Maaseik in belgiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is die tentoonstelling nu dan???
Ik heb m gemist in Assen en wil er nog wel graag heen!
Als je zelf stof naar binnen hebt gezogen door een rietje, dan is het stof gezogen. Als je een stofzuiger hebt gebruikt dan is het gestofzuigdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:44 schreef iamredleader het volgende:
- stofgezogen (of is het stof gezogen?)
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is toch leuker dan dat ze zegt zwanger te zijn
Vooral als Lubje nergens meer van weet
Als de bewegingen van dat scherm niet overeen komen met het gevoel van de auto, denk ik wel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat me laatst af te vragen: als je iemand met wagenziekte in een geblindeerde auto zet, met een tv waarop het uizicht door de voorruit te zien is... wordt diegene dan misselijk of niet?
Beelden komen direct van een camera vooraan in de autoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de bewegingen van dat scherm niet overeen komen met het gevoel van de auto, denk ik wel.
Met hoeveel vertraging?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beelden komen direct van een camera vooraan in de auto
Zo snel mogelijk, miliseconden werkquote:
Dan moet ik een account aanmaken, daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg: stuur het op naar mythbusters
Maar er zijn toch ook mensen die ziek worden van juist het voorin zitten? Of zit ik foutIk heb er nooit last van namelijk
buiten dat is er al eens een aflevering geweest over motion sickness, en gember eten werkte heel goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan moet ik een account aanmaken, daar heb ik geen zin in
Vooral doen, ik zit ook heerlijk in mijn ochtendjasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb even helemaal nergens zin in. In denk dat ik even naar het plafond ga staren.
Feliquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef MaJo het volgende:
Jee, ik ben uitgekozen voor de studiereis naar ijsland![]()
![]()
In maaseik in belgiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is die tentoonstelling nu dan???
Ik heb m gemist in Assen en wil er nog wel graag heen!
Dan hoop ik dat ie snel terug komt...quote:
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie snel terug komt...
Dus dįįr komen wolken vandaan!quote:
quote:
Tnx, al had ik hem al bijna binnenquote:
Vadersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:mijn vader zag niet dat ik mijn haar heb geverfd
ik kwam binnen en hij zegt 'nieuwe make up?' dus ik zeg nee en hij kijkt weer in zijn krant
ik blijf hem aanstaren en hij zegt 'ik moet nu zeker iets opmerken he?'
na een paar keer raden had hij dan eindelijk door dat ik mijn haar geverfd had
![]()
Hooray! Hoe heet de stiekeme vluchteling?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vaders![]()
De kat is trouwens weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |