quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Kut, ik zit in het verkeerde topic te posten. Sorry.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die gesprekken allemaal in het geheim moeten...iets meer openheid zou ze wel sieren.
Wat niet weet wat niet deert zeg ik toch maarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die gesprekken allemaal in het geheim moeten...iets meer openheid zou ze wel sieren.
Ik maak mezelf vooral zorgen over de periode na het dieptepunt in de economie, als de rente en inflatie fors gaan oplopen. Ook al stijgen de bedrijfswinsten weer, de P/E kan flink gaan dalen en hoewel in nominale termen de koersen stijgen dalen ze in reele termen door de hoge inflatie. Dit gebeurde bijvoorbeeld in de jaren '70 na de crash van 1974. In 1982 stond de beurs in $ gerekend hoger maar het reeel rendement over de periode '74-'82 was negatief.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:48 schreef capricia het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er gaat gebeuren als het fluitsignaal komt dat de bodem bereikt is.
Er is zoveel geld aan de beurs onttrokken. Als die mensen massaal gaan kopen, dan krijg je weer van die idiote pieken die nergens op slaan...
Even zwart-wit maken en je hebt een voorpagina uit 1930quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft er iemand de telegraaf? Bovenstaand plaatje (zeer onduidelijk, ik weet 't
) laat een grafiek zien die in 1983 op 100 begint en nu op 200 staat, dat kan toch helemaal niet
?
Jepquote:
Lol, je blijft maar Nyrstar aanpraten aan iedereen. Ik ga dat komende maandag eens maar wat verder onderzoeken. Je bent namelijk ook de enige die ik ken die blijft praten over Nyrstar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurfotograaf maakt foto van de bodem
"The fundamentals for zinc have improved" Jim Rogersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lol, je blijft maar Nyrstar aanpraten aan iedereen. Ik ga dat komende maandag eens maar wat verder onderzoeken. Je bent namelijk ook de enige die ik ken die blijft praten over Nyrstar.
Pberends, wat ben je ook een fijne user hier. Met je eeuwige Nyrstar/AMG en Fugro.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurfotograaf maakt foto van de beursbodem
Nee, TomTom geef ik een verkoopadvies. Weg met dat aandeel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef BullStock het volgende:
[..]
Pberends, wat ben je ook een fijne user hier. Met je eeuwige Nyrstar/AMG en Fugro.
En ook die TomTom, natuurlijk..
"TomTom staat op 4 euro. Daar kan nog makkelijk 2 euro vanaf. Daarna ga ik dik inkopen."quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:51 schreef pberends het volgende:
Nee, TomTom geef ik een verkoopadvies. Weg met dat aandeel.
TomTom is dan ook een waardeloos aandeel. En naar mijn mening heeft pberends dan ook wel gelijk om heel ver van dat aandeel vandaan te blijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef BullStock het volgende:
[..]
"TomTom staat op 4 euro. Daar kan nog makkelijk 2 euro vanaf. Daarna ga ik dik inkopen."
Half jaar later zeg je dat Nyrstar een waardeloos aandeel is, en dat er nog makkelijk 5 euro vanaf kan. [ afbeelding ].
Klopt, maar TomTom heeft niet iets waarin ik nog toekomst ziet. Natuurlijk kan TomTom naar de 6 euro terugrebounden, maar het blijft een aandeel van een bedrijf dat eigenlijk al failliet is (idem dito van financials).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef BullStock het volgende:
[..]
"TomTom staat op 4 euro. Daar kan nog makkelijk 2 euro vanaf. Daarna ga ik dik inkopen."
Half jaar later zeg je dat Nyrstar een waardeloos aandeel is, en dat er nog makkelijk 5 euro vanaf kan. [ afbeelding ].
Als ze dan nog bestaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef pberends het volgende:
Als commodities gaan rebounden, en dat gaan ze vroeg of laat zeker, dan zullen Fugro en Nyrstar enorm profiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |