Ik ga naar Tilburg vanavond hequote:
je geeft als voorbeeld die huur, daar heb ik het nu over.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:10 schreef JoeyT het volgende:
De eerste twee woorden gaf ik hier al antwoord op en daarna beredeneer ik het dus waarom vraag je het opnieuw?
Mijn vriendin (mijn liefquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien ligt het dan ook aan de vorm van je relatie?
mijn lief zou me nooit verplichten tot iets
wel boos zijn misschien maar dat zou mn beste vriendin ook (ze is sowieso nogal een pittige dame)
Als je met je date gaat bowlen, laat je haar dan winnen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gooi er eens een luchtig onderwerp in dan!
Bels, dat geldt voor jou ook
kwatsertquote:
NOOIT!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je met je date gaat bowlen, laat je haar dan winnen?
Bowlenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Met bowlen wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
ik ging ooit poolen met een datequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, schattigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ging ooit poolen met een date
en hij allemaal die ballen in dat gaatje doen en zo
en ik had niks door en nog verloren
ik was gewoon te slecht
bowlen is tof trouwens
Welk spel dan ook danquote:
quote:
Er verschijnt ineens een barst in je sokkel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik ging ooit poolen met een date
en hij allemaal die ballen in dat gaatje doen en zo
en ik had niks door en nog verloren
ik was gewoon te slecht
bowlen is tof trouwens
Lekker charmant ook met die schoenen....quote:
normaal kan ik echt goed poolen hoor!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er verschijnt ineens een barst in je sokkel.
Ok Rival, ik snap dat je de helft van mn posts niet leest maar probeer het toch eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
je geeft als voorbeeld die huur, daar heb ik het nu over.
in je voorbeeld zeg je mijn partner wordt boos, een vriend zegt dat meer als advies.... (kortgezegd)
dus geef ik het voorbeeld dat je samen woont met die vriend,
dan is de impact daarvan toch hetzelfde als van je eventuele partner?
die laatste vraag, daar ben ik mee bezig
* Bengeltje wegloopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Met bowlen kan je ook makkelijker indruk maken, door die ballen loeihard over die baan te kogelen (want je moet je spierkracht wel even etaleren natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind het wel tof als een jongen dat doet
maar ik moet het niet merken haha pas achteraf
Is het een keer ontopicquote:
Nee. Ik zou het ook niet fijn vinden als ze mij liet winnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
Typerend voor het niveau hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zou bij de vrouwen ook liever hoge hakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:21 schreef Lush het volgende:
[..]
Lekker charmant ook met die schoenen....
Natuurlijk niet. Dan heb je een perfect excuus om haar positie te verbeterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |