quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:
Kinderverlamming?quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Niemand gaat niemand vervangen.
Bt is Bt en dat zal ze blijven.
Wd is wd en dat zal ook zo blijven.
Hmm dat is wel een reteslimme opmerkingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Gebleekt brulaapje met polio.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef Acinonyx het volgende:
Godnondeju die KOP is ook een langzame brulaap eh
Ik fap gewoon op een ander, opzich geen verschilquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een reteslimme opmerking
Ergens vind ik haar enorm geil.. komt misschien door die blik in der ogenquote:
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
Jah, BT gaat trouwenquote:
Ja, echt, wtf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een reteslimme opmerking
Mocht je willen ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haiii.
[..]
Haal je hand van je pik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hmm ik ga em missenquote:
Ik kan 'm vast preventief zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Binnekort komt er een briljant topic van mijn hand, en dat gaat mij wel een ban opleveren waarschijnlijk, maar vind het zelf wel een tof idee.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mocht je willen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusss.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt, wtf.'t Is geen personage uit een serie dat even vervangen kan worden, omdat de eerste actrice ermee stopt.
Ik heb zulks een té grote invloed op enkelen onder onsquote:
Je doet het erom kennelijk, dus het dubbele van wat je anders zou krijgen lijkt me gerechtvaardigd.quote:
Inderdaad, BT en WD zijn twee afzonderlijk gescheiden organismen en de een is de ander niet. BT zal altijd BT blijven en WD blijft WD.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt, wtf.'t Is geen personage uit een serie dat even vervangen kan worden, omdat de eerste actrice ermee stopt.
Hmm, dan ben ik weg. Doegquote:
Ja pas om 12 uur toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik weg. Doeg![]()
Morgen weer school
Wat ze bedoelen komt meer neer op het het als lustobject neerzetten van een bepaalde vrouwelijke user. Maar dat gebeurde bij Wd al...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik weg. Doeg![]()
Morgen weer school
Nee, maar ik vind het een briljant idee, maar jullie delen mijn humor niet. Daarom weet ik wel zeker dat ik een ban krijg. Maar toch niet een maand ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Je doet het erom kennelijk, dus het dubbele van wat je anders zou krijgen lijkt me gerechtvaardigd.
Vind ze in dit topic tegenvallenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat heb jij dat je allemaal geile pics aan het posten bent?
Niet zeuren, wees blij dat ze het doet ehquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Binnekort komt er een briljant topic van mijn hand, en dat gaat mij wel een ban opleveren waarschijnlijk, maar vind het zelf wel een tof idee.
Ja, maar om 11u op Fok! omdat topic 1000quote:
Dankjequote:
Wd post erg mooie pics inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vind ze in dit topic tegenvallen![]()
Wat trouwens ook zo is, WD zit meer naar mooie fotos te zoeken waar het naakt bijna bijzaak is. BT postte gewoon random naakt
Ik vermaak jou en ik vermaak mezelf met het zoeken ernaar, zodat ik het kan bewonderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zul je wel merken wellicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Twee maanden, dan weet je het vastquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het een briljant idee, maar jullie delen mijn humor niet. Daarom weet ik wel zeker dat ik een ban krijg. Maar toch niet een maand ofzo?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zul je wel merken wellicht.dus dan zien we je bij deel 2000 weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hihiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vermaak jou en ik vermaak mezelf met het zoeken ernaar, zodat ik het kan bewonderen.
Maar de meesten van WD zijn zoveel artistieker en mooierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat trouwens ook zo is, WD zit meer naar mooie fotos te zoeken waar het naakt bijna bijzaak is. BT postte gewoon random naakt
Waarom zo lang man? Ik doe niemand kwaad hier en krijg straks voor de eerste serieuze ban meteen twee maand, flauw hoor.quote:
Zeur ik dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Niet zeuren, wees blij dat ze het doet eh
Denk het ook wel ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus dan zien we je bij deel 2000 weer?
Niet dat daar wat mis mee wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar de meesten van WD zijn zoveel artistieker en mooieren zoals je al zei post BT gewoon al het naakt dat ze kan vinden.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zul je wel merken wellicht.Hmm ok al weet ik niet wat ik kan verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Nee hoorquote:
Wd post kunstzinnig naakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nah geef mij maar geil naaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Wd post kunstzinnig naakt.
Bt postte geil naakt.
't Is allebei goed.
Nee, ik bewonder het vrouwelijk lichaamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
HihiWord je er zelf opgewonde van?
Hmm okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik bewonder het vrouwelijk lichaam
Heel raar, maar moest aan Bt denken toen ik dat zagquote:
Wilde net zeggen dat ik er een ging zoeken.quote:
Want?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heel raar, maar moest aan Bt denken toen ik dat zag
Doen!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ik er een ging zoeken.
En die vormen zijn mooiquote:
Ja weet niet, zeg ik, heel raar..quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet niet, zeg ik, heel raar..Of gewoon een symptoom van het Bt-mis-trauma van net. Dat je overal Bt inziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo slecht is het leven niet hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Of gewoon een symptoom van het Bt-mis-trauma van net. Dat je overal Bt inziet.
Nee want ik zag hetzelfde..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Of gewoon een symptoom van het Bt-mis-trauma van net. Dat je overal Bt inziet.
Ja, maar ja jij bent gewoon geil.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee want ik zag hetzelfde, ik zou mijn bier erom verwedden dat dat het lichaam van BT was op die foto !
Ik weet het, ben een geile bink, wil je neuken ?quote:
Maar morgen staat ze toch gewoon weer op de stoep, toch ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Daarom. We hebben het allemaal, nu Bt weg is.
Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar morgen staat ze toch gewoon weer op de stoep, toch ?
Ik mis haar nou al..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |