SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Etcie kijkt sbs6quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Kijkt er iemandUri Geller
? Ik zit me af te vragen van welke film ze nu muziek gebruiken
Niet!quote:
Jaja je ziet toevallig altijd iets van sbs6quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet!
Ik zit achter, kan de tv niet eens zienMaar ja, die meuk moet erop ja
Dus ik luister youtube
En ik moest net naar de wc en toen hoorde ik wat
Echt waar
Zit jij niet gewoon op je eigen kamer dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Ja kan ik het helpen dat m'n schoonzusje die campingzender wil bekijken
Ik ben nu bij m'n vriendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit jij niet gewoon op je eigen kamer dan?
Klinkt vrij saai... of sluit je hem ook aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nu bij m'n vriendEn ik sleep m'n pc altijd mee
En dan ga ik achter zitten
Das niet fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:33 schreef MaJo het volgende:
Damn, de oplader van mijn mac ligt in utrecht en hij is leeg. Heb ik er voor niks mee lopen zeulen de hele dagen ik wilde net lost gaan kijken
Ben er nog steeds chagrijnig doorquote:
ken het gevoel heb gister een paar uur majong gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb geen zin om te gaan lezen maar ook nog niet om te gaan slapen
Je maakt het alleen maar ergerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ken het gevoel heb gister een paar uur majong gedaan
Zit je op de pc van je ouders? dan kan je patiencenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar ergerook dat kan ik nu niet doen
Kan gerust hoor alleen gaat dat wat moeilijkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:58 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op mijn mobiel
en hier zijn wel pc's maar wil gewoon in bed nog wat internetten
Dat wordt wel wat lastig jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan gerust hoor alleen gaat dat wat moeilijker
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die mobiel van jou ook altijd.
Ga eens uit bed dan. Even wat drinken, gewoon zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
ik word ook nog eens ontzettend misselijk plotselinghet zit me niet mee
hello, daar kan ie niet zo veel aan doen. Het is een kerelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:mijn vader zag niet dat ik mijn haar heb geverfd
ik kwam binnen en hij zegt 'nieuwe make up?' dus ik zeg nee en hij kijkt weer in zijn krant
ik blijf hem aanstaren en hij zegt 'ik moet nu zeker iets opmerken he?'
na een paar keer raden had hij dan eindelijk door dat ik mijn haar geverfd had
![]()
Shiny nieuw speelgoed! Heb je de hack al uitgevoerd zodat je er veel meer programma's op kunt zetten?quote:
Nee, ik heb eerst m'n knie tegen de trap gestotenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shiny nieuw speelgoed! Heb je de hack al uitgevoerd zodat je er veel meer programma's op kunt zetten?
Dat kan natuurlijk ook, maar ik ben wel blij met McGuider en een YouTube-viewer. En overbodige rommel zoals een lightsaberquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst m'n knie tegen de trap gestoten
Maar ik denk ook niet dat ik dat ga doen, gebruik die telefoon alleen om te bellen/sms'en en foto's te maken
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt vrij saai... of sluit je hem ook aan?
True thatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hello, daar kan ie niet zo veel aan doen. Het is een kerel
Ooooh shinyquote:
Een zwarte nokia N82quote:
Ik had al bijna 4 jaar een 6110quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
leukIk moet geloof ik nog een jaar met m'n W910i, maar die bevalt me nog wel en doet het nog prima
Zo, jij bent vrolijkquote:
De zon schijnt en ik werd wakker met Kitty tegen me aan. Hoe kun je dan niet vrolijk zijnquote:
Dat is best een aardig excuus jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
De zon schijnt en ik werd wakker met Kitty tegen me aan. Hoe kun je dan niet vrolijk zijn
Deur opendoen, weer in bed kruipen en cees bij je laten liggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is best een aardig excuus ja
Ik werd wakker van Cees, die aan de deur aan het krabben was en stond te janken, op zulke momenten zou ik bijna hopen dat ie weer 3 dagen wegblijft
Dan ligt er 5 kilo kat op me, dat is niet zo comfortabel hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deur opendoen, weer in bed kruipen en cees bij je laten liggen
ik ga me even aankleden. We gaan zo richting belgie
Garbagequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:Mooi spul, katten
http://www.jessygreene.com/music/TimeBomb.mp3 Gaaf nummerDoet me een beetje denken aan The World Is Not Enough vanneh.... dunno maar in elk geval van de James Bond film
quote:
Daar zou ik waarschijnlijk een ander woord voor gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet trouwens toegeven dat ik eerst dacht dat je het nummer van Jessy Greene troep vond
Ironisch genoeg liep Mateja Kezman, toen uitkomend voor Fenerbahēe, in hetzelfde stadion een handblessure op toen hij zijn woede botvierde op twee schilderijen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[Upd] Gefrustreerde AZ-keeper breekt hand
Wat een donkey
Gelukkig is dat maar een matige keeperquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ironisch genoeg liep Mateja Kezman, toen uitkomend voor Fenerbahēe, in hetzelfde stadion een handblessure op toen hij zijn woede botvierde op twee schilderijen.
Ik heb woensdag, donderdag en vrijdag al pizza gegetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg pizza
Lieve HT,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lieve SC,
Wat zal ik dit weekend gaan eten?
Nee. Doe de garnalensalade weg en we praten verderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lieve HT,
ik heb een blik frankfurters, een oude snickers, garnalensalade en en half tijgerbrood.
is dit bruikbaar?
Gr. namens de SC
zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Doe de garnalensalade weg en we praten verder
Pakt een plakje brood , doe er een worstje in saus er op en eten maarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lieve HT,
ik heb een blik frankfurters, een oude snickers, garnalensalade en en half tijgerbrood.
is dit bruikbaar?
Gr. namens de SC
Wat denk jij wat ik net gedaan heb?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Pakt een plakje brood , doe er een worstje in saus er op en eten maar
Garnalensalade op broodquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat denk jij wat ik net gedaan heb?
Snickers!quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan doop je zometeen de woestjes in de garnalen salade
Veel mensen in mijn omgeving willen geen Risk spelen, omdat het zo lang duurt. Maar dan zit er altijd een (soms meer) doetje bij die beurten overslaat voor extra legers, in plaats van aan te vallen zolang als het kanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef Nesle het volgende:
Met school'reis' vorig jaar deden wij ook heel de tijd Risk, was ook weer eens bagger weer in het noorden van Nederland, maar toen deden we het met zn 5en? Of 6? Met zn max in ieder geval, maar dan duurt het soms echt zoooo lang! Maar het is en blijft een vet spel
goed initiatief. Het enige is dat dit bij een aantal spelletjes denk ik niet gaat werken. Bij de AKQ zou het wel kunnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Even een mededeling van huishoudelijke aard:
Om AKQ spannender te maken, wordt op 1 april een nieuw scoresysteem getest. Je eerste vraag goed beantwoorden levert één punt op, je tweede twee punten enzovoorts.
Bij succes wordt deze puntentelling in meerdere spelletjestopics toegepast.
En hoe moet ik nou weten hoevaak iemand een vraag goed heeft?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Om AKQ spannender te maken, wordt op 1 april een nieuw scoresysteem getest. Je eerste vraag goed beantwoorden levert één punt op, je tweede twee punten enzovoorts.
Nee, maar wel de volgende:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ofyles, die sig van je... echt gehoord in de trein?
Nes, woonde jij nou in Meppel?
Rest: alles goed enzo?
Onhaalbaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
En het is zeker ene grap realiseer ik me nu
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, maar wel de volgende:
'Dames en heren, het volgende station is Den Haag Hollands Spoor. Na dit station zal deze trein verder rijden als, doorhalen wat niet van toepassing is: Intercity, Internationale trein, stoptrein naar Den Haag Centraal.
Het zou inderdaad niet doorgaan. Ik ga nog een andere grap verzinnen, genoeg tijd om een practical joke uit te halen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
En het is zeker ene grap realiseer ik me nu
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ofyles, die sig van je... echt gehoord in de trein?
Nes, woonde jij nou in Meppel?
Rest: alles goed enzo?
Jij mocht alleen die 2e vraag beantwoordenquote:
.... waarom denk je dat de 'quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij mocht alleen die 2e vraag beantwoorden
Ik denk niet zoveel meer op dit momentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
.... waarom denk je dat de '' erachter staat?
Ik ga woensdag naar Slumdog Millionaire... ben benieuwd
Een goede nachtquote:Op zondag 8 maart 2009 00:04 schreef Nesle het volgende:
Ik ook, heb 10 uur gewerkt en ben wel kapot....
Een keer niet uitgaan heeft ook zo z'n voordelen zeg ik dan als ik morgen fris en fruitig wakker word..
Weltrusten!
Volgens mij was ze toegelaten tot de hoge hotelschool on leeuwarden als ik me goed herinnerquote:Op zondag 8 maart 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nes hoe staat het met de plannen voor het studeren?
Dat dacht ik ook, maar misschien waren de plannen gewijzigd of is ze op zoek naar een kamer hier in Leeuwardenquote:Op zondag 8 maart 2009 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij was ze toegelaten tot de hoge hotelschool on leeuwarden als ik me goed herinner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |