quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:39 schreef APK het volgende:
Het slappe gelul gaat beginnen.
Ieder heeft zo z'n (wisselende) voorkeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan moet je behoorlijk desperate zijn, imho.
kankerherrie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
Rammstein
Ein Mensch brennt
Rammstein
Fleischgeruch liegt in der Luft
Rammstein
ein Kind stirbt
Rammstein
die Sonne scheint
Rammstein
ein Flammenmeer
Rammstein
Blut gerinnt auf dem Asphalt
Rammstein
Mutter schreien
Rammstein
die Sonne scheint
Rammstein
ein Massengrab
Rammstein
kein Entrinnen
Rammstein
kein Vogel singt mehr
Rammstein
die Sonne scheint
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter, interview met Claire gezien, was leuk, maar ze sprak zichzelf nogal eens tegen. Goed voorbereid erin, dan toch weer niet weten wat ze tegenkwam en zulks!
Ik heb alleen de eerste 2 minuten gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter, interview met Claire gezien, was leuk, maar ze sprak zichzelf nogal eens tegen. Goed voorbereid erin, dan toch weer niet weten wat ze tegenkwam en zulks!
Ja, leg jij het eens aan de chemoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:45 schreef APK het volgende:
Kankertopic, overigens.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Job ook afgekeken, in het begin een beetje van "Ik ben beter dan de rest", tweede helft toch wel aardig interview. En Tanja ook even gekeken. Het einde is wel grappig tussen Tanja en Bart, daar zat wel iets van chemie tussen die twee, 't vonkte wel wat
Leg eens uit?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Je hebt dat herie aangepast hè?
Vind ik dapper van je, die kwetsbaarheid.
Dat zeg je zeker ook als je aan het werk bentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dat was lief!![]()
Voor mij had dt kindje er niet de hele tijd bij hoeven zijn.
Nee, maar ik hoef er buiten het werk om ook niet teveel aan herinnerd worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg je zeker ook als je aan het werk bent![]()
Lijkt mij wel leuke griet trouwens, die Tanja (alhoewel, misschien wat saai?)
Als ik een groter beeldscherm heb ga ik die shit ook maar eens kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef er buiten het werk om ook niet teveel aan herinnerd worden.
Ja, ze lijkt mij ook tof, nuchter, maar ook wel een beetje overdreven in sommige dingen.
Je zit toch niet op je mobiel te fokken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik een groter beeldscherm heb ga ik die shit ook maar eens kijken.
Ja, leuk en soms hilarisch. Maar 't Is wel een beetje gedateerd, ook qua dat het toen nog grappig werd gevonden om te over-acteren. Ongelooflijk dat veel mensen dachten dat het écht was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je de hele film?![]()
Pfffrt, ik wil advies geven hoe de film te bekijken.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik een groter beeldscherm heb ga ik die shit ook maar eens kijken.
Scheelt weinig 17"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit toch niet op je mobiel te fokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |