Ja. Meer producten, meer zorg, meer medicatie, meer mogelijkheden etc. Jij stelt dat kennis tanende is, maar de zucht naar kennis is juist enorm gestegen sinds de verlichting.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar is de levensstandaard wel hoger. Ik betwijfel dat ten zeerste. Kennis is alleen maar tanende.
Mensen zijn aan het verstommen.
Kan ik er wat aan doen, dat is de gehele opzet van scholen. Mensen dom (tot op zekere hoogte) en gehoorzaam te maken. Slaafs, niet nadenkend.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En het ongekende gebrek aan nuance. Dat geouwehoer over indoctrinatie van instituten en scholen en de bijbehorende superieure houding begint ook vrij vervelend te worden.
Dan moeten jullie ook minder die fabels waarheden van gevestigde orde zo stellig verdedigen. Want dat is pas echt storend. Daarvoor zitten we in BNW.quote:Ruil die hysterie van je es in voor een dosis fatsoenlijke discussie. Geen gepolariseer, geen gestigmatiseer, geen drogredenatie, inhoudelijke reacties en je mag het best es toegeven als blijkt dat je verkeerd zit.
Tot die tijd is het hopeloos naief en wereldvreemd van je om te verwachten dat mensen normaal op jouw posts reageren.
Tsja, als jij dit als een feit ziet is er weinig ruimte voor discussie. Ik kan een schizofreen ook proberen wijs te maken dat-ie niet Jezus is, maar als het idee zo diep ingebakken zit is het lullen tegen beton. Dit is een ongezond educatiebeeld. En bovendien weer erg stigmatiserend, met een drogredenatie. "Kan ik er wat aan doen" als een feit brengen. Dat is moeilijk discusseren zo,hé.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen, dat is de gehele opzet van scholen. Mensen dom (tot op zekere hoogte) en gehoorzaam te maken. Slaafs, niet nadenkend.
[..]
Als er met goede argumenten wordt gekomen, is daar niks mis mee. Jij zit hier nogal es lukraak dingen te roepen terwijl je er de ballen verstand van hebt. Moeten we je dan als een goeroe achternalopen? Het is waar omdat Lambiekje het zegt, de brenger en verdediger van de waarheid? Doei.quote:Dan moeten jullie ook minder die fabels waarheden van gevestigde orde zo stellig verdedigen. Want dat is pas echt storend.
Dat zeg ik niet. Mensen lezen niets, kijken niets. Reageren alleen uit een visie, wat dus een vaststaand feit is en onjuist is. Er zijn maar heel weinig mede fokkers die meedenken of iig zich interesseren tot. De rest is alleen maar aan stoken of met "waarheden" van gevestigde orde te schermen. Die nep-waarheid is mij bekend en dat moet eens doorbroken worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tsja, als jij dit als een feit ziet is er weinig ruimte voor discussie. Ik kan een schizofreen ook proberen wijs te maken dat-ie niet Jezus is, maar als het idee zo diep ingebakken zit is het lullen tegen beton. Dit is een ongezond educatiebeeld. En bovendien weer erg stigmatiserend, met een drogredenatie. "Kan ik er wat aan doen" als een feit brengen. Dat is moeilijk discusseren zo,hé.
[..]
Als er met goede argumenten wordt gekomen, is daar niks mis mee. Jij zit hier nogal es lukraak dingen te roepen terwijl je er de ballen verstand van hebt. Moeten we je dan als een goeroe achternalopen? Het is waar omdat Lambiekje het zegt, de brenger en verdediger van de waarheid? Doei.
Ah, ok. Je bedoelt dat de gevestigde orde aannemen in BNW zoiets is als bij de KKK negers accepteren?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mensen lezen niets, kijken niets. Reageren alleen uit een visie, wat dus een vaststaand feit is en onjuist is. Er zijn maar heel weinig mede fokkers die meedenken of iig zich interesseren tot. De rest is alleen maar aan stoken of met "waarheden" van gevestigde orde te schermen. Die nep-waarheid is mij bekend en dat moet eens doorbroken worden.
Hier in BNW is per definitie de gevestigde orde onjuist. Het is geen theekrans?!
Boefjes zijn het, boefjes!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:22 schreef Salvad0R het volgende:
Vieze evil fucking kankerduivels.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou nou ik verkondig wel meer waarheden hoor.
Maar dan is de vraag waarom is het hyperhygiene zo onstaan. Waarom tig keer per dag handen wassen, waardoor er allergiën onstaan.
Om mezelf maar weer eens te herhalen, als mensen het niet met jou of je bron eens zijn betekend dat niet automatisch dat ze de bron niet gelezen hebben. Je lijkt het idee te hebben dat iedereen die een dergelijke tekst leest wel tot dezelfde conclusie moet komen. Dat is gewoon simpelweg niet zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Mensen lezen niets, kijken niets. Reageren alleen uit een visie, wat dus een vaststaand feit is en onjuist is. Er zijn maar heel weinig mede fokkers die meedenken of iig zich interesseren tot. De rest is alleen maar aan stoken of met "waarheden" van gevestigde orde te schermen. Die nep-waarheid is mij bekend en dat moet eens doorbroken worden.
Zullen we dan maar weer de vergelijking maken met een fundamentalistische gelovige? Zo gedraag je je namelijk. Je waarheid behandel je als heilig.quote:Hier in BNW is per definitie de gevestigde orde onjuist. Het is geen theekrans?!
Daar kan geen discussie tegen op of argumentatie. Goedpraten heeft geen zin, zij zijn fout. De een wat fouter dan de ander, maar een ding wat fouter dan fout is is de medische industrie. Dat er perongeluk wel iets goed gaat is meer een een uitzondering.
...
Dat is zo bij iedereen het zou wat zijn als je niet achter je eigen waarheid zou staan, dan doe je iets goed fout in het leven.quote:
Dat betwijfel ik ten zeerste....quote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:
[..]
Dat is zo bij iedereen het zou wat zijn als je niet achter je eigen waarheid zou staan, dan doe je iets goed fout in het leven.
nee totaal niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ah, ok. Je bedoelt dat de gevestigde orde aannemen in BNW zoiets is als bij de KKK negers accepteren?
Dan zoek ik WFL maar weer es op.
En langzaam sijpelt/glipt het betere nieuws toch door in MSM. De vraag is dan, pakken de huidige huisartsen en doctoren het ook op.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:45 schreef 49euro het volgende:
Wereldwijd is kanker vaak te voorkomen
Uitgegeven: 26 februari 2009 15:07
Laatst gewijzigd: 26 februari 2009 15:07
AMSTERDAM - Meer dan 40 procent van alle gevallen van darm- en borstkanker in rijke, ontwikkelde landen kunnen worden voorkomen met een gezond voedingspatroon, voldoende lichaamsbeweging en een gezond lichaamsgewicht. Dit is een van de bevindingen uit het nieuwe rapport Policy and Action for Cancer Prevention dat vandaag is gepubliceerd door het World Cancer Research Fund (WCRF) en het American Institute for Cancer Research (AICR). Het rapport laat zien welke typen kanker voorkomen kunnen worden met gezonde voeding en een gezonde leefstijl. In de Verenigde Staten kan bijvoorbeeld ongeveer 45 procent van het aantal gevallen van darmkanker voorkomen worden. Over het algemeen blijkt dat ongeveer een derde van de meest voorkomende kankersoorten in rijke landen en een kwart van de kankertypen in arme landen kan worden voorkomen.
Aanbevelingen
Scholen moeten lichaamsbeweging en gezonde voeding voor kinderen actief stimuleren. Op scholen en in kantoren geen automaten toestaan met ongezond voedsel. Overheden zouden de aanbeveling van de Verenigde Naties over borstvoeding in de wet kunnen verankeren. De levensmiddelenindustrie zou de volksgezondheid voorop moeten stellen in alle productiestadia. Gezondheidsdeskundigen zouden het voortouw moeten nemen in het geven van voorlichting op het gebied van volksgezondheid, inclusief kankerpreventie. Individuen zouden onafhankelijke informatie over voeding moeten raadplegen om er zeker van te zijn dat de producten die ze kopen ook echt gezond zijn.
http://www.nu.nl/gezondheid/1924028/wereldwijd-is-kanker-vaak-te-voorkomen.html
Ja dat was me wel duidelijk dat we bacteriën bij ons moeten hebben. Zo is het dus ook aangetoond dat het ontbreken van bepaalde bacteriën obisitas veroorzaakt.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef EricT het volgende:
[..]
Hyperhygiene = het afwezig zijn van een bepaalde concentratie micro-organismen waaraan het zich ontwikkelende immuunsysteem blootgesteld wordt.
Het ontbreken van deze organismen kan het lichaam gevoeliger maken voor het ontstaan van allergische afwijkingen.
Je moet je waarheid altijd beschaven. Anders zou je bovenstaande bericht over kanker niet kunnen plaatsen. Het bekend dat 80 jaar regulier geaccepteerde kankerresearch nogal onzinnig was. Waarom komt men daar pas anno 2009 achter terwijl al in de jaren 60 bekend was dat het zo is. Onderzoeken van toen zijn zwart gemaakt dit voor financieel gewin.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:
[..]
Dat is zo bij iedereen het zou wat zijn als je niet achter je eigen waarheid zou staan, dan doe je iets goed fout in het leven.
Uiteraard.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar is de levensstandaard wel hoger. Ik betwijfel dat ten zeerste. Kennis is alleen maar tanende.
Mensen zijn aan het verstommen.
Onintelligent? als iemand hier op de hoogte is van nieuwe verschijningen / gebeurtenissen dan is het lambiekje. Dat hij er op een andere manier naar kijkt is een tweede maar dat heeft niets met intelligentie te maken want vaak redeneert hij best logisch maar dan wel een andere kant op als de meeste mensen doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Uiteraard.
En daar ben jij, met je zeer onintelligente posts, het levende bewijs van.
Laten we het onderwijs vergeten, daar wordt men toch alleen dom en slaafs van.
Laten we maar stoppen met handen wassen, douchen en schone kleren aantrekken, worden we ziek van.
Laten we stoppen met inentingen, antibiotica en operaties, daar gaan we dood aan.
Lijkt me verstandig.
Neequote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Uiteraard.
En daar ben jij, met je zeer onintelligente posts, het levende bewijs van.
Laten we het onderwijs vergeten, daar wordt men toch alleen dom en slaafs van.
Laten we maar stoppen met handen wassen, douchen en schone kleren aantrekken, worden we ziek van.
Laten we stoppen met inentingen, antibiotica en operaties, daar gaan we dood aan.
Lijkt me verstandig.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef 49euro het volgende:
[..]
Onintelligent? als iemand hier op de hoogte is van nieuwe verschijningen / gebeurtenissen dan is het lambiekje. Dat hij er op een andere manier naar kijkt is een tweede maar dat heeft niets met intelligentie te maken want vaak redeneert hij best logisch maar dan wel een andere kant op als de meeste mensen doen.
Daarnaast iriteer ik me mateloos aan mensen die zijn posts willen samenvatten en dat op zo'n manier doen dat de tekst helemaal uit z'n context wordt gerukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |