Gewoon iets tegenover zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je met je date gaat bowlen, laat je haar dan winnen?
ik kan me er niet echt wat bij voor stellen maar klinkt kutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit met rugklachten en hakken maken de versmalling in mijn onderrug dus nog smaller dus nog
meer klachten.Klachten is dan erg voorzichtig uitgedrukt.
Vrouwelijker klinkt al beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoge hakken worden toch gezien als vrouwelijkere schoenen dan platte.
Wat niet automatisch zegt dat je geen vrouwelijke of leuke platte schoenen hebt.
Een dagje op je fluit spelen.quote:
ik denk, tijdverdrijf?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het mij ook af. Mag ik dan ook nog even vragen wat je precies uit het non-discussiëren haalt?
Puur voor zelfreflectie trouwens.
Nee Rival.quote:
nopequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef Lush het volgende:
[..]
Valt best mee, je hebt niet zoveel van die pasta nodig, want het vult enorm! Verder zijn het alleen tomaten die je eet (meer tomaten dan pasta). Eet je wel vis?
Oja, en leren cognackeurige schoenen onder een vale spijkerbroekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kun je nou genoeg van me hebben? Ik geef je nooit wat!
chickquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb serieus nog NÓÓIT een chick laten winnen met iets op een date...
Zelfs niet met Dance Dance Revolution
Damn wat was dat lache met dat meisje haha
Wat vinden jullie dames van Dance Dance Revolution op een datequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb serieus nog NÓÓIT een chick laten winnen met iets op een date...
Zelfs niet met Dance Dance Revolution
Damn wat was dat lache met dat meisje haha
die koop je wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee Rival.
Waarom koop je geen zwarte zakelijke pakken denk je?
Ai... Je kunt ook een lekkere salade maken met kikkererwten, olijven en feta, foccaciatje in de oven en klaarquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef Lush het volgende:
[..]
Oja, en leren cognackeurige schoenen onder een vale spijkerbroek!
haha dan moet je vandaag bij mijn collega wezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
exacte omschrijving van wat hij aan heeft![]()
Ze zijn in de tussentijd uit de mode geraakt. Voor zover ik begrepen heb zijn zwarte pakken (zeker met wit overhemd) intussen voorbehouden aan obersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
die koop je wel?
loopt de directeur ook in rond?
toen ik nog bij DE bank werkte zag ik er ook genoeg zwart
Maar waarschijnlijk gaat het verder dan tijdverdrijf bij de meesten. Vriendschap, erkenning...?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk, tijdverdrijf?
we zitten hier niet allemaal om iets te leren
Het gros van de gasten bij ons op kantoor loopt in zoiets, of variaties daarop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
haha dan moet je vandaag bij mijn collega wezen..
exacte omschrijving van wat hij aan heeft
Hmm klinkt inderdaad best fout ja, bij nader inzienquote:
Is dit een heel erg voorzichtige manier om mij extra motieven bij de mond te leggen in de hoop dat ik hap?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaat het verder dan tijdverdrijf bij de meesten. Vriendschap, erkenning...?
je hebt goeie ideetjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef Lush het volgende:
[..]
Ai... Je kunt ook een lekkere salade maken met kikkererwten, olijven en feta, foccaciatje in de oven en klaar.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
haha dan moet je vandaag bij mijn collega wezen..
exacte omschrijving van wat hij aan heeft
niet hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaat het verder dan tijdverdrijf bij de meesten. Vriendschap, erkenning...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |