Kijk hoe naar vrouwen onderling zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
Ik ben voor vrouwen als minister van defensie en als legerleider!
...ik weet zeker dat we dan een stuk minder oolog voeren in arme landen als Afghanistan...
Dat was ook de enige die ik kon bedenken, dus die verwachtte ik al. Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...quote:
Neem maar van mij aan dat er in het zakenleven veel meer capabele vrouwen bevinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat was ook de enige die ik kon bedenken, dus die verwachtte ik al. Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...
Neelie-Thatcher-Maay-syndroom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat was ook de enige die ik kon bedenken, dus die verwachtte ik al. Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...
Sport vergelijken met aanname beleid?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is net sport................. de beste wint.
[..]
Welke vraag?
quote:Heb jij er een probleem mee dat er wordt gestreefd dat (overheids)functie een goede afspiegeling zijn van de samenleving?
Thatcher, Merkel, Kroes, H. Clinton, en Guusje zelf zijn dat ook niet. Misschien is dat zelfs wel een soort 'voorwaarde' om te kunnen slagen in deze harde wereld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Erg 'vrouwelijk' is die imho trouwens niet...
Dat vrouwen ruzie maken over wie welk kapsel het eerst had, wil niet meteen zeggen dat ze met kernbommen gaan gooien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk hoe naar vrouwen onderling zijn.
Als er alleen maar vrouwen aan de macht waren geweest, was er allang een kernoorlog uitgebroken.
Dan weet je niet hoe vrouwen onderling zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Dat vrouwen ruzie maken over wie welk kapsel het eerst had, wil niet meteen zeggen dat ze met kernbommen gaan gooien.
Over het algemeen is er groter percentage van vrouwen die tegen kernwapens en agressieve buitenlandse politiek staan dan mannen.
Ze zijn ook zo oververtegenwoordigd in het leger...stelletje agressieve vrouwen..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kijk hoe naar vrouwen onderling zijn.
Als er alleen maar vrouwen aan de macht waren geweest, was er allang een kernoorlog uitgebroken.
jawel hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe vrouwen onderling zijn.
Ien Dales, verder terug Marga Klompé..zat weinig vrouwelijks aanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Thatcher, Merkel, Kroes, H. Clinton, en Guusje zelf zijn dat ook niet. Misschien is dat zelfs wel een soort 'voorwaarde' om te kunnen slagen in deze harde wereld.
Er zitten niet zo veel vrouwen in het leger, omdat ze niet zo hard zijn als mannen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo oververtegenwoordigd in het leger...stelletje agressieve vrouwen..
quote:Het CDA heeft opheldering gevraagd over de situatie. CDA-Kamerlid CDA-Kamerlid Coskun Çörüz vindt het onwenselijk wanneer er inderdaad gewacht wordt tot een geschikte vrouw of allochtoon beschikbaar is, 'die luxe hebben we nu niet'.
Kennelijk dus niet, want jij gelooft nogsteeds heilig in het sprookje dat wanneer er vrouwen aan de macht zouden zijn in deze wereld, dat er automatisch wereldvrede ontstaat.quote:
Rita Verdonk natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ien Dales, verder terug Marga Klompé..zat weinig vrouwelijks aan
Nina Brink.quote:
En een 'lieve, zachte' vrouw als Ella Vogelaar redt het weer niet.quote:
Misschien even goed lezen, want ik zeg alleen dat vrouwen niet meteen met kernbommen gaan gooien zoals jij eerder stelt en gaf daarbij mijn motivatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kennelijk dus niet, want jij gelooft nogsteeds heilig in het sprookje dat wanneer er vrouwen aan de macht zouden zijn in deze wereld, dat er automatisch wereldvrede ontstaat.
Motivatie:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Dat vrouwen ruzie maken over wie welk kapsel het eerst had, wil niet meteen zeggen dat ze met kernbommen gaan gooien.
Heel wat anders dus dan zeggen dat er automatisch wereldvrede ontstaat wanneer vrouwen aan de macht zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef keuvelaar het volgende:
Over het algemeen is er groter percentage van vrouwen die tegen kernwapens en agressieve buitenlandse politiek staan dan mannen.
Zeker. Een teveel aan testosteron is voor vrouwen uiteraard een vereiste om te kunnen slagen in de harde wereld aan de top. Want een echte vrouwelijke vrouw zit dan al snel met borderlinesynmptonen thuis.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Thatcher, Merkel, Kroes, H. Clinton, en Guusje zelf zijn dat ook niet. Misschien is dat zelfs wel een soort 'voorwaarde' om te kunnen slagen in deze harde wereld.
Dan zit Nederland elke maand weer in een nieuwe oorlog verwikkeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:36 schreef capricia het volgende:
Ik ben voor vrouwen als minister van defensie en als legerleider!
...ik weet zeker dat we dan een stuk minder oolog voeren in arme landen als Afghanistan...
quote:„Dit heeft een wisselwerking op het hele politiekorps”, zei Tweede Kamerlid Coskun Çörüz van die partij. Het gaat er hem om dat de beste persoon wordt aangenomen. Hij zou het onwenselijk vinden als wordt gewacht tot er een geschikte vrouw of allochtoon beschikbaar is. „Die luxe hebben we nu niet.”
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:59 schreef waht het volgende:
[..]
Dan zit Nederland elke maand weer in een nieuwe oorlog verwikkeld.
Oh en even een klein weetje: die "agressieve houding" van mannen tegenover andere landen is nodig zodat wij (bijna) alles hebben en zij (bijna) niks. Geen dank trouwens.
Niet het sport zelf vergelijk ik maar het eindresultaat............ de beste wint of je vindt gewoon dat een hardloper op krukken tussen valide lopers moeten winnen, zeg dat dan gelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Sport vergelijken met aanname beleid?
Ben je serieus?
Ja, als het opgelegd wordt ten kostte van kwaliteit.quote:Deze vraag:
[..]
Heb jij er een probleem mee dat er wordt gestreefd dat (overheids)functie een goede afspiegeling zijn van de samenleving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |