Winsten moet je herinvesteren in shorts.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef SeLang het volgende:
Weten jullie al waar je je winst aan gaat uitgeven?
Ik kom net terug uit een fotozaak en heb alvast wat geile lenzen gezien
Herinvesteren herinvesteren herinvesteren en dan heel amerika opkopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:57 schreef SeLang het volgende:
Weten jullie al waar je je winst aan gaat uitgeven?
Ik kom net terug uit een fotozaak en heb alvast wat geile lenzen gezien
LOLquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef SeLang het volgende:
Overigens ik heb nog een interessante statistiek ontdekt:
Elke keer als ik op vakantie ben crasht de beurs. De laatste 5 keer is het elke keer het geval geweest. Doe er je voordeel mee
Edit: ik heb m'n volgende vakantie nog niet gepland, maar ik denk in mei ofzo
dan moet je geld toekrijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Herinvesteren herinvester herinvesteren en dan amerika opkopen
Probeer je alles in een keer te kopen ofzo? of staat echt alles daar geparkeerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds geen pasje en inlogcodes van de Rabo
Ze zouden het pasje pas opsturen als ik de inlogcodes heb ontvangen.
Voordat ik op vakantie ging waren de codes nog niet binnen. Kom ik na een maand thuis: nog steeds geen codes!
Nu hebben ze het pasje voor de zekerheid vernietigd en wacht ik nog steeds op (nieuwe) inlogcodes
Dus het PPT is mijn vriend op dit moment
Momenteel staat daar een kleine 50%quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:20 schreef richbitch het volgende:
[..]
Probeer je alles in een keer te kopen ofzo? of staat echt alles daar geparkeerd
vergeet niet dat de weging van GM nog maar 0.22% is van de Dow Jones.quote:
Het is waarschijnlijk andersom, jij plant je vakanties steeds wanneer je weet dat de beurs gaat crashen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:12 schreef SeLang het volgende:
Overigens ik heb nog een interessante statistiek ontdekt:
Elke keer als ik op vakantie ben crasht de beurs. De laatste 5 keer is het elke keer het geval geweest. Doe er je voordeel mee
Edit: ik heb m'n volgende vakantie nog niet gepland, maar ik denk in mei ofzo
Nee, als de beurs crasht ben ik altijd het liefst thuis met bier en chips erbijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk andersom, jij plant je vakanties steeds wanneer je weet dat de beurs gaat crashen.
Blijft geniaalquote:
Ik zoek nog een nieuwsbericht om 'm te gebruikenquote:
Dan doe je toch wat verkeerd dat je de laatste 5 keer op vakantie de beurs hebt laten crashen. Al zal je denk ik al die vakanties wel met een geniepig oogje de kranten en of tv/radio bij gehouden om te zien hoe het gaat met de beurs.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nee, als de beurs crasht ben ik altijd het liefst thuis met bier en chips erbij
Waarom zat jij eigenlijk nooit in de puts?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan heb zeker inmiddels al een aardige bier- en chipsbuik opgebouwd, en je zit zeker al weken thuis..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kwam denk ik gewoon door short covering op 8.000. Als je daar dan een x goed doorheen zakt, gaat et daarna een stuk sneller down.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:01 schreef edwinh het volgende:
Toch vreemd het PPT hield de beurs tijden op 8000 pnt en nu lijkt het wel of ze door hun geld heen zijn.....of ze laten de beurs gestructureerd naar beneden "uitzieken"
Waarom zou dat het geval zijn? Omdat hun weging dan verwaarloosbaar wordt? Ze hebben nu als weging 0.12% en ze hebben by far het hoogste volume verhandeld op deze dag. Ook als je naar market capital kijkt staan ze niet op de laatste plaats in de Dow. Dan vrees ik eerder voor GM om er uit te gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef M.Melandri het volgende:
Als citigroup onder de 1$ sluit, gaan ze toch uit de DJ index?
Die regel is voorlopig opgeschort heb ik via Bloomberg begrepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:09 schreef M.Melandri het volgende:
Als citigroup onder de 1$ sluit, gaan ze toch uit de DJ index?
Bronquote:Delisting Rule
NYSE Euronext, which owns the New York Stock Exchange, has suspended until June 30 a rule that delisted companies trading below $1 after six months. The change was made to help prevent a wave of delistings after the Standard & Poor’s 500 Index fell to a 12-year low.
quote:Inst. Own: 47%
Staat toch ook niet op DOW 30.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef Zero2Nine het volgende:
AIG had dan al weg moeten zijn, staat op $0.33
Maar waar staat dit voor bij Google finance?
[..]
bron: http://insurancenewsnet.com/article.asp?a=top_pc&q=0&id=103995quote:...
"We continue to work with the U.S. government to evaluate potential new alternatives for addressing AIG's financial challenges,"
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |