Gewoon iets tegenover zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je met je date gaat bowlen, laat je haar dan winnen?
ik kan me er niet echt wat bij voor stellen maar klinkt kutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit met rugklachten en hakken maken de versmalling in mijn onderrug dus nog smaller dus nog
meer klachten.Klachten is dan erg voorzichtig uitgedrukt.
Vrouwelijker klinkt al beter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoge hakken worden toch gezien als vrouwelijkere schoenen dan platte.
Wat niet automatisch zegt dat je geen vrouwelijke of leuke platte schoenen hebt.
Een dagje op je fluit spelen.quote:
ik denk, tijdverdrijf?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het mij ook af. Mag ik dan ook nog even vragen wat je precies uit het non-discussiëren haalt?
Puur voor zelfreflectie trouwens.
Nee Rival.quote:
nopequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:59 schreef Lush het volgende:
[..]
Valt best mee, je hebt niet zoveel van die pasta nodig, want het vult enorm! Verder zijn het alleen tomaten die je eet (meer tomaten dan pasta). Eet je wel vis?
Oja, en leren cognackeurige schoenen onder een vale spijkerbroekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kun je nou genoeg van me hebben? Ik geef je nooit wat!
chickquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb serieus nog NÓÓIT een chick laten winnen met iets op een date...
Zelfs niet met Dance Dance Revolution
Damn wat was dat lache met dat meisje haha
Wat vinden jullie dames van Dance Dance Revolution op een datequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb serieus nog NÓÓIT een chick laten winnen met iets op een date...
Zelfs niet met Dance Dance Revolution
Damn wat was dat lache met dat meisje haha
die koop je wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee Rival.
Waarom koop je geen zwarte zakelijke pakken denk je?
Ai... Je kunt ook een lekkere salade maken met kikkererwten, olijven en feta, foccaciatje in de oven en klaarquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef Lush het volgende:
[..]
Oja, en leren cognackeurige schoenen onder een vale spijkerbroek!
haha dan moet je vandaag bij mijn collega wezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
exacte omschrijving van wat hij aan heeft![]()
Ze zijn in de tussentijd uit de mode geraakt. Voor zover ik begrepen heb zijn zwarte pakken (zeker met wit overhemd) intussen voorbehouden aan obersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
die koop je wel?
loopt de directeur ook in rond?
toen ik nog bij DE bank werkte zag ik er ook genoeg zwart
Maar waarschijnlijk gaat het verder dan tijdverdrijf bij de meesten. Vriendschap, erkenning...?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk, tijdverdrijf?
we zitten hier niet allemaal om iets te leren
Het gros van de gasten bij ons op kantoor loopt in zoiets, of variaties daarop.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
haha dan moet je vandaag bij mijn collega wezen..
exacte omschrijving van wat hij aan heeft
Hmm klinkt inderdaad best fout ja, bij nader inzienquote:
Is dit een heel erg voorzichtige manier om mij extra motieven bij de mond te leggen in de hoop dat ik hap?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaat het verder dan tijdverdrijf bij de meesten. Vriendschap, erkenning...?
je hebt goeie ideetjes!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef Lush het volgende:
[..]
Ai... Je kunt ook een lekkere salade maken met kikkererwten, olijven en feta, foccaciatje in de oven en klaar.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
niet hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaat het verder dan tijdverdrijf bij de meesten. Vriendschap, erkenning...?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Vrouwtjesvolk ook maar uit de woordenschat verwijderen is een goed beginquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
Andere wel respect tonende benamingen dan voor een aantrekkelijk exemplaar van het vrouwtjesvolk?
Zie de reactie van Lit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
die koop je wel?
loopt de directeur ook in rond?
toen ik nog bij DE bank werkte zag ik er ook genoeg zwart
waarom ga ik op je in
geil mokkel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm klinkt inderdaad best fout ja, bij nader inzien
Andere wel respect tonende benamingen dan voor een aantrekkelijk exemplaar van het vrouwtjesvolk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Goed dat je het zegt! Vanavond even mijn ouders bellen in Brazilie of mijn cognackleurige schoenen klaar zijn en of ze ze meenemen voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Misschien besef je het zelf niet. Je date nu zelfs met Nouk. Dus we hebben het zelfs over liefdequote:
Met iets anders dan een wit overhemd kan het wel, maar het komt nooit boven business casual uit. En afhankelijk van de branche is dat gewoon niet net genoeg.quote:
En wat heeft u aan vandaag??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein even om me heen zitten kijken... ik zie hier niemand in het zwart. Is me nog niet eerder opgevallen tbh.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:08 schreef JoeyT het volgende:
Ik vroeg om een zwart pak. eerste wat ik te horen kreeg was dat ze dat niet verkochten. Waarom niet? Omdat het niet zakelijk is.![]()
bij SS kan je gewoon zwarte pakken krijgen??!?!?!!?!!?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zie de reactie van Lit.
Kan me niet voorstellen dat je directeur in zwart loopt. Ik ben nu serieus trouwens.
Weet nog toen ik mn eerste pak ging halen voor een O&N feest. Ik dacht ik ga naar de suit supply. Lekker makkelijk en niet erg duur. Ik vroeg om een zwart pak. eerste wat ik te horen kreeg was dat ze dat niet verkochten. Waarom niet? Omdat het niet zakelijk is.
Zie je. Niet alleen tijdverdrijf ook nog wat geleerd.
Ouwe lullen kantoor?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein even om me heen zitten kijken... ik zie hier niemand in het zwart. Is me nog niet eerder opgevallen tbh.
Een pantalon met ander kleur overhemd dan wit kan nog doorgaan voor 'netjes'. Sowieso niet voor zakelijk. Maar een zwart pak kan echt niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met iets anders dan een wit overhemd kan het wel, maar het komt nooit boven business casual uit. En afhankelijk van de branche is dat gewoon niet net genoeg.
Dressed in blackquote:
Een bruin pak is echtquote:
waarschijnlijk (heb de zon op mn schermdus heb geen idee eigenlijk) is het heeeeeeeel donker grijs of zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
bij SS kan je gewoon zwarte pakken krijgen??!?!?!!?!!?![]()
en de directeur loopt regelmatig in zwart... serieus... al merk ik wel dat poepbruin zijn favo kleur is
deze homo is niet zakelijk?
[ afbeelding ]
Dat is slecht omdat??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef KudFokker het volgende:
Ik gaf gisteren trouwens een echt sléééecht compliment
"Je hebt echt zo'n lieve stem ! "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |