quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef bixister het volgende:
ik zag nog grappige van 'de kunstboer', voor wie nog een (of meer) luiertas(sen) zoekt.
k_i_m, hoe bevallen die luiertassen van jou eigenlijk tot nu toe. gebruik je ze allemaal?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Weet iemand wanneer de Oilily tassen weer ergens in de aanbieding komen??
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die in dit topic komen bij Olliewood vandaan. Ze hebben regelmatig nieuwe, dus het is altijd de moeite om even te kijken, al is het maar voor kleertjes als ze geen tassen hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
http://www.mooikids.nl/shop/index.php?page=Homepage&gclid=CNOI7NS3jpkCFQpNQwodvzwkaA
deze site al bekend?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind deze zo mooi![]()
door iemand hier op Fok! gekocht, maar ja ik heb er al een... deze:
Ik ben aan het overwegen deze op marktplaats te zetten en dan die andere te kopen als deze verkocht is.![]()
quote:
Maar mooi is anders, het oog wil ook wat (lees:alles)quote:
Oja, die moet er natuurlijk ook mee lopen, even vergetenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Vlindur het volgende:
Poppejans, helemaal waar![]()
Ik zou dan wel zo'n Ollily tas willen hebben, maar denk dat vriendlief daar niet zo blij mee zal zijn
Gewoon bij de tassen speciaal zaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Die van Nijntje vind ik ook erg leuk, MamsX waar heb je die gekocht?
Roodkapjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:14 schreef cattie het volgende:
http://www.oplage1.nl/babytas.htm hebben ze ook mooie tassen.
Ik ben nog steeds blij met mijn Birdie Nam Nam.
Ik ga Peaceman heel lief aankijken zodat ik hem voor moederdag krijg hahaha, ik vind hem super en helemaal mijn kleurtjes ook. Dat verschoningsmatje heb ik nu ook, maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit.... tot nu toe 1 x maar. Ik heb zelfs bij Twan helemaal geen luiertas gehad, gebruikte ik een gewone tas.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Diaan dat was ik inderdaad met die wit/oranje luiertas! In het echt is hij nog veel leuker![]()
Er zit een matje bij om te verschonen, niet zo heel erg groot dat is wel jammer maar ook geen ramp en er zit een fleece dekentje bij en een flesjeshouder om de flesjes warm te houden, een etui voor luiers en een apart hoesje voor speentjes. Ik ben er blij mee!
Leuk!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou stiekem deze er ook nog wel bijwillen.
[ afbeelding ]
Moet vast wel lukken tochquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga Peaceman heel lief aankijken zodat ik hem voor moederdag krijg hahaha, ik vind hem super en helemaal mijn kleurtjes ook. Dat verschoningsmatje heb ik nu ook, maar die gebruik ik eigenlijk bijna nooit.... tot nu toe 1 x maar. Ik heb zelfs bij Twan helemaal geen luiertas gehad, gebruikte ik een gewone tas.
Je kan uiteraard ook een luiertas kopen en die gebruiken als normale tasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef YPPY het volgende:
Wat een leuke tassen! Ben nu ook op zoek naar een tas, al is het niet voor luiers, maar die zijn lang zo leuk niet.
Voor hoeveel doe je hem wegquote:Op maandag 9 maart 2009 13:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb de (DE) camouflage luiertas van Ollily in de aanbieding... Als iemand m wilt overnemen? Tegenwoordig gaat mijn dame met rugzak naar het kdv.
Ik denk iets van 40 ofzo?quote:
Hangt van je kdv af. bij sommige kdv's moet je ook je eigen luiers meenemen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, een luiertas is toch voor eigen gebruik als je met je kind ergens heen gaat? Moet er ook een mee naar het kdv iedere keer?
Wij hebben een andere tas, maar die gaat wel elke keer mee naar het kdv. Daar zitten de reservekleren in, Chris zijn slaapzak en zijn knuffel.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef miss_sly het volgende:
Euhm, een luiertas is toch voor eigen gebruik als je met je kind ergens heen gaat? Moet er ook een mee naar het kdv iedere keer?
Wow die is echt superquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van Oilily vind ik leeeuuuk en ook wel dat een man er mee kan lopen
Ja.. maar vaak als je even wacht bij Olliewood gaat de prijs wel omlaag, ze gooien daar gauw dingen in de salequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow die is echt super![]()
![]()
maar wel erg duur...![]()
Jaaaa, da's de nieuwe lijn he?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]
Deze van Oilily vind ik leeeuuuk en ook wel dat een man er mee kan lopen
quote:
hierquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef fientje001 het volgende:
Waar vind je echt speciale luiertassen?
Hier staan wel mooiequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef fientje001 het volgende:
Waar vind je echt speciale luiertassen?
Past daar wel wat in Kim? En was jij niet diegene die er aan het begin een stuk of 3 had?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:08 schreef k_i_m het volgende:
.
.
.
Mine.
[ afbeelding ]
Hij was afgeprozen en hij past zo mooi bij mijn tas.
Ik heb -gelukkig maar- 1 keer gehad dat ik bij iemand op visite was en dat er gewoon echt een knal uit Lilah d'r luier kwam waarop ik gelijk iets nattigs voelde op mijn beenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Met een vies truitje komen ze ook gewoon nog gezond thuis...
Ah nee op visite neem je natuurlijk wel wat meer mee, maar achteraf gezien waren 3 setjes kleding om lopend naar Ah te gaan (zo'n 10 minuutjes lopen) wel erg overdreven. En op visite wil je tenslotte ook wel met je kindje showen dus dan neem je veel leuke kleertjes mee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb -gelukkig maar- 1 keer gehad dat ik bij iemand op visite was en dat er gewoon echt een knal uit Lilah d'r luier kwam waarop ik gelijk iets nattigs voelde op mijn been. Dat was dus door de luier, door haar broek en lekker op mijn broek
. Ze zat van haar knieholtes tot haar nek onder de stront en ik was erg blij dat ik toevallig bij een vriendinnetje was die zelf ook een kind heeft want toen had ik dus geen kleren bij me. Ik had dat echt niet tof gevonden als ze met stront en al in d'r maxi cosi had gemoeten en nog eens 20 minuten naar huis rijden
.
Problem solved! Nu nog een goeie vinden tegen een acceptabele prijs en een waar mn vriend ook mee wil lopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Stiemie het volgende:
Ja hoor vaak is er veel plek in een luiertas!
Ja die is leuk he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb nog steeds de Oilily tas van Ticootje en die is echt superwordt elke dag gebruikt!
bij Hema hebben ze een degelijke donkergrijze voor niet zo duur, zitten veel vakjes in is ruim zat maar niet te groot en uiteraard zitten er ook een verschoningsmatje en isolatiezakjes voor flesjes in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Problem solved! Nu nog een goeie vinden tegen een acceptabele prijs en een waar mn vriend ook mee wil lopenGelukkig hebben we nog 24 weken de tijd
Toen mij dat gebeurde toen ik bij mijn ouders was, heb ik hem een oud klein shirtje van mezelf aangetrokken, met een paar sokken die dienden als broek. Ging primaquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef Vlindur het volgende:
OMG Kim, gebeurd dat echt?!* Vlindur stopt nu echt minstens 2 pakjes extra in dr tas.
Fientje, ze zijn idd prachtig mooi, maar ook veels te duur naar mijn idee. Je moet onder de 50 euro toch wel een redeijke tas kunnen vinden?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
Het enige waar ik nou net niet op zou bezuinigen zijn billendoekjes.
Als ik soms flink sta te nekken wil mijn blaas nog wel eens nare dingen doen jaquote:Op zondag 19 juli 2009 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je ook wel eens een spuitluier dan Troel?
Ik ben al sinds jaar en dag tevreden met mijn tas van de marktKostte een tientje or so en alles wat ik mee wil nemen past er in
Heel hard gezocht op google; allergoedkoopst vond ik hem voor 149,95quote:
is mij teveel geld en ik heb gemerkt dat ik uiteindelijk de luiertas niet overal mee naar toe sjouw.quote:Op zondag 13 september 2009 19:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heel hard gezocht op google; allergoedkoopst vond ik hem voor 149,95
is mij nog te duur hoor, maar aan de andere kant.. volgens mij heb je wel een hele tijd plezier van zoiets toch?
Oh bedankt voor de tip!!! Ik wil die tas echt megasupergraagquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ poppejans: Er is een outlet van Room Seven in Alkmaar, soms hebben ze daar de luiertassen voor een iets leuker prijsje. (nog steeds niet goedkoop)
dát dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:49 schreef Nijna het volgende:
500 eurodan zou ik op zn minst een nieuwe willen. Ga geen 500 euro uitgeven voor een gebruikte tas, overigens zou ik sowieso geen 500 euro betalen voor wat voor een tas dan ook
Die is heel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:06 schreef Tan het volgende:
Oh wat erg, een tas van 500 euro. En ik vind hem niet eens mooi.
Ik heb er zelf een voor 30 op marktplaats. Van oililly, ik wilde eigenlijk ook eentje van Room seven... die zijn zó leuk, maar toen trof ik deze en die vind ik ook heel gaaf.
[ afbeelding ]
Leuke website is dat zeg!quote:Op zondag 25 maart 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goeie kick, ik hou van tassen![]()
Ik vind deze wel tof en ook geschikt voor vriendlief, maar wel aan de prijzige kant dus ik zou hem liever eerst in mijn handen hebben.
[ afbeelding ]
Oh ja dat wil ik ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Aangezien ik weer een meid krijg wil ik nu een echt hysterische meiden tasmaar degenen die ik tof vind (room seven, oililly, lief) zijn allemaal 100+
![]()
Toch maar eens marktplaats opduiken... Kheb nu een roze rode geruite van de Hema, functioneert meer dan prima maar ik wil dus echt hysterisch nuzucht..
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:34 schreef Mangostine het volgende:
ik word hebberig van de tassen van Belle Beau. Deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Maar die prijzen.
Jij had er een van petunia pickle bottom toch? Als die nog in het zwart te krijgen was, was er hier geen houden meer aanquote:
Oh!quote:Op maandag 2 april 2012 09:36 schreef Gerberaatje het volgende:
ooooh nu kom ik luiertassen van Pink Lining tegen, die zijn ook gaaaaf!!
[ afbeelding ]
Jaaaaa die willik dusquote:
Oh die wil ik. Leukquote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Ze hebben ook een leren
Oh nu kan ik helemaal niet meer kiezenzucht..
[ afbeelding ]
quote:Gerberaatje, koop wat jij wil, ik loop er toch wel mee.
Ook al is ie hysterisch ik vind het goed
Ze hebben nog steeds zwarte Cake bags heurquote:Op maandag 2 april 2012 06:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij had er een van petunia pickle bottom toch? Als die nog in het zwart te krijgen was, was er hier geen houden meer aan
Kan ik me voorstellen...quote:Op maandag 2 april 2012 12:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Guttekut, keuzes keuzes.... IK KAN NIET KIEZEN!!
quote:Op maandag 2 april 2012 12:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik denk ook dat het deze wordt! Hij is nog in de aanbieding ook
Mijn meneer heb ik zo goed opgevoedkrijg dit mailtje terug:
[..]
Koop je.ze toch allebeiquote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja maar ik ben er nog steeds niet uitzucht. Hormonsters...
Waar?quote:Op maandag 2 april 2012 12:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds zwarte Cake bags heur.
De mijne weigerde de leren tas die ik eerder postte alquote:Op maandag 2 april 2012 11:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Mijne gaf net als reactie toen ik een potentiële kanshebber mailde en vroeg of hij dáár wel mee gezien wilde worden: ik ben geen homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |