abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:59:18 #271
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66803438
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Morendo het volgende:

[..]

Thatcher, Merkel, Kroes, H. Clinton, en Guusje zelf zijn dat ook niet. Misschien is dat zelfs wel een soort 'voorwaarde' om te kunnen slagen in deze harde wereld.
Zeker. Een teveel aan testosteron is voor vrouwen uiteraard een vereiste om te kunnen slagen in de harde wereld aan de top. Want een echte vrouwelijke vrouw zit dan al snel met borderlinesynmptonen thuis.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66803443
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
Ik ben voor vrouwen als minister van defensie en als legerleider!
...ik weet zeker dat we dan een stuk minder oolog voeren in arme landen als Afghanistan...
Dan zit Nederland elke maand weer in een nieuwe oorlog verwikkeld.

Oh en even een klein weetje: die "agressieve houding" van mannen tegenover andere landen is nodig zodat wij (bijna) alles hebben en zij (bijna) niks. Geen dank trouwens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_66803609
Kritiek uit onverwachte hoek op Guusje:
quote:
„Dit heeft een wisselwerking op het hele politiekorps”, zei Tweede Kamerlid Coskun Ēörüz van die partij. Het gaat er hem om dat de beste persoon wordt aangenomen. Hij zou het onwenselijk vinden als wordt gewacht tot er een geschikte vrouw of allochtoon beschikbaar is. „Die luxe hebben we nu niet.”
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66803664
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:59 schreef waht het volgende:

[..]

Dan zit Nederland elke maand weer in een nieuwe oorlog verwikkeld.

Oh en even een klein weetje: die "agressieve houding" van mannen tegenover andere landen is nodig zodat wij (bijna) alles hebben en zij (bijna) niks. Geen dank trouwens.

Volgens de 1 zijn vrouwen zo agressief dat ze automatisch kernoorlogen beginnen en volgens jou is de agressie van mannen nodig, omdat vrouwen het dan niet genoeg zouden zijn

Wat is het nou?
pi_66803822
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Sport vergelijken met aanname beleid?
Ben je serieus?
Niet het sport zelf vergelijk ik maar het eindresultaat............ de beste wint of je vindt gewoon dat een hardloper op krukken tussen valide lopers moeten winnen, zeg dat dan gelijk.
quote:
Deze vraag:
[..]
Heb jij er een probleem mee dat er wordt gestreefd dat (overheids)functie een goede afspiegeling zijn van de samenleving?
Ja, als het opgelegd wordt ten kostte van kwaliteit.
pi_66803870
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet het sport zelf vergelijk ik maar het eindresultaat............ de beste wint of je vindt gewoon dat een hardloper op krukken tussen valide lopers moeten winnen, zeg dat dan gelijk.
[..]

Ja, als het opgelegd wordt ten kostte van kwaliteit.
Dus als het niet ten koste gaat van de kwaliteit vind je het geen probleem. Duidelijk.

Van een directeur of ambtenaar kun je niet vaststellen wie de best is. Je kunt er geen stopwatch bij houden of meetlint naast leggen. Dat kan bij sporters wel.
pi_66804060
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:08 schreef keuvelaar het volgende:

[..]

Volgens de 1 zijn vrouwen zo agressief dat ze automatisch kernoorlogen beginnen en volgens jou is de agressie van mannen nodig, omdat vrouwen het dan niet genoeg zouden zijn

Wat is het nou?
Vrouwen zijn iets vredelievender, verzorgender, meelijhebbender, etc. Maar dat betekent niet dat het įllemaal engeltjes zijn.

Misschien zouden er minder oorlogen zijn met vrouwen aan de top, maar mannen zijn fysiek sterker en seksueel agressiever, met andere woorden; vrouwen hebben geen kans.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_66804169
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef waht het volgende:

[..]

Vrouwen zijn iets vredelievender, verzorgender, meelijhebbender, etc. Maar dat betekent niet dat het įllemaal engeltjes zijn.

Heb ik ook zeker niet gezegd.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:21 schreef waht het volgende:

Misschien zouden er minder oorlogen zijn met vrouwen aan de top, maar mannen zijn fysiek sterker en seksueel agressiever, met andere woorden; vrouwen hebben geen kans.

Mannen zouden dan weer geen kans hebben als vrouwen niet eerst bereid waren om 9 maanden met ze in hun buik te lopen. Zo is er toch wat evenwicht.
pi_66804187
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66804266
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen.
Ik ook niet.

(nou ja, bijna niet)
pi_66805536
door dit soort gedoe krijgt Wilders er weer twee zetels bij.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66805591
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:13 schreef Caesu het volgende:
En terecht, want aan deze onzin moet echt maar eens een einde komen.
Ook het blase dat hier heerst tegenover positieve discriminatie is stuitend, en dat alleen maar omdat het al decennia speelt.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_66807013
Als ze dit soort grappen volhouden tot aan de verkiezingen dan kun je lachen; of huilen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:33:31 #284
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_66808270
quote:
Wil je nu zeggen dat het Wilders' schuld is dat dergelijke compleet gestoorde ideeen in dit land rondgaan?!
Hij is juist degene die dergelijke problemen zou willen aanpakken, en gezien het feit dat dit bij heel veel mensen (blanke mannen, vrouwen en allochtonen!) weerstand oproept, lijkt het me een goede zaak.

Op de FP: Er waren 2 vrouwelijke kandidaten, eentje was niet geschikt, de ander was verhinderd. En dat terwijl de eisen al steeds verder verlaagd worden....
M.a.w. stel dat ze het voor elkaar krijgen om hun half allochtone/vrouwelijke top te krijgen, dan heb je dus de helft man met kennis van zaken, en een half groepje wat voor spek en bonen meedoet...
censuur :O
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:30 #285
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66808415
quote:
Ja, geweldig heh?

Wilders hoeft eigenlijk niks te doen. Al die linkse idioten doen het werk wel voor hem.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:41:54 #286
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66808605
Je zult maar 20 jaar geleden gekozen hebben voor een carriere bij de politie. Altijd hard gewerkt, vaak overuren gemaakt, in de vrije tijd nog wat cursussen om hogerop te komen. Je bleek geschikt te zijn en talent te hebben en stroomde snel door.

Dan is het eindelijk zover: je wordt benoemd tot korpschef. De uitnodigingen aan de familie zijn al verstuurd. En dan blokkeert de minister het omdat je een blanke man bent. Een blanke man. Van dezelfde soort als die de politie uitgevonden hebben. Die de politie grootgemaakt hebben. Die het dienstpistool, de auto, het zwaailicht en de rechtsspraak hebben uitgevonden. En uit de catacomben van de verkeerspolitie wordt er dan iemand naar voren geschoven wier enige kwaliteit zwart en vrouw zijn is.

Dan word je dus geen korpschef, maar mag je onder haar gaan werken. Eigenlijk het werk van de nieuwe korpschef doen, want die heeft tot dan toe enkel bonnen uitgeschreven. Ik zou het wel weten en gewoon iedere dag om half vijf naar huis gaan.
The End Times are wild
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:44:20 #287
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66808706
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef LXIV het volgende:
Je zult maar 20 jaar geleden gekozen hebben voor een carriere bij de politie. Altijd hard gewerkt, vaak overuren gemaakt, in de vrije tijd nog wat cursussen om hogerop te komen. Je bleek geschikt te zijn en talent te hebben en stroomde snel door.

Dan is het eindelijk zover: je wordt benoemd tot korpschef. De uitnodigingen aan de familie zijn al verstuurd. En dan blokkeert de minister het omdat je een blanke man bent. Een blanke man. Van dezelfde soort als die de politie uitgevonden hebben. Die de politie grootgemaakt hebben. Die het dienstpistool, de auto, het zwaailicht en de rechtsspraak hebben uitgevonden. En uit de catacomben van de verkeerspolitie wordt er dan iemand naar voren geschoven wier enige kwaliteit zwart en vrouw zijn is.

Dan word je dus geen korpschef, maar mag je onder haar gaan werken. Eigenlijk het werk van de nieuwe korpschef doen, want die heeft tot dan toe enkel bonnen uitgeschreven. Ik zou het wel weten en gewoon iedere dag om half vijf naar huis gaan.
HAHAHAHAHA

En bedankt, weer een zeteltje voor Wilders.
pi_66811986
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 10:59 schreef capricia het volgende:
In Frankrijk is nu juist een voorstel afgekondigd om 40% van de top van het bedrijfsleven vrouw te laten zijn. In Noorwegen is dit al lang zo. Daar is zelfs een verplichting. En het gaat wel goed in Noorwegen, volgens mij...
In Noorwegen gaat het perfect. Zes vrouwen die samen 40% van de commissariaten hebben Overigens houdt dit dus in dat de carričrekansen voor alle mannen compleet om zeep geholpen zijn. Emigreren is dan nog de enige optie om carričre te maken.
pi_66812003
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef LXIV het volgende:

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66812089
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kijk hoe naar vrouwen onderling zijn.
Als er alleen maar vrouwen aan de macht waren geweest, was er allang een kernoorlog uitgebroken.
Als de vrouwen het voor het zeggen hadden gehad dan hadden we nu nog in grotten geleefd. De vooruitgang is volledig te danken aan het risico's nemen van de man. Uiteindelijk is dit risicovolle gedrag (waar we dus letterlijk alles aan te danken hebben) de man fataal.
pi_66812218
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:45 schreef capricia het volgende:
Dat is dat je als vrouw alleen ver komt als je kennelijk een bitch bent, en alle zachte vrouwelijke eigenschappen laat varen. Je moet nog harder zijn dan je mannelijke collega's...pas dan kom je er.
Misschien zijn mannelijke eigenschappen wel veel beter voor topfuncties. Het zou zomaar kunnen he
pi_66812237
Het SGP kan hier flink wat zieltjes scoren!
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 22:46:42 #293
236264 crew  capricia
pi_66812283
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Misschien zijn mannelijke eigenschappen wel veel beter voor topfuncties. Het zou zomaar kunnen he
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66812302
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Laten we voorop stellen dat er op de eerste plaats een selectie gemaakt moet gaan worden van capabele mensen. Als je die in kaart hebt, en ze zijn daadwerkelijk capabel, dan zie ik geen probleem met het voortrekken van een vrouw om een afspiegeling van de maatschappij te bevorderen.
Ze hebben 1,5 jaar gezocht naar een capabele vrouw Ik weet eigenlijk niet wat ik schokkender vind, dit of dit debacle.
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 22:51:16 #295
236264 crew  capricia
pi_66812413
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

En dan zeker specifiek de eigenschappen van een blanke man?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66812452
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze hebben 1,5 jaar gezocht naar een capabele vrouw Ik weet eigenlijk niet wat ik schokkender vind, dit of dit debacle.
In die 1,5 jaar tijd maar 2 vrouwen gevraagd
pi_66812460
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef capricia het volgende:

[..]

En dan zeker specifiek de eigenschappen van een blanke man?
Hetero blanke man om precies te zijn
pi_66812472
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:52 schreef snowgoon het volgende:

[..]

In die 1,5 jaar tijd maar 2 vrouwen gevraagd
Maar twee vrouwen gevonden die bovendien niet geschikt bleken te zijn
pi_66812487
Maar ik zie dat ik hier een stel 'feministen' achter me aan heb.
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 22:53:31 #300
236264 crew  capricia
pi_66812494
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Hetero blanke man om precies te zijn
Dus jij vindt dat hetero blanke mannen als enige goed topfuncties kunnen vervullen?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')