Oeh! Sporenonderzoek!quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef maok het volgende:
Ik was vandaag weg maar ik geloof dat ze de planken aan de muur hebben ontdekt, er lag een korreltje uit de kattenbak op de onderste tree.
O wat leukquote:Op zondag 5 april 2009 20:24 schreef maok het volgende:
Geen zielige mauzels gehoord, maar ik wordt niet zo snel wakker van geluiden. Maar volgens mij zaten ze ergens in de woonkamer ofzo, ze zijn ook lekker aan het eten geweest getuige het lege voerbakje vanmorgen.
Ik heb trouwens nu keihard bewijs dat ze de planken gebruiken:
[ afbeelding ]
Al ligt Diesel liever op de bank otm:
[ afbeelding ]
Moeder moeder, we zitten in de knoop:
[ afbeelding ]
Overzichtje:
[ afbeelding ]
Wij hebben een broer en zus in huis en die doen dat elke dag een keer. Soms gaat het er heftig aan toe (met krijsen en al), maar meestal blijft het bij wat dreigen, dikke staarten en een beetje blazen. Gewoon laten gaan. Zeker als ze daarna weer prima door één deur kunnen; hoort bij de relatiequote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef maok het volgende:
Joep en Diesel hadden net ruzie, achter elkaar aanrennen, uithalen, langzaam met staarten zwaaien, dikke staarten. Duurde een paar minuten en liggen ze weer rustig, Joep op de bank waar Diesel tot nu toe steeds lag en Diesel is in het reismandje gekropen wat ik nog even had laten staan.
Ik weet alleen niet zo goed hoe je in zo'n situatie moet reageren. Ik heb een paar keer boos hun namen geroepen maar het leek me dat ik me verder maar niet mee moet bemoeien aangezien ze het zelf moeten uitzoeken. Heb ik dat goed gedaan of kun je beter anders reageren?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef maok het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met de kattenbak?
En nog even een vraagje. Ik geef twee keer per dag brokjes, 's morgens en om een uur of 6. Maar nu hebben ze alle brokjes al op die ik om 6 uur heb gegeven. Is het erg dat ze nu de hele nacht niets kunnen eten of maakt dat niet uit omdat ze nu wel genoeg binnen hebben gekregen? Het lijkt trouwens wel per dag te verschillen hoe snel ze eten, soms hebben ze nog niet eens alles op als ze weer nieuwe krijgen en nu dus alles al heel snel.
Ja, AH heeft vergelijkbare dozen. Ik geloof een fijnkorrelige en een grovere variant. Ik raad je de fijnkorrelige aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:18 schreef maok het volgende:
Ik las in een ander topic dat die van de albert heijn ook wel goed is. Dat is handiger voor mij, die zit hier 300 meter vandaan. Of die van biocat, die hebben ze volgens mij bij de hornbach die hier nog dichter bij is (tenminste als de sluis dicht staat, anders is het iets verder). Maar ik ga eerst de zak die ik nu heb maar opmaken
Dat schept veel beter, want ze vormen betere klonten. De klonten bij de grove korrels vallen wat sneller uit elkaar, waardoor het achterblijvende grit minder schoon blijft.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:32 schreef maok het volgende:
Waarom? Ik lees ook dat de fijnkorrelige makkelijker wordt meegenomen aan de pootjes.
Ow het zouden natuurlijk ook haarballen kunnen zijn, het leken net drolletjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Zijn het drolletjes of haarballen? Haarballen kloppen wel met het kotsen.
Ik zit bij Van Messel en Straatman. http://www.dierenkliniekgroningencentrum.nl/
Ik weet niet of ze duur of goedkoop zijn. Ik kom er al heel wat jaren en ik ben tevreden over ze.
Ja, dat zijn haarballen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef maok het volgende:
[..]
Ow het zouden natuurlijk ook haarballen kunnen zijn, het leken net drolletjesIk dacht trouwens eerst dat er een naaktslak zat
![]()
Echt duur zijn ze niet en qua service vind ik ze uitstekend en ook gewoon aardige mensen met een oprechte interesse voor dieren ipv de portemonnee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Zijn het drolletjes of haarballen? Haarballen kloppen wel met het kotsen.
Ik zit bij Van Messel en Straatman. http://www.dierenkliniekgroningencentrum.nl/
Ik weet niet of ze duur of goedkoop zijn. Ik kom er al heel wat jaren en ik ben tevreden over ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |