quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Thx 4 the warning.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef behangplakker het volgende:
B_B en 4EBE stoppen met posten
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is er mis met die reactie? Het is toch op de waarheid gebaseerd of niet dan?
Consider it done!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag antwoord wil, reageer dan op mijn PM (waar alle uitleg in stond) of vraag het me alsnog via de PM...
Ik zie dat popje ook nog steeds.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stokenquote:
Jij moet je oude ook terug doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die nieuwe UI van IQM is eigenlijk best wel lelijkje herkent Adriana er niet eens in.
Vond dat popje leuker.
Ik heb het over deel 999.quote:
Volgens mij is het klaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Simpsons is afgelopen, ik ben dus stoken![]()
[..]
Ik zie haar oude UI ook gewoon. Ik kan niet wennen aan dat nieuwe dingquote:Jij moet je oude ook terug doen![]()
Zometeen gaat hij toch Centraal en daar komt niemandquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Maar, zeker met deze tt, zet ik de discussie hier maar niet meer voortsorry sensatiezoekers, ga maar over iets leuks praten
en een kusje voor Sanna, ik bedoel dit op geen enkele manier gemeen tegenover jou.
Vrede op aarde enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |