Ieder heeft zo z'n (wisselende) voorkeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan moet je behoorlijk desperate zijn, imho.
kankerherrie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
Rammstein
Ein Mensch brennt
Rammstein
Fleischgeruch liegt in der Luft
Rammstein
ein Kind stirbt
Rammstein
die Sonne scheint
Rammstein
ein Flammenmeer
Rammstein
Blut gerinnt auf dem Asphalt
Rammstein
Mutter schreien
Rammstein
die Sonne scheint
Rammstein
ein Massengrab
Rammstein
kein Entrinnen
Rammstein
kein Vogel singt mehr
Rammstein
die Sonne scheint
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter, interview met Claire gezien, was leuk, maar ze sprak zichzelf nogal eens tegen. Goed voorbereid erin, dan toch weer niet weten wat ze tegenkwam en zulks!
Ik heb alleen de eerste 2 minuten gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter, interview met Claire gezien, was leuk, maar ze sprak zichzelf nogal eens tegen. Goed voorbereid erin, dan toch weer niet weten wat ze tegenkwam en zulks!
Ja, leg jij het eens aan de chemoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef APK het volgende:
Kankertopic, overigens.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Job ook afgekeken, in het begin een beetje van "Ik ben beter dan de rest", tweede helft toch wel aardig interview. En Tanja ook even gekeken. Het einde is wel grappig tussen Tanja en Bart, daar zat wel iets van chemie tussen die twee, 't vonkte wel wat
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Je hebt dat herie aangepast hè?
Vind ik dapper van je, die kwetsbaarheid.
Dat zeg je zeker ook als je aan het werk bentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat was lief!![]()
Voor mij had dt kindje er niet de hele tijd bij hoeven zijn.
Nee, maar ik hoef er buiten het werk om ook niet teveel aan herinnerd worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker ook als je aan het werk bent![]()
Lijkt mij wel leuke griet trouwens, die Tanja (alhoewel, misschien wat saai?)
Als ik een groter beeldscherm heb ga ik die shit ook maar eens kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef er buiten het werk om ook niet teveel aan herinnerd worden.
Ja, ze lijkt mij ook tof, nuchter, maar ook wel een beetje overdreven in sommige dingen.
Je zit toch niet op je mobiel te fokken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik een groter beeldscherm heb ga ik die shit ook maar eens kijken.
Ja, leuk en soms hilarisch. Maar 't Is wel een beetje gedateerd, ook qua dat het toen nog grappig werd gevonden om te over-acteren. Ongelooflijk dat veel mensen dachten dat het écht was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je de hele film?![]()
Pfffrt, ik wil advies geven hoe de film te bekijken.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik een groter beeldscherm heb ga ik die shit ook maar eens kijken.
Scheelt weinig 17"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit toch niet op je mobiel te fokken?
Merci.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, dat je je fouten durft te herstellen.
Nu maar hopen dat je mág van Pim.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Laatste half uur bewaar ik, moet naar m'n nest en van dit kankertopic word ik ook niet wakkerder.
Sorry hoor, jij bent die geniale film dus niet waard.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, leuk en soms hilarisch. Maar 't Is wel een beetje gedateerd, ook qua dat het toen nog grappig werd gevonden om te over-acteren. Ongelooflijk dat veel mensen dachten dat het écht was.![]()
Laatste half uur bewaar ik, moet naar m'n nest en van dit kankertopic word ik ook niet wakkerder.
Volgens mij dacht LS van de week dat ik in de Heren was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Jij nu ook al in de Heer
NEE!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zal ik nu een leuk plaatje van het chocolaatje Merci voor je posten?
Vanaf vrijdag gaan ze ook daadwerkelijk niet meer roken tijdens het stoppen met roken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:05 schreef Coos het volgende:
ik ik ik ik ik ik champix ik ik ik ik ik ik ......................?
Who cares, val dood.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:04 schreef FANN het volgende:
toen ik dit topic binnenwandelde kreeg ik deze ad
http://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?client=ca-pub-2528871629200530&dt=1236386482292&lmt=1236386480&prev_slotnames=5000419098&output=html&slotname=6305337906&correlator=1236386481890&url=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1263930%2F4%2F25&eid=30143022&ref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1263930%2F3%2F25&frm=0&ga_vid=2029587745.1204503939&ga_sid=1236381365&ga_hid=1486565164&ga_fc=true&flash=10.0.12&u_h=768&u_w=
Redactie Select
Voor professionals op de redactie bel je met 020 489 7078
www.redactieselect.com
APK via mijngarage.nl
Vind eerlijke prijzen voor het uitvoeren van de APK!
www.mijngarage.nl/apk
In voor een affaire?
Life is short, have an affair! voor discreet vreemdgaan op niveau
www.secondlove.nl
soms als je op die link click is er weer een andere ad..... ik weet niet hoe je die shitzooi moet kopiëren
maar ik vond het wel geinig........
voor de rest inderdaad een kankertopic........
Jij natuurlijk gelijk bellen, want 't is toch een kankertopicquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:04 schreef FANN het volgende:
Redactie Select
Voor professionals op de redactie bel je met 020 489 7078
www.redactieselect.com
voor de rest inderdaad een kankertopic........
Ik zou ook moeten stoppen Peter. M'n gordijnen!! M'n plafonds! M'n longen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag gaan ze ook daadwerkelijk niet meer roken tijdens het stoppen met roken.
mijn batterij is leegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij natuurlijk gelijk bellen, want 't is toch een kankertopic
Ik heb daar geen verwarming en ik ben een zéér fragieltje.quote:
Moet je toch Sorbo wakker schudden.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, heeft Pim je zitten bellen?
Hier ook, in dezelfde fucking volgorde (gordijnen vervangen voor lamellen)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou ook moeten stoppen Peter. M'n gordijnen!! M'n plafonds! M'n longen!
Hij heeft zeker een ban op de EO helpdesk?quote:
En daarna gewoon keihard doodvallen?quote:
Halaller kan het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier ook, in dezelfde fucking volgorde (gordijnen vervangen voor lamellen)![]()
Tip? Nog meer halal gaan leven
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
En daarna gewoon keikard doodvallen?![]()
Neuh, vanaf nu bla bla bla bla bla.
En samen met Liesje bla, bla, bla, bla.
Veel plezier.
nee hoor ben al weer weg.....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
En daarna gewoon keihard doodvallen?![]()
Neuh, vanaf nu bla bla bla bla bla.
En samen met Liesje bla, bla, bla, bla.
Veel plezier.
mwah, volg de rest van dit topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je meent het ook nog volgens mij
Je laat je toch niet wegjagen door APKquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor ben al weer weg.....
Gert is trouwens een lul.....
Snip en Snap vonden ze vroeger ook briljant.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, jij bent die geniale film dus niet waard.
Kom op ouwe flots, namen, rugnummers en feiten.quote:
ja.maar maar maar het blijft toch een kankertopicquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je laat je toch niet wegjagen door APK![]()
Lekker blijven hoor
Jij moet niet zoveel met nssm msn'nen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor ben al weer weg.....
Gert is trouwens een lul.....
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
mwah, volg de rest van dit topic.
bla bla bla bla.
Als die ouwe flots het niet uitlegt, doe jij het dan even.quote:
Waarom kijk je zo'n film nou niet in alle rust?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:18 schreef Gert het volgende:
Snip en Snap vonden ze vroeger ook briljant.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel met nssm msn'nen.
Wat een kánkertopic zeg.![]()
Vertel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Nee, dan jouw vriendinnetjes, dát zijn lieverdjes
![]()
ik heb geen msnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel met nssm msn'nen.
Wat een kánkertopic zeg.![]()
Ja weet ik veel waarom die psychotische trol mij ineens een lul vindt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Als die ouwe flots het niet uitlegt, doe jij het dan even.![]()
* pak ik er ook nog wat te knabbelen bij
Sorry hoor, maar kanker lekker op met je gezeur.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik er een beetje verdrietig van word, dat iedereen dit topic als 'kankertopic' kwalificeert.
Mensen, we kunnen toch met zijn alle proberen er nog iets van te maken.
Het zit nog niet eens op de helft.
Peterquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk dat ik er een beetje verdrietig van word, dat iedereen dit topic als 'kankertopic' kwalificeert.
Mensen, we kunnen toch met zijn alle proberen er nog iets van te maken.
Het zit nog niet eens op de helft.
Ahh, dáár! Waar jij een beetje raar zat te doen en ik er wat van zei. En dat wilde je toch nog even kwijt vannacht. Dan weet ik voortaan ook wat "uit de wereld" bij jou betekent, loederig kutje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen msn![]()
maar ik dat kankertopic van die BB vond ik je een lul..
jij deed raar.........quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh, dáár! Waar jij een beetje raar zat te doen en ik er wat van zei. En dat wilde je toch nog even kwijt vannacht. Dan weet ik voortaan ook wat "uit de wereld" bij jou betekent, loederig kutje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |