abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66818372
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Allergische reactie.
Oeh ja natuurlijk! Dom van me: alles waar mensen allergisch voor kan zijn is pure evil!
Dus omkappen al die bomen, en een vlammenwerper over het gras. Dood aan alle honden en katten!

Iedereen naakt in glazen huizen zetten lijkt me het veiligste om allergische reacties te voorkomen!
  zondag 8 maart 2009 @ 11:28:42 #52
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_66819954
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:01 schreef childintime het volgende:
Lambiekje, ik ben het toch met een paar uitspraken oneens. Kanker kan misschien voorkomen worden door heel gezonde leefwijze, maar niet genezen worden hierdoor alleen. Er zijn ook mensen die heel verantwoord leven, alleen maar biologisch eten en vrijwel nooit chemische medicatie/middelen gebruiken en toch kanker krijgen.
Ik heb nooit gezegd dat het een 100% genezing is. Chemo is dat zeker niet, dat ligt op ongeveer 5%.
Als je de docu Food Matters kijkt zal je zien dat het wel degelijk mogelijk is middels speciaal dieet. Om het te voorkomen én te genezen. Tuurlijk zullen er varianten zijn wat lastiger te behandelen is maar daar zou bv geluidstherapie goed werken. Uiteraard is zo'n dieet wel onder begelijding.

Een ding is zeker. De huidige reguliere manier van kankerbestrijding is NIET de juiste manier. Ik heb sterk de indruk dat ze geheel het probleem niet willen oplossen. Het is een te grote melkkoe. Triljarden business is het. En daar zit nu de crux, het levert te veel geld op om het op te lossen.
quote:
En je schrijft dat het gevaar van penicilline schuilt in de kans van de allergische reaktie op de stof. Maar die allergische reaktie kan ook ontstaan door Iscador. Ik heb er ooit mee moeten stoppen omdat ik er doodziek van werd.
Iedereen is weer ergens anders allergisch voor. Punt is dat er dus maar standaard wordt uitgegaan.
quote:
Mijns inziens, is een combi van beiden (chemische en alternatieve geneeskunde) de beste. Trouwens, zelfs aangeraden door mijn huisarts (antroposoof). Het 1 sluit het ander niet uit en beiden kunnen een waardevolle aansluiting op elkaar zijn. Het is maar helemaal afhankelijk van hoe je eigen gezonde verstand daarin is. Zo is mijn kind niet gevaccineerd voor BMR (omdat je deze ziektes gewoon kunt doormaken onder goede begeleiding en zij de natuurlijke afweer van het lichaam sterker maken), maar natuurlijk wel voor DTP, omdat dit levensbedreigende ziektes zijn, die ernstige gevolgen hebben voor de rest van je leven.
Kijk dat is een eerlijk antwoord.

Dat is het hele probleem. Mensen verdiepen zich niet goed in wat er nu allemaal toe gedient wordt. Ik heb eigenlijk altijd wel uitgedragen verdiep nu eens in de materie.
Als je dan gebalanceerd geinformeerd bent en je kiest voor vaccinatie/medicatie. Daar heb ik niets op tegen.
Maar wat ik niet kan en wil begrijpen is dat iedereen maar blind de boel vertrouwd en de kinderen voor wel 30 standaard ziektes laten inenten. Dit omdat de reguliere informatie verschaffing ernstig eenzijdig en rooskleurig is.

Ik heb nooit begrepen waarom BMR nu zo nodig zou zijn wat is er mis om het gewoon regulier te krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 08-03-2009 11:38:23 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 8 maart 2009 @ 11:32:45 #53
52357 Lambiekje
pi_66820041
quote:
Op zondag 8 maart 2009 08:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Oeh ja natuurlijk! Dom van me: alles waar mensen allergisch voor kan zijn is pure evil!
Dus omkappen al die bomen, en een vlammenwerper over het gras. Dood aan alle honden en katten!

Iedereen naakt in glazen huizen zetten lijkt me het veiligste om allergische reacties te voorkomen!
Nee. De vraag is WAAROM is iedereen zo allergisch voor van alles en nog wat.
100 jaar geleden kon men gewoon leven waar de drollen in goot dreven. De tijd dat schoon (aauhm prozak)-drinkwater er niet was. Cosmetisch rommel nog niet echt bestond.

Ik denk door dat we over-hygiënsch zijn dat we daarom zo allergisch zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_66820908
quote:
Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee. De vraag is WAAROM is iedereen zo allergisch voor van alles en nog wat.
100 jaar geleden kon men gewoon leven waar de drollen in goot dreven. De tijd dat schoon (aauhm prozak)-drinkwater er niet was. Cosmetisch rommel nog niet echt bestond.

Ik denk door dat we over-hygiënsch zijn dat we daarom zo allergisch zijn.
eindelijk iets wat waar is lambiek!
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  zondag 8 maart 2009 @ 13:53:27 #55
52357 Lambiekje
pi_66824331
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:14 schreef EricT het volgende:

[..]

eindelijk iets wat waar is lambiek!
nou nou ik verkondig wel meer waarheden hoor.

Maar dan is de vraag waarom is het hyperhygiene zo onstaan. Waarom tig keer per dag handen wassen, waardoor er allergiën onstaan.
pi_66824721
quote:
Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar dan is de vraag waarom is het hyperhygiene zo onstaan. Waarom tig keer per dag handen wassen, waardoor er allergiën onstaan.
Ik zie slechts twee mogelijkheden.

• Dit wordt via geheime televisieboodschappen de samenleving ingestuurd zodat de farmaceutische industrie grote winsten kan maken door de resulterende opruk van allergieën.

• Technologische ontwikkeling en beschaving gaat samen met hogere levensstandaarden, en dus meer (en wellicht doorgeschoten?) hygiëne.
  • pi_66824948
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
    Geld willen ze zien, heel veel geld. Niets anders dan geld. Je gezondheid is hun een rotzorg.
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 07:16 schreef Lambiekje het volgende:

Bijwerkingen zouden volslagen kolder moeten zijn. De in aanzienlijk aantal medicijnen zijn de bijwerkingen nu juist niet de symptoom beschrijving van de ziekte waarvoor het zogenaamd strijdt.
    Bijwerkingen in medicijnen is lariekoek dat het benodigd is.
    Welkom in de wondere zwart-wit wereld van Lambiekje, waarin alles zwart of wit is en grijs niet bestaat. Waar tevens de geneeskunde uiterst simplistisch is en er geen bijwerkingen bestaan. Waarin je, als je het niet met hem eens bent, tegen hem bent.

Dit zijn slechts 2 reacties. Kun je ook es normaal reageren op mensen? Is dat nou echt zo ontzettend veel gevraagd? Zet die hysterie es opzij en gedraag je es naar je leeftijd, man. Dan kan er es een vruchtbare discussie ontstaan. Maar kennelijk vind je dat niet zo belangrijk.
      zondag 8 maart 2009 @ 14:17:21 #58
    52357 Lambiekje
    pi_66825219
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef Haushofer het volgende:

[..]

[..]

Welkom in de wondere zwart-wit wereld van Lambiekje, waarin alles zwart of wit is en grijs niet bestaat. Waar tevens de geneeskunde uiterst simplistisch is en er geen bijwerkingen bestaan. Waarin je, als je het niet met hem eens bent, tegen hem bent.

Dit zijn slechts 2 reacties. Kun je ook es normaal reageren op mensen? Is dat nou echt zo ontzettend veel gevraagd? Zet die hysterie es opzij en gedraag je es naar je leeftijd, man. Dan kan er es een vruchtbare discussie ontstaan. Maar kennelijk vind je dat niet zo belangrijk.
    Het punt is dat er een stel clowns rondlopen die al 5 jaar zo mongool reageren. En dus ga je kortaf praten aangezien in het verleden al lang zaken anders zijn uitgesproken, in het grijs zeg maar.

Het is zo stierlijk vervelend als mensen de bronnen niet bekijken maar reageren uit hun infantiele wereldvisie, gebaseerd op bullshit van scholen. De ongekende blindheid en fiducie in autoriteiten is echt om triest van te worden.
      zondag 8 maart 2009 @ 14:18:54 #59
    52357 Lambiekje
    pi_66825281
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik zie slechts twee mogelijkheden.

• Dit wordt via geheime televisieboodschappen de samenleving ingestuurd zodat de farmaceutische industrie grote winsten kan maken door de resulterende opruk van allergieën.

• Technologische ontwikkeling en beschaving gaat samen met hogere levensstandaarden, en dus meer (en wellicht doorgeschoten?) hygiëne.
  • Maar is de levensstandaard wel hoger. Ik betwijfel dat ten zeerste. Kennis is alleen maar tanende.
    Mensen zijn aan het verstommen.
    pi_66825401
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef Lambiekje het volgende:

Het is zo stierlijk vervelend als mensen de bronnen niet bekijken maar reageren uit hun infantiele wereldvisie, gebaseerd op bullshit van scholen. De ongekende blindheid en fiducie in autoriteiten is echt om triest van te worden.
    En het ongekende gebrek aan nuance. Dat geouwehoer over indoctrinatie van instituten en scholen en de bijbehorende superieure houding begint ook vrij vervelend te worden.

Ruil die hysterie van je es in voor een dosis fatsoenlijke discussie. Geen gepolariseer, geen gestigmatiseer, geen drogredenatie, inhoudelijke reacties en je mag het best es toegeven als blijkt dat je verkeerd zit.

Tot die tijd is het hopeloos naief en wereldvreemd van je om te verwachten dat mensen normaal op jouw posts gaan reageren.
    pi_66825444
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar is de levensstandaard wel hoger. Ik betwijfel dat ten zeerste. Kennis is alleen maar tanende.
    Ja. Meer producten, meer zorg, meer medicatie, meer mogelijkheden etc. Jij stelt dat kennis tanende is, maar de zucht naar kennis is juist enorm gestegen sinds de verlichting.
      zondag 8 maart 2009 @ 14:27:38 #62
    52357 Lambiekje
    pi_66825619
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

En het ongekende gebrek aan nuance. Dat geouwehoer over indoctrinatie van instituten en scholen en de bijbehorende superieure houding begint ook vrij vervelend te worden.
    Kan ik er wat aan doen, dat is de gehele opzet van scholen. Mensen dom (tot op zekere hoogte) en gehoorzaam te maken. Slaafs, niet nadenkend.
    quote:
    Ruil die hysterie van je es in voor een dosis fatsoenlijke discussie. Geen gepolariseer, geen gestigmatiseer, geen drogredenatie, inhoudelijke reacties en je mag het best es toegeven als blijkt dat je verkeerd zit.

Tot die tijd is het hopeloos naief en wereldvreemd van je om te verwachten dat mensen normaal op jouw posts reageren.
    Dan moeten jullie ook minder die fabels waarheden van gevestigde orde zo stellig verdedigen. Want dat is pas echt storend. Daarvoor zitten we in BNW.
    pi_66825784
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kan ik er wat aan doen, dat is de gehele opzet van scholen. Mensen dom (tot op zekere hoogte) en gehoorzaam te maken. Slaafs, niet nadenkend.
    [..]
    Tsja, als jij dit als een feit ziet is er weinig ruimte voor discussie. Ik kan een schizofreen ook proberen wijs te maken dat-ie niet Jezus is, maar als het idee zo diep ingebakken zit is het lullen tegen beton. Dit is een ongezond educatiebeeld. En bovendien weer erg stigmatiserend, met een drogredenatie. "Kan ik er wat aan doen" als een feit brengen. Dat is moeilijk discusseren zo,hé.
    quote:
    Dan moeten jullie ook minder die fabels waarheden van gevestigde orde zo stellig verdedigen. Want dat is pas echt storend.
    Als er met goede argumenten wordt gekomen, is daar niks mis mee. Jij zit hier nogal es lukraak dingen te roepen terwijl je er de ballen verstand van hebt. Moeten we je dan als een goeroe achternalopen? Het is waar omdat Lambiekje het zegt, de brenger en verdediger van de waarheid? Doei.
      zondag 8 maart 2009 @ 14:48:00 #64
    52357 Lambiekje
    pi_66826276
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Tsja, als jij dit als een feit ziet is er weinig ruimte voor discussie. Ik kan een schizofreen ook proberen wijs te maken dat-ie niet Jezus is, maar als het idee zo diep ingebakken zit is het lullen tegen beton. Dit is een ongezond educatiebeeld. En bovendien weer erg stigmatiserend, met een drogredenatie. "Kan ik er wat aan doen" als een feit brengen. Dat is moeilijk discusseren zo,hé.
    [..]

Als er met goede argumenten wordt gekomen, is daar niks mis mee. Jij zit hier nogal es lukraak dingen te roepen terwijl je er de ballen verstand van hebt. Moeten we je dan als een goeroe achternalopen? Het is waar omdat Lambiekje het zegt, de brenger en verdediger van de waarheid? Doei.
    Dat zeg ik niet. Mensen lezen niets, kijken niets. Reageren alleen uit een visie, wat dus een vaststaand feit is en onjuist is. Er zijn maar heel weinig mede fokkers die meedenken of iig zich interesseren tot. De rest is alleen maar aan stoken of met "waarheden" van gevestigde orde te schermen. Die nep-waarheid is mij bekend en dat moet eens doorbroken worden.
    Hier in BNW is per definitie de gevestigde orde onjuist. Het is geen theekrans?!
    Daar kan geen discussie tegen op of argumentatie. Goedpraten heeft geen zin, zij zijn fout. De een wat fouter dan de ander, maar een ding wat fouter dan fout is is de medische industrie. Dat er perongeluk wel iets goed gaat is meer een een uitzondering.

Ik KAN niet begrijpen waarom men zo rooskleurig idee heeft over de wereld. Wat ik aankaart is nog maar krasjes op de oppervlakte. Het is zo intens veel verrotter, slechter en fouter.

De deportaties staan voor de deur en niemand heeft het door.

"Everything you thought to know is wrong, deadly wrong".
    pi_66827759
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Mensen lezen niets, kijken niets. Reageren alleen uit een visie, wat dus een vaststaand feit is en onjuist is. Er zijn maar heel weinig mede fokkers die meedenken of iig zich interesseren tot. De rest is alleen maar aan stoken of met "waarheden" van gevestigde orde te schermen. Die nep-waarheid is mij bekend en dat moet eens doorbroken worden.
    Hier in BNW is per definitie de gevestigde orde onjuist. Het is geen theekrans?!
    Ah, ok. Je bedoelt dat de gevestigde orde aannemen in BNW zoiets is als bij de KKK negers accepteren?

Dan zoek ik WFL maar weer es op.
    pi_66828153
    Wereldwijd is kanker vaak te voorkomen
    Uitgegeven: 26 februari 2009 15:07
    Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 15:07

AMSTERDAM - Meer dan 40 procent van alle gevallen van darm- en borstkanker in rijke, ontwikkelde landen kunnen worden voorkomen met een gezond voedingspatroon, voldoende lichaamsbeweging en een gezond lichaamsgewicht. Dit is een van de bevindingen uit het nieuwe rapport Policy and Action for Cancer Prevention dat vandaag is gepubliceerd door het World Cancer Research Fund (WCRF) en het American Institute for Cancer Research (AICR). Het rapport laat zien welke typen kanker voorkomen kunnen worden met gezonde voeding en een gezonde leefstijl. In de Verenigde Staten kan bijvoorbeeld ongeveer 45 procent van het aantal gevallen van darmkanker voorkomen worden. Over het algemeen blijkt dat ongeveer een derde van de meest voorkomende kankersoorten in rijke landen en een kwart van de kankertypen in arme landen kan worden voorkomen.

Aanbevelingen
    Scholen moeten lichaamsbeweging en gezonde voeding voor kinderen actief stimuleren. Op scholen en in kantoren geen automaten toestaan met ongezond voedsel. Overheden zouden de aanbeveling van de Verenigde Naties over borstvoeding in de wet kunnen verankeren. De levensmiddelenindustrie zou de volksgezondheid voorop moeten stellen in alle productiestadia. Gezondheidsdeskundigen zouden het voortouw moeten nemen in het geven van voorlichting op het gebied van volksgezondheid, inclusief kankerpreventie. Individuen zouden onafhankelijke informatie over voeding moeten raadplegen om er zeker van te zijn dat de producten die ze kopen ook echt gezond zijn.

http://www.nu.nl/gezondheid/1924028/wereldwijd-is-kanker-vaak-te-voorkomen.html
    Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
    pi_66828406
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
    Vieze evil fucking kankerduivels.
    Boefjes zijn het, boefjes!
    pi_66828616
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hyperhygiene = het afwezig zijn van een bepaalde concentratie micro-organismen waaraan het zich ontwikkelende immuunsysteem blootgesteld wordt.

Het ontbreken van deze organismen kan het lichaam gevoeliger maken voor het ontstaan van allergische afwijkingen.
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
      zondag 8 maart 2009 @ 16:07:26 #69
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_66828759
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Om mezelf maar weer eens te herhalen, als mensen het niet met jou of je bron eens zijn betekend dat niet automatisch dat ze de bron niet gelezen hebben. Je lijkt het idee te hebben dat iedereen die een dergelijke tekst leest wel tot dezelfde conclusie moet komen. Dat is gewoon simpelweg niet zo.
    quote:
    Daar kan geen discussie tegen op of argumentatie. Goedpraten heeft geen zin, zij zijn fout. De een wat fouter dan de ander, maar een ding wat fouter dan fout is is de medische industrie. Dat er perongeluk wel iets goed gaat is meer een een uitzondering.

...
    Zullen we dan maar weer de vergelijking maken met een fundamentalistische gelovige? Zo gedraag je je namelijk. Je waarheid behandel je als heilig.
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
    pi_66829554
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 16:07 schreef ATuin-hek het volgende:

Je waarheid behandel je als heilig.
    Dat is zo bij iedereen het zou wat zijn als je niet achter je eigen waarheid zou staan, dan doe je iets goed fout in het leven.
    Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
      zondag 8 maart 2009 @ 16:46:13 #71
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_66829951
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:

[..]

Dat is zo bij iedereen het zou wat zijn als je niet achter je eigen waarheid zou staan, dan doe je iets goed fout in het leven.
    Dat betwijfel ik ten zeerste....
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      zondag 8 maart 2009 @ 17:32:40 #72
    52357 Lambiekje
    pi_66831424
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ah, ok. Je bedoelt dat de gevestigde orde aannemen in BNW zoiets is als bij de KKK negers accepteren?

Dan zoek ik WFL maar weer es op.
    nee totaal niet.
      zondag 8 maart 2009 @ 17:37:14 #73
    52357 Lambiekje
    pi_66831544
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 15:45 schreef 49euro het volgende:
    Wereldwijd is kanker vaak te voorkomen
    Uitgegeven: 26 februari 2009 15:07
    Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 15:07

AMSTERDAM - Meer dan 40 procent van alle gevallen van darm- en borstkanker in rijke, ontwikkelde landen kunnen worden voorkomen met een gezond voedingspatroon, voldoende lichaamsbeweging en een gezond lichaamsgewicht. Dit is een van de bevindingen uit het nieuwe rapport Policy and Action for Cancer Prevention dat vandaag is gepubliceerd door het World Cancer Research Fund (WCRF) en het American Institute for Cancer Research (AICR). Het rapport laat zien welke typen kanker voorkomen kunnen worden met gezonde voeding en een gezonde leefstijl. In de Verenigde Staten kan bijvoorbeeld ongeveer 45 procent van het aantal gevallen van darmkanker voorkomen worden. Over het algemeen blijkt dat ongeveer een derde van de meest voorkomende kankersoorten in rijke landen en een kwart van de kankertypen in arme landen kan worden voorkomen.

Aanbevelingen
    Scholen moeten lichaamsbeweging en gezonde voeding voor kinderen actief stimuleren. Op scholen en in kantoren geen automaten toestaan met ongezond voedsel. Overheden zouden de aanbeveling van de Verenigde Naties over borstvoeding in de wet kunnen verankeren. De levensmiddelenindustrie zou de volksgezondheid voorop moeten stellen in alle productiestadia. Gezondheidsdeskundigen zouden het voortouw moeten nemen in het geven van voorlichting op het gebied van volksgezondheid, inclusief kankerpreventie. Individuen zouden onafhankelijke informatie over voeding moeten raadplegen om er zeker van te zijn dat de producten die ze kopen ook echt gezond zijn.

http://www.nu.nl/gezondheid/1924028/wereldwijd-is-kanker-vaak-te-voorkomen.html
    En langzaam sijpelt/glipt het betere nieuws toch door in MSM. De vraag is dan, pakken de huidige huisartsen en doctoren het ook op.

Leuk dat het dus nu "wetenschappelijk" aangetoond is dat voedsel effectief is tegen kanker. Maar hoe past dit dan in het aankomende voedselterreurwet waarbij genrotzooi, hormoonrotzooi en vitamine-vermindering.
      zondag 8 maart 2009 @ 17:41:25 #74
    52357 Lambiekje
    pi_66831665
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef EricT het volgende:

[..]

Hyperhygiene = het afwezig zijn van een bepaalde concentratie micro-organismen waaraan het zich ontwikkelende immuunsysteem blootgesteld wordt.

Het ontbreken van deze organismen kan het lichaam gevoeliger maken voor het ontstaan van allergische afwijkingen.
    Ja dat was me wel duidelijk dat we bacteriën bij ons moeten hebben. Zo is het dus ook aangetoond dat het ontbreken van bepaalde bacteriën obisitas veroorzaakt.

De vraag is dan waarom is men zo gefixeerd op hygiène. Als het bekend is dat het dus juist ziekte oplevert of iig allergiën. Ergens moet dat ons verkondigd zijn in al die praatprogrammas, TVreclames en folders. Waarom is het dan toch niet common knowledge dat niet altijd je handen wassen beter is voor je gezondheid.
      zondag 8 maart 2009 @ 17:54:21 #75
    52357 Lambiekje
    pi_66832093
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:

[..]

Je moet je waarheid altijd beschaven. Anders zou je bovenstaande bericht over kanker niet kunnen plaatsen. Het bekend dat 80 jaar regulier geaccepteerde kankerresearch nogal onzinnig was. Waarom komt men daar pas anno 2009 achter terwijl al in de jaren 60 bekend was dat het zo is. Onderzoeken van toen zijn zwart gemaakt dit voor financieel gewin.

Nou het is dus wel zo op school leer je dit op school leer je dat. Journaals zeggen dit en ouders zeggen dat.
    Omgeving zegt zo. Daarmee heb je jouw waarheid gevormd.

Maar nu met het internet en het beschikbaar hebben van betekenis zijnde eBooks, tientallen docus, achtergronden van zaken. Ga je toch je eigen waarheid bijschaven. Je doorziet bepaalde leugens. Je verbindt wat dots. Je leest weer wat. En langzamerhand is je oude beeld wat in je schooljaren gevormd is voorbij. Je doorziet dat kranten en journaals maar eenzijdig en halfbakken verslaggeving doen.

10 jaar geleden voor het hele 911 gebeuren had ik ook geen flauw benul dat de industrien en regeringen zó fout bezig zijn. Tuurlijk wist ik wel van de JFK, DES en dat niet alles even netjes was tijdens WO2. Je denkt van ach het zijn maar incidenten, het was vast niet zo bedoelt en noem maar op. Gaande weg als je de zaken bekijkt via de 911-ingang beland je toch in een hele diepe beerput.

En ja ik vind het kwalijk, zeer kwalijk dat we met nagenoeg alles voor gelogen zijn op school. Of we de wrede wereld niet kunnen handelen. En ja ik was net als menigeen hier nogal naief over zaken, gewoon zoals het hoort vertrouwen hebben in autoriteit. Mèn wat zat ik fout. En ja en waarom zou je ook onderzoek doen in je geschiedenis boek. Achteraf gezien is het zeer verwerpelijk, ik heb nimmer in de boeken op de middelbare school gezien wat de bronvermeldingen waren. Nee alles is zo opgezet dat je niet te gemakkelijk informatie voor jezelf kan inwinnen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Lambiekje op 08-03-2009 17:59:37 ]
    pi_66832095
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar is de levensstandaard wel hoger. Ik betwijfel dat ten zeerste. Kennis is alleen maar tanende.
    Uiteraard.

En daar ben jij, met je zeer onintelligente posts, het levende bewijs van.

Laten we het onderwijs vergeten, daar wordt men toch alleen dom en slaafs van.
    Laten we maar stoppen met handen wassen, douchen en schone kleren aantrekken, worden we ziek van.
    Laten we stoppen met inentingen, antibiotica en operaties, daar gaan we dood aan.

Lijkt me verstandig.

pi_66832383
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Uiteraard.

Laten we maar stoppen met handen wassen, douchen en schone kleren aantrekken, worden we ziek van.
    Laten we stoppen met inentingen, antibiotica en operaties, daar gaan we dood aan.

Lijkt me verstandig.

Onintelligent? als iemand hier op de hoogte is van nieuwe verschijningen / gebeurtenissen dan is het lambiekje. Dat hij er op een andere manier naar kijkt is een tweede maar dat heeft niets met intelligentie te maken want vaak redeneert hij best logisch maar dan wel een andere kant op als de meeste mensen doen.

Daarnaast iriteer ik me mateloos aan mensen die zijn posts willen samenvatten en dat op zo'n manier doen dat de tekst helemaal uit z'n context wordt gerukt. Je kunt het best niet met hem eens zijn maar op deze manier je ongenoegen tonen is behoorlijk triest.

Daarnaast om even in te gaan op het puntje onderwijs. Bij de marine en landmacht word je in de opleiding mentaal afgebroken zodat op beslissende momenten je de orders prima naleeft en er niet bij gaat nadenken. Mensen die niet nadenken hebben ze overal namelijk het liefst, gewoon mensen die doen wat er van ze gevraagd wordt. En zal ik je eens wat vertellen zo'n mensen hebben wij in Nederland teveel die gewoon netjes alles opvolgen en zelf niet meer onafhankelijk kunnen nadenken. Maarja dat is offtopic dus ik hou erover op.

[ Bericht 18% gewijzigd door 49euro op 08-03-2009 18:09:50 ]
      zondag 8 maart 2009 @ 18:04:50 #78
    52357 Lambiekje
    pi_66832407
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Uiteraard.

Lijkt me verstandig.

Nee

Hoezo onintelligent? Omdat ik grote vraagtekens zet bij het functioneren van onze maatschappij?

Gebalanceerd en eerlijk onderwijs. De pros en contras. Dissidente zaken behandelen.

Wassen moet wel gebeuren maar niet in de frequentie zoals we het nu doen. 17e eeuwse manier is weer het andere uiterste.

Inentingen stoppen is een heel goed plan.

Ik denk dat we daar betere, gezondere en oprechtere mensen van worden. Echt mens en niet een robotslaaf zoals we nu zijn.
      zondag 8 maart 2009 @ 18:18:20 #79
    52357 Lambiekje
    pi_66832827
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef 49euro het volgende:

[..]

Onintelligent? als iemand hier op de hoogte is van nieuwe verschijningen / gebeurtenissen dan is het lambiekje. Dat hij er op een andere manier naar kijkt is een tweede maar dat heeft niets met intelligentie te maken want vaak redeneert hij best logisch maar dan wel een andere kant op als de meeste mensen doen.

Daarnaast iriteer ik me mateloos aan mensen die zijn posts willen samenvatten en dat op zo'n manier doen dat de tekst helemaal uit z'n context wordt gerukt.

Kijk daar heb ik wat aan. Meedenken. Toch voor jezelf denken he er klopt misschien wel iets niet aan de wereld.

Ik weet ook best dat ik soms wat te gemakkelijk de bocht af snij. Het is ook allemaal zo complex wat er mis gaat. En als je al eens eerder een bepaalde stelling hebt gedaan wil je nog wel eens de boel nog verder inkorten. Wat ik dan jammer vind is dat nagenoeg niemand tussen de regels kan doorlezen. En me vast pinnen op een uiterste of een lichtelijk overdrijving. Men doorziet het punt niet.

Zoals jij of Resonancer reageren is meedenkend en toch een eigen mening hebben. En wel enig inzicht hebben in wat ik nu probeer duidelijk te maken. Relevante links komen voorbij waar ik weer een stap verder kan en weer beter de dots kan verbinden. En waarschijnlijk zal jullie dat ook doen op het moment dat ik weer met een "bizar" artikel of filmpje kom. Kijk naar je eigen link van voedsel en kanker. Je hebt gezocht nadat ik zaken heb geopperd, toch? Ik had dat bericht bijvoorbeeld gemist. Maar het staaft wel met mijn stellingen...
    pi_66833151
    even tussendoor en offtopic is het mogelijk om een topic te starten over het onderwijs? Ik zie dit onderwerp vrijwel ieder topic passeren.
      zondag 8 maart 2009 @ 18:48:59 #81
    52357 Lambiekje
    pi_66833827
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef 49euro het volgende:
    even tussendoor en offtopic is het mogelijk om een topic te starten over het onderwijs? Ik zie dit onderwerp vrijwel ieder topic passeren.
    is al eens in het verleden door me. En zie Resonancer die direct met een concreet antwoord kwam ...

Hier een volledig boek waarom het huidige onderwijs faalt. en waarom dus de economie draait zo als ie draait.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 08-03-2009 19:03:54 ]
    pi_66835000
    Lambiekje is de Hans Christiaan Andersen van deze tijd.
      zondag 8 maart 2009 @ 19:34:57 #83
    52357 Lambiekje
    pi_66835191
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef Bommenlegger het volgende:
    Lambiekje is de Hans Christiaan Andersen van deze tijd.
    Hans Christian Andersen is het...
    quote:
    Tegenwoordig is "De nieuwe kleren van de keizer" of "de kleren van de keizer" een gemeenzaam gebruikte uitdrukking voor een dwaze gewoonte of beslissing, die iedereen afkeurt, maar waartegen niemand protesteert uit angst om tegen het collectief en/of haar leiders in te gaan.
    bron
    Toepasselijk Dit sprookje is dus aan de gang.
    ik ben dat jongetje die roept: "Kijk de keizer loopt in zijn blootje"
    pi_66835532
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hans Christian Andersen is het...
    [..]

Toepasselijk Dit sprookje is dus aan de gang.
    ik ben dat jongetje die roept: "Kijk de keizer loopt in zijn blootje"
    Dat je over spelfouten valt zegt me meer dan genoeg.
    Het probleem is dat je alles negeert waar je geen antwoord op hebt.
    En kom eens aan met meerdere bronnen voor je bewijs dan een vaag youtube filmpje.
    Want je weet donders goed dat 1 getuige(1 filmpje) géén getuige(waarheid) is.
      zondag 8 maart 2009 @ 19:58:25 #85
    52357 Lambiekje
    pi_66836049
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dat je over spelfouten valt zegt me meer dan genoeg.
    Het probleem is dat je alles negeert waar je geen antwoord op hebt.
    En kom eens aan met meerdere bronnen voor je bewijs dan een vaag youtube filmpje.
    Want je weet donders goed dat 1 getuige(1 filmpje) géén getuige(waarheid) is.
    Ik struikel niet over taalfouten. Ik weet dat ik wel een hoop typfouten maakt.
    Nee andere struikelen er over. Nu je me projecteert als sprookjesschrijver moet je het natuur wel goed doen.

Je weet donders goed dat ik met veel meer dan 1 bron kom aanzetten.
    pi_66836693
    Back on topic maar weer?
    pi_66838088
    90% medicijnen werkt onvoldoende of niet!
    Door huisartsen en specialisten voorgeschreven medicijnen zijn in 90% van de gevallen voor slechts een minderheid heilzaam. Voor 50 tot 70% van de patiënten heeft het innemen van medicijnen zelfs geen enkele heilzame werking.

Schokkende feiten
    Deze schokkende en verrassende openlijke mededeling deed Allen Roses, een Amerikaanse topman van het grootste Britse farmaceutische bedrijf Glaxo Smith Kline (GSK) in Londen.

Medicijnen voor slechts beperkt deel werkzaam
    "Bij de meeste mensen werken veel – soms de duurste – medicijnen niet", onthulde Roses, de vice-president van de GSK-tak die zich wereldwijd met erfelijkheidsonderzoek bezighoudt. Volgens een farmaceutische wetenschapper is het een publiek geheim binnen de farmaceutische industrie, dat medicijnen maar voor een beperkt deel van de patiënten werkzaam zijn.

Alzheimer, kanker, migraine, botontkalking, jicht
    Het is de eerste keer dat een topman van een vooraanstaand medicijnen ontwikkelingsbedrijf dat openlijk toegeeft. medicijnen tegen Alzheimer zouden slechts bij een derde van de patiënten effect hebben. Volgens Dr. Roses zou slechts een kwart van de kankerpatiënten van de geneesmiddelen profiteren. medicijnen tegen migraine, botontkalking, en jicht helpen de helft van de zieken, becijferde hij. Volgens hem kunnen mensen genen hebben die de werking van medicijnen teniet doen.

Bron: de Volkskrant door Willem Kool 9-12-2003
      zondag 8 maart 2009 @ 21:10:10 #88
    52357 Lambiekje
    pi_66838862
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef 49euro het volgende:
    Door huisartsen en specialisten voorgeschreven medicijnen zijn in 90% van de gevallen voor slechts een minderheid heilzaam. Voor 50 tot 70% van de patiënten heeft het innemen van medicijnen zelfs geen enkele heilzame werking.

Schokkende feiten
    Deze schokkende en verrassende openlijke mededeling deed Allen Roses, een Amerikaanse topman van het grootste Britse farmaceutische bedrijf Glaxo Smith Kline (GSK) in Londen.

"Bij de meeste mensen werken veel – soms de duurste – medicijnen niet", onthulde Roses, de vice-president van de GSK-tak die zich wereldwijd met erfelijkheidsonderzoek bezighoudt. Volgens een farmaceutische wetenschapper is het een publiek geheim binnen de farmaceutische industrie, dat medicijnen maar voor een beperkt deel van de patiënten werkzaam zijn.

Het is de eerste keer dat een topman van een vooraanstaand medicijnen ontwikkelingsbedrijf dat openlijk toegeeft. medicijnen tegen Alzheimer zouden slechts bij een derde van de patiënten effect hebben. Volgens Dr. Roses zou slechts een kwart van de kankerpatiënten van de geneesmiddelen profiteren. medicijnen tegen migraine, botontkalking, en jicht helpen de helft van de zieken, becijferde hij. Volgens hem kunnen mensen genen hebben die de werking van medicijnen teniet doen.

Zie je moet je ogen goed open hebben. Het komt dus wel voorbij in de MSM. Overigens zijn dat best grote percentages.

Het is natuurlijk wel een opinie-stuk en wordt het als types zoals EricT/Tuinhek weer weggezet als onzin. Artsen nemen deze informatie niet aan. Omdat dat hun bonus dwarsboomt. En dat geeft maar weer aan hoe deze groep handelt. Niet uit zorg van de mens maar zorg voor hun eigen portemonnee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 08-03-2009 21:19:02 ]
    pi_66838878
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee totaal niet.
    Wat dan wel? Want zo reageer je wel hier.
    pi_66839054
    Illuminati-gelul verwijderd.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:20:14 #91
    244693 SexPistol
    The Joy Division
    pi_66839345
    Was een serieuze vraag, meneer de moderator..
    Where figures from the past stand tall,
    And mocking voices ring the halls.
    Imperialistic house of prayer,
    Conquistadors who took their share.
      zondag 8 maart 2009 @ 21:29:54 #92
    52357 Lambiekje
    pi_66839778
    quote:

Schokkende feiten

Uhh als ik zoek naar het artikel vindt ik alleen dat het in de Telegraaf heeft gestaan.
    Overigens wordt er nog als subheader bij gezegd dat het ook opname vitamines blokkeert.

Ik heb weer iets leuks gevonden na een google op het bovenstaande artikel:
    Zijn medicijnen Geneesmiddelen ... of eigenlijk lapmiddelen?
    pi_66840003
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uhh als ik zoek naar het artikel vindt ik alleen dat het in de Telegraaf heeft gestaan.
    Overigens wordt er nog als subheader bij gezegd dat het ook opname vitamines blokkeert.

Ik heb weer iets leuks gevonden na een google op het bovenstaande artikel:
    Zijn medicijnen Geneesmiddelen ... of eigenlijk lapmiddelen?
    Ik heb het uit de volkskrant +/- 6 maanden geleden geknipt en omdat het hier een hot-item is heb ik het overgetypt, zo stond het er precies in.

Op de site die je net post zijn zie ik heel veel interessante stukken verzameld even kijken dus
      zondag 8 maart 2009 @ 21:42:59 #94
    52357 Lambiekje
    pi_66840364
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:34 schreef 49euro het volgende:

[..]

Ik heb het uit de volkskrant +/- 6 maanden geleden geknipt en omdat het hier een hot-item is heb ik het overgetypt, zo stond het er precies in.
    Overtypen in deze internettijd?!
    Ik had in 2 tellen het artikel gevonden alleen dan dus als Telegraaf als bron.
    quote:
    Op de site die je net post zijn zie ik heel veel interessante stukken verzameld even kijken dus
    Zie toch leuk als men elkaar aanvult
    pi_66840488
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overtypen in deze internettijd?!
    Ik had in 2 tellen het artikel gevonden alleen dan dus als Telegraaf als bron.
    [..]

Zie toch leuk als men elkaar aanvult
    Het was eigelijk voor een vriend van me die z'n eindscriptie schrijft voor de studie farmacie. Hij was al bekend met zulk soort artikelen en wilde het niet. Vandaar Het feit daarnaast dat het al in meerdere kranten heeft gestaan stelt me gerust.

[ Bericht 4% gewijzigd door 49euro op 08-03-2009 21:52:19 ]
      zondag 8 maart 2009 @ 21:56:00 #96
    52357 Lambiekje
    pi_66840901
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 21:45 schreef 49euro het volgende:

[..]

Het was eigelijk voor een vriend van me die z'n eindscriptie schrijft voor de studie farmacie. Hij was al bekend met zulk soort artikelen en wilde het niet. Vandaar
    En hoe was de scriptie ontvangen bij de professoren?
    Neem aan dat het de problematiek en financiele ongein van de farmacie aankaart.

Aangezien we nu zo'n overgehypte hpv-vaccinatie hebben, hebben de heren verantwoordelijen dus niets met de uitkomsten van dat soort artikelen gedaan. Alles wat toornt aan de gevestigde orde wordt slinks genegeerd. En dat vind ik nogal kwalijk. Onkunde en onwil van artsen wordt met de dag duidelijker.
      maandag 9 maart 2009 @ 00:51:36 #97
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_66847519
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat het een 100% genezing is. Chemo is dat zeker niet, dat ligt op ongeveer 5%.
    Als je de docu Food Matters kijkt zal je zien dat het wel degelijk mogelijk is middels speciaal dieet. Om het te voorkomen én te genezen. Tuurlijk zullen er varianten zijn wat lastiger te behandelen is maar daar zou bv geluidstherapie goed werken. Uiteraard is zo'n dieet wel onder begelijding.

Een ding is zeker. De huidige reguliere manier van kankerbestrijding is NIET de juiste manier. Ik heb sterk de indruk dat ze geheel het probleem niet willen oplossen. Het is een te grote melkkoe. Triljarden business is het. En daar zit nu de crux, het levert te veel geld op om het op te lossen.
    [..]

Iedereen is weer ergens anders allergisch voor. Punt is dat er dus maar standaard wordt uitgegaan.
    [..]

Kijk dat is een eerlijk antwoord.

Dat is het hele probleem. Mensen verdiepen zich niet goed in wat er nu allemaal toe gedient wordt. Ik heb eigenlijk altijd wel uitgedragen verdiep nu eens in de materie.
    Als je dan gebalanceerd geinformeerd bent en je kiest voor vaccinatie/medicatie. Daar heb ik niets op tegen.
    Maar wat ik niet kan en wil begrijpen is dat iedereen maar blind de boel vertrouwd en de kinderen voor wel 30 standaard ziektes laten inenten. Dit omdat de reguliere informatie verschaffing ernstig eenzijdig en rooskleurig is.

Ik heb nooit begrepen waarom BMR nu zo nodig zou zijn wat is er mis om het gewoon regulier te krijgen.
    Ik heb in dit topic gelezen dat je wel degelijk van mening bent dat een gezonde voeding kanker kan genezen. En dat vind ik dus een kwalijke zaak. Als er eenmaal kanker is, kun je dat echt niet met bv een Moerman dieet even oplossen. Dat is dus de reden dat Sylvia Millecam dood is gegaan. Zij liet zich aanpraten dat ze al die dingen niet nodig had. Dat bedoel ik dus ook met kritisch zijn.

Toen ik kanker had, heb ik in overleg met mijn antroposofische arts gekozen voor beiden. Een reguliere behandeling met ondersteuning van de alternatieve.

Je schrijft dat het gevaar van gebruik van penicilline schuilt in de allergie die mensen ervoor kunnen hebben. Vervolgens schrijf ik dat die allergie net zo goed voorkomt bij een middel als Iscador en dan schrijf je dat ieder mens op zijn eigen manier reageert....... Waarom vind je dan per definitie penicilline wel verwerpelijk door zijn allergene eigenschap en Iscador niet? Dus als ik allergische reageer op penicilline dan ligt dat aan de stof en als ik allergisch reageer op Iscador, dan ligt dat aan mijn lijf.......

Verder ben ik het wel met je eens dat veel mensen te weinig nadenken over preventieve vaccinaties. Maar daar moet je dan wel de dingen uitfilteren die wel of niet levensbedreigend zijn. Mazelen, bof of rode hond zijn dat niet en daarvoor wilde ik mijn kind dus ook niet laten enten. Een rubella vaccinatie kan altijd nog gehaald worden op latere leeftijd als er een kinderwens is.
      maandag 9 maart 2009 @ 07:16:26 #99
    41051 Rasing
    Taalnazis vereinigt euch!
    pi_66849266
    quote:
    Op zondag 8 maart 2009 18:18 schreef Lambiekje het volgende:
    Maar het staaft wel met mijn stellingen...
    Nee, heb je het wel gelezen? 40% kan voorkomen worden door anders te eten. Er staat niks over genezen als je het eenmaal hebt. En dan gaat het ook nog eens alleen over darm- en borstkanker.
    Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
    Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
    pi_66850377
    quote:

Schokkende feiten

Goed, dan zal ik inhoudelijk en netjes reageren.

Dit bericht klinkt natuurlijk schokkend, maar wat wordt vergeten, is dat het niet werken van de medicijnen zeer vaak wordt veroorzaakt door de mensen zelf. Er was laatst uit onderzoek in Nederland ook al gebleken dat in 75% van de gevallen medicijnen helemaal niet of niet goed worden ingenomen. Dan werken ze natuurlijk niet! Zeker bij medicijnen voor ziektes als kanker en aids luistert het heel nauw. Dit geldt ook voor antibiotica: als men een dosis mist of op er één op een verkeerd tijdstip neemt, is de werking al verminderd of zelfs helemaal verdwenen.

Als deze gevallen eruit gefilterd worden, zouden de percentages in het bovenstaande artikel waarschijnlijk drastisch verminderen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')