Jouw posting van 14:41, als reactie op Salvad0R .quote:
Salvad0R is wel in voor andere feiten. Hij zegt iets wat dus in docu;'s ontkracht wordt. Dus als hij het bekeken heeft mag hij nog eens op zijn uitspraak terugkomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef Knarf het volgende:
[..]
Jouw posting van 14:41, als reactie op Salvad0R .
Whoeh! Alles wat mijn probleem is de met de foute wereld waar we in leven komt samen in een docuquote:Architects of Control - Mass Control & The Future of Mankind
"The real war is the war on consciousness. It's very important to always remember that ...Mind control is ubiquitous. It's almost a question of who is not mind controlled, as opposed to who is mind controlled. It's just a difference in degree. The whole question of what is consciousness and how it can be manipulated is one of the most crucial questions of our time."
Produced by Michael Tsarion and Blue Fire Film, Architects of Control: Program One, explores humankind’s future and the posthuman world. Will the “perfect” human be a dumbed down, regimented inhabitant of a cyber purgatory created by unseen elites? Will the children of tomorrow be smiling depressives of a technocratic dystopia?
Subjects Include: Jim Keith, Mass Control, Mind Control and its History, Radiotronic Weaponry, Psychic Dictatorship, Mass Ritual Killings, The Men in White, Operation Cointelpro, Operation Chaos, Teen Rage, School Shootings, Media Manipulation, Sleeper Assassins, Project Monarch and MK Ultra, Operation Paperclip, Sorcery and Magic, The Cult of Dionysus, People’s Champions, Astro-Theology, The Anatomy of Thought, Tragedy: Catalyst of Change, Global Awakening, The Myth of Progress, The Global Village, The Inauthentic Life, Drugged, Medicated, and Under Control, The Deconstruction Cycle, The Rise and Fall of Civilizations, The Death of Emotion, The Posthuman World Initiated, 2012: The Age of Revealing, Civilization: Rise and Fall, Psychic Hygiene, The Sane and the Unsane
Ja, ik sta wel open voor mogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Salvad0R is wel in voor andere feiten. Hij zegt iets wat dus in docu;'s ontkracht wordt. Dus als hij het bekeken heeft mag hij nog eens op zijn uitspraak terugkomen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:37 schreef Salvad0R het volgende
[b]Baxter International probeerde een globale [b]pandemie te veroorzaken met een human killrate van 60% door de vogelgriep te kruizen met het normale griepvirus, wat door de lucht wordt verspreid. Vervolgens trachtten ze het op de markt te brengen in de vorm van een "vaccinatie"
Nou google maar eens!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:38 schreef ATuin-hek het volgende:
AchjaLambiekje was weer eens onware dingen aan het spuien. Wat een verrassing.
En dan? Dan komt De Waarheid naar boven over hoe ik dingen zie?quote:
Oeh ja natuurlijk!quote:
Ik heb nooit gezegd dat het een 100% genezing is. Chemo is dat zeker niet, dat ligt op ongeveer 5%.quote:Op zondag 8 maart 2009 01:01 schreef childintime het volgende:
Lambiekje, ik ben het toch met een paar uitspraken oneens. Kanker kan misschien voorkomen worden door heel gezonde leefwijze, maar niet genezen worden hierdoor alleen. Er zijn ook mensen die heel verantwoord leven, alleen maar biologisch eten en vrijwel nooit chemische medicatie/middelen gebruiken en toch kanker krijgen.
Iedereen is weer ergens anders allergisch voor. Punt is dat er dus maar standaard wordt uitgegaan.quote:En je schrijft dat het gevaar van penicilline schuilt in de kans van de allergische reaktie op de stof. Maar die allergische reaktie kan ook ontstaan door Iscador. Ik heb er ooit mee moeten stoppen omdat ik er doodziek van werd.
Kijk dat is een eerlijk antwoord.quote:Mijns inziens, is een combi van beiden (chemische en alternatieve geneeskunde) de beste. Trouwens, zelfs aangeraden door mijn huisarts (antroposoof). Het 1 sluit het ander niet uit en beiden kunnen een waardevolle aansluiting op elkaar zijn. Het is maar helemaal afhankelijk van hoe je eigen gezonde verstand daarin is. Zo is mijn kind niet gevaccineerd voor BMR (omdat je deze ziektes gewoon kunt doormaken onder goede begeleiding en zij de natuurlijke afweer van het lichaam sterker maken), maar natuurlijk wel voor DTP, omdat dit levensbedreigende ziektes zijn, die ernstige gevolgen hebben voor de rest van je leven.
Nee. De vraag is WAAROM is iedereen zo allergisch voor van alles en nog wat.quote:Op zondag 8 maart 2009 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeh ja natuurlijk!Dom van me: alles waar mensen allergisch voor kan zijn is pure evil!
Dus omkappen al die bomen, en een vlammenwerper over het gras. Dood aan alle honden en katten!
Iedereen naakt in glazen huizen zetten lijkt me het veiligste om allergische reacties te voorkomen!
quote:Op zondag 8 maart 2009 11:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. De vraag is WAAROM is iedereen zo allergisch voor van alles en nog wat.
100 jaar geleden kon men gewoon leven waar de drollen in goot dreven. De tijd dat schoon (aauhm prozak)-drinkwater er niet was. Cosmetisch rommel nog niet echt bestond.
Ik denk door dat we over-hygiënsch zijn dat we daarom zo allergisch zijn.
nou nou ik verkondig wel meer waarheden hoor.quote:
Ik zie slechts twee mogelijkheden.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou nou ik verkondig wel meer waarheden hoor.
Maar dan is de vraag waarom is het hyperhygiene zo onstaan. Waarom tig keer per dag handen wassen, waardoor er allergiën onstaan.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
Geld willen ze zien, heel veel geld. Niets anders dan geld. Je gezondheid is hun een rotzorg.
Welkom in de wondere zwart-wit wereld van Lambiekje, waarin alles zwart of wit is en grijs niet bestaat. Waar tevens de geneeskunde uiterst simplistisch is en er geen bijwerkingen bestaan. Waarin je, als je het niet met hem eens bent, tegen hem bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:16 schreef Lambiekje het volgende:
Bijwerkingen zouden volslagen kolder moeten zijn. De in aanzienlijk aantal medicijnen zijn de bijwerkingen nu juist niet de symptoom beschrijving van de ziekte waarvoor het zogenaamd strijdt.
Bijwerkingen in medicijnen is lariekoek dat het benodigd is.
Het punt is dat er een stel clowns rondlopen die al 5 jaar zo mongool reageren. En dus ga je kortaf praten aangezien in het verleden al lang zaken anders zijn uitgesproken, in het grijs zeg maar.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
[..]
Welkom in de wondere zwart-wit wereld van Lambiekje, waarin alles zwart of wit is en grijs niet bestaat. Waar tevens de geneeskunde uiterst simplistisch is en er geen bijwerkingen bestaan. Waarin je, als je het niet met hem eens bent, tegen hem bent.
Dit zijn slechts 2 reacties. Kun je ook es normaal reageren op mensen? Is dat nou echt zo ontzettend veel gevraagd? Zet die hysterie es opzij en gedraag je es naar je leeftijd, man. Dan kan er es een vruchtbare discussie ontstaan. Maar kennelijk vind je dat niet zo belangrijk.
Maar is de levensstandaard wel hoger. Ik betwijfel dat ten zeerste. Kennis is alleen maar tanende.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie slechts twee mogelijkheden.Dit wordt via geheime televisieboodschappen de samenleving ingestuurd zodat de farmaceutische industrie grote winsten kan maken door de resulterende opruk van allergieën. Technologische ontwikkeling en beschaving gaat samen met hogere levensstandaarden, en dus meer (en wellicht doorgeschoten?) hygiëne.
En het ongekende gebrek aan nuance. Dat geouwehoer over indoctrinatie van instituten en scholen en de bijbehorende superieure houding begint ook vrij vervelend te worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef Lambiekje het volgende:
Het is zo stierlijk vervelend als mensen de bronnen niet bekijken maar reageren uit hun infantiele wereldvisie, gebaseerd op bullshit van scholen. De ongekende blindheid en fiducie in autoriteiten is echt om triest van te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |