Ik geloof niet dat Ali die 3 woorden Nederlands spreekt politiechef zal worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:46 schreef bijdehand het volgende:
Of als je van die mensen aan de telefoon krijgt die leden moeten werven of jou iets aan moeten smeren, die dan maar 8 woorden Nederlands spreken, zodat als je ze iets vraagt ze het niet snappen![]()
En maar raar vinden dat de haat jegens buitenlanders groeit
Nee, maar ik laat alleen zien wat voor enorme bagger je binnenhaalt als je zo gaat kijken. 'O, allochtoon, da's mooi. Ga jij maar lekker bellen.'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Ali die 3 woorden Nederlands spreekt politiechef zal worden.
Met de PVDA erbij en het geld wat ze over de balk smijten wel hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is een christelijk conservatief kanbinet, te vergelijken met de tijd van Colijn. Men wil terug naar gristelijke normen en waarden zoals zondagssluiting, betutteling en verboden in een wereld die door techniek steeds sneller en steeds meer 24-uurs wordt. Dat is niet links, hoor.
Meki misschien wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jawel, want dat is dan een kwaliteit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Haalt het niet bij het geld wat door voorgaande Balkenende's over de balk is gesmeten voor zaken als een JSF, Betuwelijn, HSL, spitsstroken et cetera ad infinitum.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Met de PVDA erbij en het geld wat ze over de balk smijten wel hoor.
Er wordt van Ali wel verwacht dat ie een oogje toeknijpt als allochtonen weer eens de boel terroriseren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zou een Ali dat niet beter kunnen doen wat dat betreft, omdat het dan niet als discriminatie gezien kan worden?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Er wordt van Ali wel verwacht dat ie een oogje toeknijpt als allochtonen weer eens de boel terroriseren.
Oh wacht dat doen de blanke chefs ook al..
Dat is iets heel anders. Dat zijn vaak goedkope callcentra in het buitenland. Azië of Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:46 schreef bijdehand het volgende:
Of als je van die mensen aan de telefoon krijgt die leden moeten werven of jou iets aan moeten smeren, die dan maar 8 woorden Nederlands spreken, zodat als je ze iets vraagt ze het niet snappen![]()
En maar raar vinden dat de haat jegens buitenlanders groeit
Eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:53 schreef Leandra het volgende:
Als er idd sprake is van gelijke geschiktheid heb ik er geen enkel probleem mee dat een vrouw of allochtoon de voorkeur krijgt, als er echter geen sprake is van gelijke geschiktheid dan slaat dat nergens op.
Geschiktheid hangt niet af van geslacht of kleur, dat hangt af van de kwaliteiten van de kandidaat.
Dat je daar een beetje mee gaat zitten spelen op VMBO-niveau is al triest maar zou nog aanvaardbaar kunnen zijn, als het gaat om een top-functie is het helemaal van God los als je kwaliteit afwijst zodat je iemand met minder capaciteiten maar met het "juiste" geslacht of een kleurtje de baan kunt geven.
Mensen die gedreven zijn komen altijd waar ze horen, ongeacht of ze vrouw zijn of een kleurtje hebben... of beiden.
Die zijn met bezuinigen anders prima over de vorige economische recessie/crisis gekomen. Dankzij dit kabinet is het begrotingstekort weer groter dan ooit. Ben benieuwd wie de rotzooi gaat opruimen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Haalt het niet bij het geld wat door voorgaande Balkenende's over de balk is gesmeten voor zaken als een JSF, Betuwelijn, HSL, spitsstroken et cetera ad infinitum.
Klopt, maar als de een 60 scoort en de ander 90 dan wordt het al twijfelachtig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens.
Maar stel je hebt een functieomschrijving.
En je moet minimaal 60 punten van de 100 scoren wil je geschikt zijn voor die job.
De ene sollicitant scoort daar 90 punten op. De ander 80.
Beiden zijn dus geschikt.
Vanuit maatschappelijk oogpunt kan het zinvol zijn om die van 80 punten aan te nemen.
Bron?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:12 schreef Leandra het volgende:
Daarbij heeft de overheid in het verleden nogal eens de functie-eisen verlaagd om op die manier mensen in aanmerking te laten komen die anders niet in aanmerking kwamen.
Tja, fok he...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:14 schreef Gewas het volgende:
Ik heb vorige maand een soortgelijk topic geopend en toen werd ik gebasht en kreeg ik allerlei beledigingen naar mijn hoofd maar nu kan men wel normaal reageren?
Dat is dan 3X woordwaarde...vrouw, allochtoon en lelijk...quote:
Eind jaren tachtig, begin jaren negentig zijn de eisen voor de functie van politie-agent verlaagd zodat er meer allochtonen in aanmerking zouden komen voor die functie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |