abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66998230
Oeh leuk Memmel, ben jaloers!!

En is dat een winkel dan, of alleen een afhaaladres?
Die roodkapje tas daarvan vind ik toch wel de allerleukste luiertas ooit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:24:48 #52
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67010470
Je kunt ze er afhalen. Dan kan je gelijk kijken of je die tas wilt hebben of misschien toch een andere. Wat een leuke spullen hadden ze daar zeg! En het ziet er allemaal echt heel mooi uit. Zeker geen rommel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67013787
Gaaf die tas Memmel!

Je zou er zowat een baby voor willen hebben haha.
Eerst maar een dakkapel hehe mijn eengezinswoning is nu al te klein voor twee personen *lol*
pi_67793597
Ook cool:
de luiertassen van Keeta Collection.

pi_67798454
Leuke tassen, alleen veel te duur wat mij betreft!
Fake it till you make it...
pi_69380403
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RockabeIIa op 25-05-2009 13:29:14 (Spam) ]
  maandag 25 mei 2009 @ 13:28:52 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_69380470
Wat een ver-schrik-ke-lijk toeval! Niet te geloven! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 25 mei 2009 @ 13:30:19 #59
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69380509
bah, spamaccount.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:10:43 #60
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69381516
Even afgezien van het uiterlijk, welke dingen zitten er nu op/aan jullie favoriete tassen waarvan je zegt: joh, dat is nou handig! Welke practische dingen zijn goed om op te letten?
- veel kleine vakjes of juist een grote ruimte?
- wel of geen verschoningsmatje erbij?
- zijn vakjes aan de buitenkant nou handig of juist niet?
dat soort dingen. Er zijn vast zaken waar ik als mama-in-spe nog helemaal niet aan gedacht heb, maar die voor de meer ervaren mama's uiterst handig zijn gebleken. Dat zou helpen bij het zoeken naar een tas die niet alleen mooi is, maar ook nog practisch.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69382435
ik vond zo'n matje erbij wel RETE handig, ca.ra. en wat extra vakjes (binnen of buitenkant) kunnen ook wel practisch zijn, maar 't belangrijkste is dat er genoeg ruimte in zit voor een aantal luiers + billendoekjes. verder vond ik 't fijn dat ik een soort 'thermosvakje' had waar ik een flesje heet water in kon meenemen (om er ter plekke, wanneer nodig, samen met wat koud water en wat poedermelk een voeding van te kunnen mixen).
  maandag 25 mei 2009 @ 14:46:52 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_69382544
Ja, veel vakjes en het matje.
pi_69382803
Verschillende vakjes en inderdaad het matje en dan liefst een los matje niet zo'n ding wat aan je tas vast zit. Niet te groot, niet te klein (al zeul je volgens mij toch altijd "teveel" mee....

[ Bericht 21% gewijzigd door Nijna op 25-05-2009 15:00:50 ]
pi_69387239
Matje hoeft niet perse.. Ik haal tegenwoordig matjes bij de LIDL. Dat zijn een soort kraammatrasjes. Dus een kant plastic, en 1 kant absorberend. Heel handig, en niet te duur. Dus bij een ongelukje kunnen ze zo de vuilnisbak in. Ik vind ze prettiger dan die plastic/koude matjes die standaard bij de tas zitten.

En vakjes, zoveel mogelijk Nee, een groot vak is handig voor de reservekleren. En de luiers Maar kleine vakjes zijn juist handig voor de kleine spulletjes.

De tas die ik nu heb is geen echte luiertas. Maar heeft wel handige vakjes aan de buitenkant. Toch makkelijk voor dingen die je binnen bereik wilt hebben (speen, doekje).
  maandag 25 mei 2009 @ 17:27:26 #65
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69387678
Kijk, daar kunnen we wat mee. Thanks alvast dames
Oh en aanvullingen zijn altijd welkom he
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69395685
Ik heb een Vive Maria laptop tas die ik als luiertas ga gebruiken, ik heb net deze dingen erbij besteld, zo kan ie gewoon door als volwaardig luiertas met alle handige dingetjes erbij

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 25 mei 2009 @ 20:58:44 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69395881
vakjes aan de buitenkant! Voor je eigen spullen (tenzij je nog een extra, eigen tas mee wil nemen), maar ook voor dingen die je makkelijk bereikbaar wilt hebben.
Bij mij meestal portemonee, telefoon, doosje smint, soepstengel, koekje..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_69396346
Een tas met een groot middenvak vooral! En verder afsluitbare kleinere vakjes aan de binnen en vakjes aan de buitenkant

Ik heb nl ook een tas met een kleiner middenvak en daar kreeg ik in t begin toen ik nog alles meesleepte echt niet alles in.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:40:41 #69
14746 k_i_m
pi_69397817
Ik vind een tas met hengsels én een band heel handig . Verder moet het vooral voldoening aan mijn oog geven .
In my life
Why do I smile
pi_69419396
Ik had er een gezien waar je de naam op kon laten drukken met verschillende printjes, erg leuk maar vandaag kregen we er een t.w.v. 60 euro bij de kinderwagen, ook leuk.
pi_70999101
Waar vind je echt speciale luiertassen?
pi_70999245
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef fientje001 het volgende:
hier
pi_70999345
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef fientje001 het volgende:
Hier staan wel mooie
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:08:37 #74
14746 k_i_m
pi_70999980
. . .

Mine .

Hij was afgeprozen en hij past zo mooi bij mijn tas .
In my life
Why do I smile
pi_71000427
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:08 schreef k_i_m het volgende:
. . .

Mine .

[ afbeelding ]

Hij was afgeprozen en hij past zo mooi bij mijn tas .
Past daar wel wat in Kim? En was jij niet diegene die er aan het begin een stuk of 3 had?
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:27:09 #76
14746 k_i_m
pi_71000614
Ja, hier past alles in wat je aan verschoning nodig hebt. Aangezien dat het enige is wat ik nog mee moet nemen en soms wel eens vergeet (normaal zitten er altijd luiers in de tas van de wandelwagen, maar als je die niet meeneemt heb je ook geen luiers . ) vond ik het een nuttige aankoop .

Ik had er drie ja. Twee grote tassen van Oilily en de grote broer van mijn nieuwe clutch. Inmiddels heb ik een Oilily tas aan een vriendin gegeven, dus ik heb nu in totaal nog twee tassen .
In my life
Why do I smile
pi_71000709
Wat zijn nou de dingen die je met een mini baby gewoon bij je *moet* hebben? Is daar eigenlijk een standaard lijstje voor? Of hebben de mensen met al een baby goeie tips?

Is het nou echt nodig om een of meerdere pakjes voor je baby er bij te stoppen? Enzovoort enzovoort

Ik denk dat ik een zo groot mogelijke haal. Dat ik bijna de hele babyuitzet er in kan proppen, zodat de kleine niks te kort komt..
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:35:18 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71000917
Vlindur bij Linde had ik altijd genoeg zooi in de luiertas om een kernramp te overleven, maar dat ben ik nu echt niet van plan.

Gewoon een paar luiertjes, een tube billencreme, speentje, spuugdoekje, billendoekjes, verschoonmatje, schoon broekje en truitje en een hydrofiel.

Bij Linde had ik standaard volgens mij 3 setjes kleding, 2 reservespenen, een nat washandje, een nagelknipsetje, veiligheidsspelden, 8 spuugdoekjes en zo'n 8 luiers bij me als ik alleen al boodschappen ging doen en ik heb haar nooit midden in de AH verschoond hoor Met een vies truitje komen ze ook gewoon nog gezond thuis...
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:36:39 #79
14746 k_i_m
pi_71000974
Voor babies kan je beter altijd wat extra kleding meenemen, voor het geval van kotsen of geheel onderkakken. Daarom heb je in het begin ook een grotere tas nodig. Verder had ik een fles (sen?) en voeding bij me, spuugdoekjes, rammelaar/knuffeldoek. Luiers en schoonmaakdoekjes, sudocrem, in de zomer zonnebrand en eventueel een kleedje in het geval van ergens buiten zitten.

Persoonlijk vond ik de tassen van Oililly eigenlijk net iets te groot om altijd maar mee te nemen. Maar voor logeren zijn ze weer precies goed. Mijn andere tas is wat kleiner, dat was qua verhouding beter afgestemd. Tegenwoordig neem ik alleen nog maar een luier en doekjes mee en een flesje drinken.
In my life
Why do I smile
pi_71001139
*spam*
Leuk verkapt... maar toch spam...

[ Bericht 89% gewijzigd door BE op 20-07-2009 22:50:33 ]
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:43:18 #81
14746 k_i_m
pi_71001260
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Met een vies truitje komen ze ook gewoon nog gezond thuis...
Ik heb -gelukkig maar- 1 keer gehad dat ik bij iemand op visite was en dat er gewoon echt een knal uit Lilah d'r luier kwam waarop ik gelijk iets nattigs voelde op mijn been . Dat was dus door de luier, door haar broek en lekker op mijn broek . Ze zat van haar knieholtes tot haar nek onder de stront en ik was erg blij dat ik toevallig bij een vriendinnetje was die zelf ook een kind heeft want toen had ik dus geen kleren bij me. Ik had dat echt niet tof gevonden als ze met stront en al in d'r maxi cosi had gemoeten en nog eens 20 minuten naar huis rijden .
In my life
Why do I smile
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:44:42 #82
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71001314
Vorige keer hadden we een vrij goedkope luiertas en aangezien we 'm niet zo lang gebruikt hebben, ga ik 'm deze keer gewoon weer gebruiken. Na een paar maanden stopte ik de hoognodige spullen gewoon in mijn eigen tas. Kan ik nu beter even wachten en over een tijdje een leuke nieuwe tas voor mezelf kopen nietwaar
pi_71001367
OMG Kim, gebeurd dat echt?! * Vlindur stopt nu echt minstens 2 pakjes extra in dr tas.

Fientje, ze zijn idd prachtig mooi, maar ook veels te duur naar mijn idee. Je moet onder de 50 euro toch wel een redeijke tas kunnen vinden?
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:46:26 #84
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71001379
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb -gelukkig maar- 1 keer gehad dat ik bij iemand op visite was en dat er gewoon echt een knal uit Lilah d'r luier kwam waarop ik gelijk iets nattigs voelde op mijn been . Dat was dus door de luier, door haar broek en lekker op mijn broek . Ze zat van haar knieholtes tot haar nek onder de stront en ik was erg blij dat ik toevallig bij een vriendinnetje was die zelf ook een kind heeft want toen had ik dus geen kleren bij me. Ik had dat echt niet tof gevonden als ze met stront en al in d'r maxi cosi had gemoeten en nog eens 20 minuten naar huis rijden .
Ah nee op visite neem je natuurlijk wel wat meer mee, maar achteraf gezien waren 3 setjes kleding om lopend naar Ah te gaan (zo'n 10 minuutjes lopen) wel erg overdreven. En op visite wil je tenslotte ook wel met je kindje showen dus dan neem je veel leuke kleertjes mee.

Ik had in het begin ook de neiging om Linde bij elk mondje melk dat ze terug gaf om te willen kleden en daar ben ik toch best snel vanaf gestapt.
pi_71001467
Stiemie, ik heb niet meer zo'n grote tas. Vroegah wel, toen had ik mn sigaretten, brace en veels te veel andere zooi in zo'n grote hutkoffer. Maar ik kon er op het laatst niks meer in vinden. Dus heb toen een kleinere gekocht, kon er ook niet meer zo veel in
Dus ik hou het straks bij 2 tassen. 1 voor uk en 1 voor mij. En desnoods kan mn portemeniks en brace wel in die luiertas toch?
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:59:29 #86
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71001882
Ja hoor vaak is er veel plek in een luiertas!
pi_71002041
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Stiemie het volgende:
Ja hoor vaak is er veel plek in een luiertas!
Problem solved! Nu nog een goeie vinden tegen een acceptabele prijs en een waar mn vriend ook mee wil lopen Gelukkig hebben we nog 24 weken de tijd
pi_71002915
Ik heb nog steeds de Oilily tas van Ticootje en die is echt super wordt elke dag gebruikt!
pi_71003175
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb nog steeds de Oilily tas van Ticootje en die is echt super wordt elke dag gebruikt!
Ja die is leuk he?

Jen heeft nu een rugzakje van bumba.
pi_71004285
Ik gebruik voor Mirte nu ook gewoon een rugzakje voor de nodige spulletjes.
Toen ze nog beeb was had ik een luiertas van prenatal die we ook deze ronde weer gaan gebruiken.
pi_71004996
Ik wil nog steeds eigenlijk die hysterische luiertas met Roodkapje erop van Oplage 1.. maar 155 euro is wel een hele hoop geld, en afprijzen doen ze daar blijkbaar nooit.
Boehoee
pi_71013223
Ik heb vandaag mijn luiertas voor de 2de keer gesloopt.
Maar net buiten garantie en al de 2de keer dus ik had er geen vertrouwen meer in.
Dus toen maar een nieuwe gekocht van Oilily

pi_71014721
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Problem solved! Nu nog een goeie vinden tegen een acceptabele prijs en een waar mn vriend ook mee wil lopen Gelukkig hebben we nog 24 weken de tijd
bij Hema hebben ze een degelijke donkergrijze voor niet zo duur, zitten veel vakjes in is ruim zat maar niet te groot en uiteraard zitten er ook een verschoningsmatje en isolatiezakjes voor flesjes in.
voor die prijs kun je er later altijd een hysterische hippe voor jezelf bijnemen

Ik heb zelf inmiddels wat mini's verzameld voor in de luiertas zodat ik niet met grote potten en tubes hoef te slepen, en ik heb ook een doosje gekocht bij prenatal waarin je billendoekjes kunt meenemen, wederom zodat k niet een heel pak mee hoef te slepen of het practisch is bekijk ik later wel maar ik heb stiekem een hekel aan hele grote dingen meenemen terwijl je maar een klein beetje nodig hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:45:57 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71015019
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef Vlindur het volgende:
OMG Kim, gebeurd dat echt?! * Vlindur stopt nu echt minstens 2 pakjes extra in dr tas.

Fientje, ze zijn idd prachtig mooi, maar ook veels te duur naar mijn idee. Je moet onder de 50 euro toch wel een redeijke tas kunnen vinden?
Toen mij dat gebeurde toen ik bij mijn ouders was, heb ik hem een oud klein shirtje van mezelf aangetrokken, met een paar sokken die dienden als broek. Ging prima

HIER is een fot van hoe hij er toen uitzag. Valt wel mee, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:47:34 #95
14746 k_i_m
pi_71015059
Het enige waar ik nou net niet op zou bezuinigen zijn billendoekjes .
In my life
Why do I smile
pi_71015254
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
Het enige waar ik nou net niet op zou bezuinigen zijn billendoekjes .
daar was ik al bang voor

in dat doosje kunnen zo'n 25 a 30 doekjes. Genoeg voor een dagje denk je?

Uiteraard zou ik voor een weekendje of nachtje weg wel een stuk meer meeslepen hoor maar die kleine minidingen leken me juist zo handig voor kleinere tripjes weg, hooguit een paar uur zeg maar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:00:47 #97
14746 k_i_m
pi_71015528
Ja, grote potten meesjouwen is ook niks. Ik heb ook zo'n doosje en omdat alles aan elkaar plakt en je zo 5 doekjes per veegbeurt gebruikt, kom ik uiteindelijk altijd minimaal 1 doekje tekort. Ik neem dus gewoon hele pakken mee .
In my life
Why do I smile
pi_71016984

Deze vind ik ook leuk!
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:42:14 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71017209
Hier gaat ook meestal gewoon een groot pak doekjes mee

Overigens heb ik bij Tijn ook ooit zo'n ontploffing meegemaakt... dat was terwijl we op ziekenbezoek waren in het ziekenhuis (en dus geen schone kleren mee en met een luier en doekjes kwam ik niet echt ver )
Handdoek van het ziekenhuis geleend (m'n schoonvader lag er, dan is dat wat makkelijker) om in de maxi-cosi te leggen en ik flink m'n jas dichthouden, want ik kon ook meteen onder de douche en schone kleren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 19 juli 2009 @ 23:41:18 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_71136446
Hier heb ik eigenlijk standaard een volledig pak doekjes in de tas en in ieder geval 1 set kleding. Ik heb nu ook vaak kleding voor mijzelf in de achterbak van de auto liggen, zelfs die wordt regelmatig gebruikt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')