Winsten moet je herinvesteren in shorts.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef SeLang het volgende:
Weten jullie al waar je je winst aan gaat uitgeven?
Ik kom net terug uit een fotozaak en heb alvast wat geile lenzen gezien
Herinvesteren herinvesteren herinvesteren en dan heel amerika opkopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef SeLang het volgende:
Weten jullie al waar je je winst aan gaat uitgeven?
Ik kom net terug uit een fotozaak en heb alvast wat geile lenzen gezien
LOLquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef SeLang het volgende:
Overigens ik heb nog een interessante statistiek ontdekt:
Elke keer als ik op vakantie ben crasht de beurs. De laatste 5 keer is het elke keer het geval geweest. Doe er je voordeel mee
Edit: ik heb m'n volgende vakantie nog niet gepland, maar ik denk in mei ofzo
dan moet je geld toekrijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Herinvesteren herinvester herinvesteren en dan amerika opkopen
Probeer je alles in een keer te kopen ofzo? of staat echt alles daar geparkeerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds geen pasje en inlogcodes van de Rabo
Ze zouden het pasje pas opsturen als ik de inlogcodes heb ontvangen.
Voordat ik op vakantie ging waren de codes nog niet binnen. Kom ik na een maand thuis: nog steeds geen codes!
Nu hebben ze het pasje voor de zekerheid vernietigd en wacht ik nog steeds op (nieuwe) inlogcodes
Dus het PPT is mijn vriend op dit moment
Momenteel staat daar een kleine 50%quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef richbitch het volgende:
[..]
Probeer je alles in een keer te kopen ofzo? of staat echt alles daar geparkeerd
vergeet niet dat de weging van GM nog maar 0.22% is van de Dow Jones.quote:
Het is waarschijnlijk andersom, jij plant je vakanties steeds wanneer je weet dat de beurs gaat crashen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef SeLang het volgende:
Overigens ik heb nog een interessante statistiek ontdekt:
Elke keer als ik op vakantie ben crasht de beurs. De laatste 5 keer is het elke keer het geval geweest. Doe er je voordeel mee
Edit: ik heb m'n volgende vakantie nog niet gepland, maar ik denk in mei ofzo
Nee, als de beurs crasht ben ik altijd het liefst thuis met bier en chips erbijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk andersom, jij plant je vakanties steeds wanneer je weet dat de beurs gaat crashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |