezien? Wel toepasselijk op jou denk ik
Somsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan wordt je natuurlijk nooit blauw
Maar goed, H_h staat aan jouw kant
Doe het dan daar postenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe het dan daar posten. Vervuil ONZe SC er niet mee.
bij spammers dient er snel ingegrepen te worden, vandaar zijn actie terecht wasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe het dan daar posten. Vervuil onze SC er niet mee.
PM!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bij spammers dient er snel ingegrepen te worden, vandaar zijn actie terecht was
Hij stuurde mij wel een PM, met het verzoek om mij te mogen afzuigenquote:
Dat heb ik ook gedaan, dat betekent niet altijd dat je mod wil worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hij stuurde mij wel een PM, met het verzoek om mij te mogen afzuigen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, dat betekent niet altijd dat je mod wil worden.
Klopt. Mod wordt je alleen als je ook bereid bent opnames te laten maken van het afzuigen, zodat yvonne dat later op haar gemak nog eens kan bekijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, dat betekent niet altijd dat je mod wil worden.
ik werd voor de vrouwelijke crew gegooidquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt. Mod wordt je alleen als je ook bereid bent opnames te laten maken van het afzuigen, zodat yvonne dat later op haar gemak nog eens kan bekijken
Wat mocht jij afzuigen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik werd voor de vrouwelijke crew gegooid
Respect dat je het overleeft hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik werd voor de vrouwelijke crew gegooid
Jij had de gele lay-out nog?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Nieuwe lay-out is best fijn, eindelijk van dat gele ding af.
quote:
jah vertel eens H_hquote:
Ikke ga ook weekend vieren. Maar wat duurt lang?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef WurM het volgende:
Duurt lang. Ik ga iets anders doen en weekend vieren. Tot deel 17!
Tot er weer gereageerd wordquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ikke ga ook weekend vieren. Maar wat duurt lang?
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |