Yeah right.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
koekenbakkers
Jullie happen wel lekker zeghaphaphaphap
Thomas vermealenhihihihi
Wat een woorden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef kevin6188 het volgende:
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak."
das wel heel verdedigend. het kan opzich wel maar dan moet je wel tegen een tegenstander spelen die zelf komt, NEC en Twente bijv. AZ en PSV spelen zelf ook als mietjes dus schiet je er tegen hun (en 90% van de eredivisie) niet veel mee op.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
Er kwam gister echt iets geniaals in me op. Ajax moet met 5 'verdedigers' gaan spelen. 2 daarvan (links- en rechtsback) moeten echt veel mee opkomen maar ook verdedigend in orde zijn, alla Trabelsi en Maxwell (mooier voorbeeld bestaat er niet). V/d Wiel is dus perfect, en op links weet ik het niet. Vermaelen is geen opkomer. Dan 3 man centraal: een laatste man die de opbouw uiteindelijk moet gaan verzorgen, een voorstopper als mandekker, en een verdedigende middenvelder die verdedigend zijn mannetje moet kunnen staan én de opbouw mee kan verzorgen. Hij moet veel kunnen switchen dus. Wielaert als laatste man, hij heeft de kwaliteiten om op te bouwen. Oleguer als voorstopper, is gewoon een geweldige mandekker. En als verdedigende middenvelder zit ik te denken aan Lindgren uit alle opties.
Hier zou je toch een verdomd goeie aansluiting naar het middenveld mee moeten hebben?
Maxwell vond ik anders niet het toppunt van verdedigende degelijkheid. Beetje het Urby verhaal, maar dan in mindere mate.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
Er kwam gister echt iets geniaals in me op. Ajax moet met 5 'verdedigers' gaan spelen. 2 daarvan (links- en rechtsback) moeten echt veel mee opkomen maar ook verdedigend in orde zijn, alla Trabelsi en Maxwell (mooier voorbeeld bestaat er niet). V/d Wiel is dus perfect, en op links weet ik het niet. Vermaelen is geen opkomer. Dan 3 man centraal: een laatste man die de opbouw uiteindelijk moet gaan verzorgen, een voorstopper als mandekker, en een verdedigende middenvelder die verdedigend zijn mannetje moet kunnen staan én de opbouw mee kan verzorgen. Hij moet veel kunnen switchen dus. Wielaert als laatste man, hij heeft de kwaliteiten om op te bouwen. Oleguer als voorstopper, is gewoon een geweldige mandekker. En als verdedigende middenvelder zit ik te denken aan Lindgren uit alle opties.
Hier zou je toch een verdomd goeie aansluiting naar het middenveld mee moeten hebben?
jajaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
koekenbakkers
Jullie happen wel lekker zeghaphaphaphap
Thomas vermealenhihihihi
Geef gewoon toe manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik meende het , echt!!
jammer dat thomasvermaelen er niet in trapte
Wat toegeven? Dat het een geslaagde grap waS? :'quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat toegeven? Dat het een geslaagde grap waS? :'
Kan het wel gaan bewijzen door in mijn post history te zoeken naar een post van me met thomas vermaelen erin... kan, liever niet natuurlijk.
En als je dat nou eens 343 noemt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef Nashje het volgende:
Dan noem je Gregory van der Wiel een rechtshalf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En als je dat nou eens 343 noemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |