quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:
Kinderverlamming?quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Niemand gaat niemand vervangen.
Bt is Bt en dat zal ze blijven.
Wd is wd en dat zal ook zo blijven.
Hmm dat is wel een reteslimme opmerkingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Gebleekt brulaapje met polio.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef Acinonyx het volgende:
Godnondeju die KOP is ook een langzame brulaap eh
Ik fap gewoon op een ander, opzich geen verschilquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een reteslimme opmerking
Ergens vind ik haar enorm geil.. komt misschien door die blik in der ogenquote:
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Jah, BT gaat trouwenquote:
Ja, echt, wtf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een reteslimme opmerking
Mocht je willen ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haiii.
[..]
Haal je hand van je pik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hmm ik ga em missenquote:
Ik kan 'm vast preventief zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Binnekort komt er een briljant topic van mijn hand, en dat gaat mij wel een ban opleveren waarschijnlijk, maar vind het zelf wel een tof idee.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mocht je willen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusss.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt, wtf.'t Is geen personage uit een serie dat even vervangen kan worden, omdat de eerste actrice ermee stopt.
Ik heb zulks een té grote invloed op enkelen onder onsquote:
Je doet het erom kennelijk, dus het dubbele van wat je anders zou krijgen lijkt me gerechtvaardigd.quote:
Inderdaad, BT en WD zijn twee afzonderlijk gescheiden organismen en de een is de ander niet. BT zal altijd BT blijven en WD blijft WD.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt, wtf.'t Is geen personage uit een serie dat even vervangen kan worden, omdat de eerste actrice ermee stopt.
Hmm, dan ben ik weg. Doegquote:
Ja pas om 12 uur toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik weg. Doeg![]()
Morgen weer school
Wat ze bedoelen komt meer neer op het het als lustobject neerzetten van een bepaalde vrouwelijke user. Maar dat gebeurde bij Wd al...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik weg. Doeg![]()
Morgen weer school
Nee, maar ik vind het een briljant idee, maar jullie delen mijn humor niet. Daarom weet ik wel zeker dat ik een ban krijg. Maar toch niet een maand ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet het erom kennelijk, dus het dubbele van wat je anders zou krijgen lijkt me gerechtvaardigd.
Vind ze in dit topic tegenvallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat heb jij dat je allemaal geile pics aan het posten bent?
Niet zeuren, wees blij dat ze het doet ehquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Binnekort komt er een briljant topic van mijn hand, en dat gaat mij wel een ban opleveren waarschijnlijk, maar vind het zelf wel een tof idee.
Ja, maar om 11u op Fok! omdat topic 1000quote:
Dankjequote:
Wd post erg mooie pics inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vind ze in dit topic tegenvallen![]()
Wat trouwens ook zo is, WD zit meer naar mooie fotos te zoeken waar het naakt bijna bijzaak is. BT postte gewoon random naakt
Ik vermaak jou en ik vermaak mezelf met het zoeken ernaar, zodat ik het kan bewonderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zul je wel merken wellicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Twee maanden, dan weet je het vastquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het een briljant idee, maar jullie delen mijn humor niet. Daarom weet ik wel zeker dat ik een ban krijg. Maar toch niet een maand ofzo?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zul je wel merken wellicht.dus dan zien we je bij deel 2000 weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hihiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vermaak jou en ik vermaak mezelf met het zoeken ernaar, zodat ik het kan bewonderen.
Maar de meesten van WD zijn zoveel artistieker en mooierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat trouwens ook zo is, WD zit meer naar mooie fotos te zoeken waar het naakt bijna bijzaak is. BT postte gewoon random naakt
Waarom zo lang man? Ik doe niemand kwaad hier en krijg straks voor de eerste serieuze ban meteen twee maand, flauw hoor.quote:
Zeur ik dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet zeuren, wees blij dat ze het doet eh
Denk het ook wel ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus dan zien we je bij deel 2000 weer?
Niet dat daar wat mis mee wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar de meesten van WD zijn zoveel artistieker en mooieren zoals je al zei post BT gewoon al het naakt dat ze kan vinden.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zul je wel merken wellicht.Hmm ok al weet ik niet wat ik kan verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nee hoorquote:
Wd post kunstzinnig naakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nah geef mij maar geil naaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wd post kunstzinnig naakt.
Bt postte geil naakt.
't Is allebei goed.
Nee, ik bewonder het vrouwelijk lichaamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HihiWord je er zelf opgewonde van?
Hmm okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik bewonder het vrouwelijk lichaam
Heel raar, maar moest aan Bt denken toen ik dat zagquote:
Wilde net zeggen dat ik er een ging zoeken.quote:
Want?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heel raar, maar moest aan Bt denken toen ik dat zag
Doen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ik er een ging zoeken.
En die vormen zijn mooiquote:
Ja weet niet, zeg ik, heel raar..quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet niet, zeg ik, heel raar..Of gewoon een symptoom van het Bt-mis-trauma van net. Dat je overal Bt inziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo slecht is het leven niet hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Of gewoon een symptoom van het Bt-mis-trauma van net. Dat je overal Bt inziet.
Nee want ik zag hetzelfde..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Of gewoon een symptoom van het Bt-mis-trauma van net. Dat je overal Bt inziet.
Ja, maar ja jij bent gewoon geil.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee want ik zag hetzelfde, ik zou mijn bier erom verwedden dat dat het lichaam van BT was op die foto !
Ik weet het, ben een geile bink, wil je neuken ?quote:
Maar morgen staat ze toch gewoon weer op de stoep, toch ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom. We hebben het allemaal, nu Bt weg is.
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar morgen staat ze toch gewoon weer op de stoep, toch ?
Ik mis haar nou al..quote:
Nee, ik ga hier in mn eentje door, hoezo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:37 schreef KingOfPop het volgende:
De 1000ste doen we als ik wakker ben morgen he?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:46 schreef KingOfPop het volgende:
Noh mensen ik ga zo lekker slapen, wat jullie?
quote:
Ik moest eens een keer stage lopen en een van die mensen had zojuist geworpen.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest eens een keer stage lopen en een van die mensen had zojuist geworpen.
Dus die moest elke keer naar boven om melk af te kolven met zo'n elektrisch machientje![]()
- RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR -
EN jij hoorde continue in je hoofd.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest eens een keer stage lopen en een van die mensen had zojuist geworpen.
Dus die moest elke keer naar boven om melk af te kolven met zo'n elektrisch machientje![]()
- RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR -
Net als bij de koeien, hang de uiers er maar in en zuigen maarquote:
Bedankt voor de beeldvorming.quote:
Was laatst nog op tv, een moeder die een kind van 5 nog de borst gaf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net als bij de koeien, hang de uiers er maar in en zuigen maar
Das goed hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was laatst nog op tv, een moeder die een kind van 5 nog de borst gaf.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Das goed hoor.Waar denk je dat die melk vandaan moet komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is dus geen besparing
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Uit die tiet, of moet daar ook eerst geld in?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar denk je dat die melk vandaan moet komen?
Dit is dus geen besparing
Alleen kwartjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Uit die tiet, of moet daar ook eerst geld in?
Hollandsche Florijnen.quote:
Ging niet van een leien dakje?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ik ben opgegroeid met de Roemeensche Lei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Poll: Het is......patat friet who cares!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ongemanipuleerde poll( haat dat gedoe met manipulatie
)
Ik ook, daarom blijf ik de hele nacht.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:16 schreef IQM het volgende:
Niet te veel posten 's nachts, hè. Ik wil ook in #1000 kunnen posten.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
Poll: Het is......patat friet who cares!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ongemanipuleerde poll( haat dat gedoe met manipulatie
)
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging niet van een leien dakje?Ben blij dat je het zelf zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Bah geblondeerde hoerenquote:
Echt nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook, daarom blijf ik de hele nacht.
Niet.quote:
Van gister? Komt toch altijd pas om 10 uur ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet.
Is er al zo'n lijstje met postaantallen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar gisteren was ik nummer 10 ...
Morgen moet ik ook leren en naar buitenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ook nummer 1met 400 nogwat
Maar morgen ga ik leren
Ben benieuwd of ik ga leren morgen, denk het niet, ken mezelf..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen moet ik ook leren en naar buiten
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ga leren morgen, denk het niet, ken mezelf..
Wat moet je leren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik ga leren morgen, denk het niet, ken mezelf..
Klinkt boeiend.quote:
Gewoon wiskunde A, 900 pagina's .quote:
Dit had je allang af kunnen hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gewoon wiskunde A, 900 pagina's .
En daarna nog voor vrijdag 1100 pagina's vies moeilijke organische scheikunde
Uhuquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit had je allang af kunnen hebben.
De verleiding van internet is grooooot.quote:
Neuh! Jij verleidt mij te veel. Zelfs 's nachts hoor ik stemmen.. "Kom nou, kom nou hiehieeer."quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De verleiding van internet is grooooot.
*Schakelt non lokaal bewustzijn uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Neuh! Jij verleidt mij te veel. Zelfs 's nachts hoor ik stemmen.. "Kom nou, kom nou hiehieeer."
Ja daar word ik niet vrolijk van.
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schakelt non lokaal bewustzijn uit.
Zo beter?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja.Ja hallowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens, ik ben niet meer-stemmig, dus wat jij hoort is mij een raadsel.
Maar ik ga nu slapen. Jij weltrusten straks.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallow![]()
Overigens, ik ben niet meer-stemmig, dus wat jij hoort is mij een raadsel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar ik ga nu slapen. Jij weltrusten straks.
Wut?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:27 schreef JoeThePlumber het volgende:
mietjes..
Dut!..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar ik ga nu slapen. Jij weltrusten straks.
Ben al sinds 6 uur opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:37 schreef Gupje het volgende:
Werk, en het is 8 uur das toch niet zo vroeg
Begin elke ochtend 8 uur, kan er wel mee leven. Maar heb even installatie te verrichten, maar kan niet van ver afquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben al sinds 6 uur opStom werk!
En 8 uur is bestwel vroeg.
Maak mij ook zo een danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
Echte KLB'ers dragen dit met fier uit
<<------------------- De officiele KLB tattoo.
KLBquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
Echte KLB'ers dragen dit met fier uit
<<------------------- De officiele KLB tattoo.
Hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOY JENKINS
I'm de Boooooooooooooooooooswaaaaachter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk ziet dat WoW er best vet uit![]()
![]()
Vette poppetjes. Kijken of ik dat spel voor een paar ¤ op de kop kan tikken ergens. Ik ga de nieuwe Leroy Jenkins worden.
Kost nog maar ¤15 ofzo in de winkel. Dan nog ¤13 per maandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk ziet dat WoW er best vet uit![]()
![]()
Vette poppetjes. Kijken of ik dat spel voor een paar ¤ op de kop kan tikken ergens. Ik ga de nieuwe Leroy Jenkins worden.
13 per maand omdat ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef Cybey het volgende:
[..]
Kost nog maar ¤15 ofzo in de winkel. Dan nog ¤13 per maand
Gast, ben je nog steeds bier aan het drinken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
I'm the Foooooooooooooooooooorestwaaaaaaaaaaaaaaaaaaiter
WoW kost 13 euro per maand. Kan je volgens mij per maand, per 3 maanden of per 6 maanden betalen en kan automatisch geincasseerd worden. Als je per meer maanden betaald wordt het goedkoper natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
13 per maand omdat ?
En hoe moet je dat dokken ? Kan ik elke maand opnieuw 13 euro storten, of zit ik meteen aan een abbo vast
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
WoW kost 13 euro per maand. Kan je volgens mij per maand, per 3 maanden of per 6 maanden betalen en kan automatisch geincasseerd worden. Als je per meer maanden betaald wordt het goedkoper natuurlijk.
Dure hobby
Wil je het overkopen, vanmiddag centraal utrecht 13.000 Equote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
En hoeveel CD's moet ik kopen om bij te zijn ?
Zeker het spel voor 15 euro en dan nog 20 uitbreidingen van 30 euro p.s
¤15 euro voor Classicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef de_boswachter het volgende:
En hoeveel CD's moet ik kopen om bij te zijn ?
Zeker het spel voor 15 euro en dan nog 20 uitbreidingen van 30 euro p.s
Boom boom powquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Tering lekkere plaat van de Black Eyed Peas nu op 3FM (nieuw ! nieuw !)
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:52 schreef Emimich het volgende:
Onze DJ als WOW-nerd, het kan verkeren..
Lama hangenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
¤15 euro voor Classic
¤15 euro voor Burning Crusade (expansion 1)
¤30 euro voor Wrath of the Lich King (expansion 2)
Voor die eerste twee kan je dan beter gewoon de Battle Chest kopen.
Wil je dan overkopen, kom vanmiddag in gothic jas naar centraal utrechtquote:
Kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:00 schreef Cybey het volgende:
Ben je zo eenzaam dat je continu op F5 zit te rammen om te kijken of er op je gereageerd wordt?
Limburg?, hier kom ik vanmiddagquote:
Heb je een gothic jas aan, om te herkennen???quote:
Week nie. Misschien ook wel weg net als Btquote:
Als ik die had zou ik hem je gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef dagdag het volgende:
Bobby hier kan je het nummer van camilla pmen
Riep iemand?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef dagdag het volgende:
Bobby hier kan je het nummer van camilla pmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Lul nie.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef NJ het volgende:
NoelGallagher, schelden, verkeerde vergelijking maken, 48 uur.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef dagdag het volgende:
For camille u
Hai Thislady about in a america
i have a vraag for you, will je drink an cup of cola with mr?
Please do a pm
Sure, just a moment.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef dagdag het volgende:
For camille u
Hai Thislady about in a america
i have a vraag for you, will je drink an cup of cola with mr?
Please do a pm
tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
Ik hoop echt dat je dit ondertussen alleen nog vraagt om me te pestenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:20 schreef dagdag het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dit ondertussen alleen nog vraagt om me te pesten
Dit moet echt 4de of 5de keer zijn minimaal...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:23 schreef Gupje het volgende:
Dagdag, dat jij nog geen liedjes schrijft voor de toppers!
Jitzzzze heeft Alzheimer Lightquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je dit ondertussen alleen nog vraagt om me te pesten
Dit moet echt 4de of 5de keer zijn minimaal...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitzzzze is met hele andere dingen bezig dan users onthouden
Ja maar dan moet je ook niet steeds gaan vragen wie een user isquote:
Allemaal users denken mij te kennen en groeten mij, maar ik ben zo slecht in namen het zijn er zoveel, ik kan dat niet onthouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook niet steeds gaan vragen wie een user is
Je hoeft er nu in ieder geval 1 minder te onthoudenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal users denken mij te kennen en groeten mij, maar ik ben zo slecht in namen het zijn er zoveel, ik kan dat niet onthouden.
Ze zoeken nog mensenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stond net vh stoplicht naast een bus van : baasbv.nl![]()
Ken je me nog?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Allemaal users denken mij te kennen en groeten mij, maar ik ben zo slecht in namen het zijn er zoveel, ik kan dat niet onthouden.
want jij gaat weg?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hoeft er nu in ieder geval 1 minder te onthouden
Nee, BT heeft gister afscheid genomen.quote:
Echtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, BT heeft gister afscheid genomen.
Ergens in het vorige deel.quote:
Want, hoezo, waarom?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanaf hier: [KLB SC #997] Met gekut tussen BT en IQMquote:
Ze wil rustquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
Zitten jullie dat nu allemaal te lezen? Stelletje sensatie zoekers
Ik heb het niet gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
Zitten jullie dat nu allemaal te lezen? Stelletje sensatie zoekers
Ik ook. Ik denk dat ik bij #1000 ga stoppen.quote:
Stoppen of pauze?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat ik bij #1000 ga stoppen.Dubbel feest dus.
Zie de linkquote:
Week niequote:
Dat kan begrijpen ho's before bro'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Week nieSowieso als mijn vriendin er weer is zal ik hier wel minder zijn.
Kreeg ze niet genoeg aandacht nu wd erbij is?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ochtend he. Meesten hebben school of liggen nog in bed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef Cybey het volgende:
Wat wordt hier langzaam gepost momenteel...
Ineens een PM...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef Cybey het volgende:
Wat wordt hier langzaam gepost momenteel...
NG doet de groetjesquote:Op 6 maart 2009 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat komt omdat ik gebanned ben!1!!!!1111
Weet ik hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dus als ik de groetjes weghaal dan is het wel goed?
Poste die PM omdat ik het wel grappig vond. Heb die niet uit naam van NG gepost...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef BobbyB het volgende:
Weet ik hetIk heb de regels niet verzonnen.
Ach welnee, zoiets liggen ze vast niet wakker van. Het was ook meer een grapje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
Poste die PM omdat ik het wel grappig vond. Heb die niet uit naam van NG gepost...
Ach, merk het wel. Dit was nou niet bepaald iets wereldschokkends om te posten.
Ben jij allemaal aant doen? Ook op het werk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
Ach welnee, zoiets liggen ze vast niet wakker van. Het was ook meer een grapje.
Yep! Lekker saai op het moment.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ben jij allemaal aant doen? Ook op het werk?
Nou ik zou willen dat ik wat te doen hadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Cybey het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik weinig productief ben vandaag op het werk
Kom me dag wel door
Je mag mijn afstudeeronderzoek wel doen Bobbehquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ik zou willen dat ik wat te doen had
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:38 schreef Camilla_Belle het volgende:
[..]
Zie de link een paar posts terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |