hierquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef fientje001 het volgende:
Waar vind je echt speciale luiertassen?
Hier staan wel mooiequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:41 schreef fientje001 het volgende:
Waar vind je echt speciale luiertassen?
Past daar wel wat in Kim? En was jij niet diegene die er aan het begin een stuk of 3 had?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:08 schreef k_i_m het volgende:
.
.
.
Mine.
[ afbeelding ]
Hij was afgeprozen en hij past zo mooi bij mijn tas.
Ik heb -gelukkig maar- 1 keer gehad dat ik bij iemand op visite was en dat er gewoon echt een knal uit Lilah d'r luier kwam waarop ik gelijk iets nattigs voelde op mijn beenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Met een vies truitje komen ze ook gewoon nog gezond thuis...
Ah nee op visite neem je natuurlijk wel wat meer mee, maar achteraf gezien waren 3 setjes kleding om lopend naar Ah te gaan (zo'n 10 minuutjes lopen) wel erg overdreven. En op visite wil je tenslotte ook wel met je kindje showen dus dan neem je veel leuke kleertjes mee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb -gelukkig maar- 1 keer gehad dat ik bij iemand op visite was en dat er gewoon echt een knal uit Lilah d'r luier kwam waarop ik gelijk iets nattigs voelde op mijn been. Dat was dus door de luier, door haar broek en lekker op mijn broek
. Ze zat van haar knieholtes tot haar nek onder de stront en ik was erg blij dat ik toevallig bij een vriendinnetje was die zelf ook een kind heeft want toen had ik dus geen kleren bij me. Ik had dat echt niet tof gevonden als ze met stront en al in d'r maxi cosi had gemoeten en nog eens 20 minuten naar huis rijden
.
Problem solved! Nu nog een goeie vinden tegen een acceptabele prijs en een waar mn vriend ook mee wil lopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:59 schreef Stiemie het volgende:
Ja hoor vaak is er veel plek in een luiertas!
Ja die is leuk he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef Koningin het volgende:
Ik heb nog steeds de Oilily tas van Ticootje en die is echt superwordt elke dag gebruikt!
bij Hema hebben ze een degelijke donkergrijze voor niet zo duur, zitten veel vakjes in is ruim zat maar niet te groot en uiteraard zitten er ook een verschoningsmatje en isolatiezakjes voor flesjes in.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Problem solved! Nu nog een goeie vinden tegen een acceptabele prijs en een waar mn vriend ook mee wil lopenGelukkig hebben we nog 24 weken de tijd
Toen mij dat gebeurde toen ik bij mijn ouders was, heb ik hem een oud klein shirtje van mezelf aangetrokken, met een paar sokken die dienden als broek. Ging primaquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef Vlindur het volgende:
OMG Kim, gebeurd dat echt?!* Vlindur stopt nu echt minstens 2 pakjes extra in dr tas.
Fientje, ze zijn idd prachtig mooi, maar ook veels te duur naar mijn idee. Je moet onder de 50 euro toch wel een redeijke tas kunnen vinden?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
Het enige waar ik nou net niet op zou bezuinigen zijn billendoekjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |