quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:
Kinderverlamming?quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Niemand gaat niemand vervangen.
Bt is Bt en dat zal ze blijven.
Wd is wd en dat zal ook zo blijven.
Hmm dat is wel een reteslimme opmerkingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Gebleekt brulaapje met polio.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef Acinonyx het volgende:
Godnondeju die KOP is ook een langzame brulaap eh
Ik fap gewoon op een ander, opzich geen verschilquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een reteslimme opmerking
Ergens vind ik haar enorm geil.. komt misschien door die blik in der ogenquote:
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Jah, BT gaat trouwenquote:
Ja, echt, wtf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een reteslimme opmerking
Mocht je willen ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haiii.
[..]
Haal je hand van je pik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hmm ik ga em missenquote:
Ik kan 'm vast preventief zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Binnekort komt er een briljant topic van mijn hand, en dat gaat mij wel een ban opleveren waarschijnlijk, maar vind het zelf wel een tof idee.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mocht je willen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusss.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt, wtf.'t Is geen personage uit een serie dat even vervangen kan worden, omdat de eerste actrice ermee stopt.
Ik heb zulks een té grote invloed op enkelen onder onsquote:
Je doet het erom kennelijk, dus het dubbele van wat je anders zou krijgen lijkt me gerechtvaardigd.quote:
Inderdaad, BT en WD zijn twee afzonderlijk gescheiden organismen en de een is de ander niet. BT zal altijd BT blijven en WD blijft WD.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt, wtf.'t Is geen personage uit een serie dat even vervangen kan worden, omdat de eerste actrice ermee stopt.
Hmm, dan ben ik weg. Doegquote:
Ja pas om 12 uur toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik weg. Doeg![]()
Morgen weer school
Wat ze bedoelen komt meer neer op het het als lustobject neerzetten van een bepaalde vrouwelijke user. Maar dat gebeurde bij Wd al...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik weg. Doeg![]()
Morgen weer school
Nee, maar ik vind het een briljant idee, maar jullie delen mijn humor niet. Daarom weet ik wel zeker dat ik een ban krijg. Maar toch niet een maand ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet het erom kennelijk, dus het dubbele van wat je anders zou krijgen lijkt me gerechtvaardigd.
Vind ze in dit topic tegenvallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat heb jij dat je allemaal geile pics aan het posten bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |