Dan hoop ik dat ie snel terug komt...quote:
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie snel terug komt...
Dus dįįr komen wolken vandaan!quote:
quote:
Tnx, al had ik hem al bijna binnenquote:
Vadersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:mijn vader zag niet dat ik mijn haar heb geverfd
ik kwam binnen en hij zegt 'nieuwe make up?' dus ik zeg nee en hij kijkt weer in zijn krant
ik blijf hem aanstaren en hij zegt 'ik moet nu zeker iets opmerken he?'
na een paar keer raden had hij dan eindelijk door dat ik mijn haar geverfd had
![]()
Hooray! Hoe heet de stiekeme vluchteling?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vaders![]()
De kat is trouwens weer terug
Nee, ik ben alleen thuis en ik heb het na 2 minuten meestal wel gehad met dat beestquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die wordt nu zeker helemaal kapotgeknuffeld.
Ceesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hooray! Hoe heet de stiekeme vluchteling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Etcie kijkt sbs6quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef Etcetera het volgende:
Kijkt er iemandUri Geller
? Ik zit me af te vragen van welke film ze nu muziek gebruiken
Niet!quote:
Jaja je ziet toevallig altijd iets van sbs6quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet!
Ik zit achter, kan de tv niet eens zienMaar ja, die meuk moet erop ja
Dus ik luister youtube
En ik moest net naar de wc en toen hoorde ik wat
Echt waar
Zit jij niet gewoon op je eigen kamer dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Ja kan ik het helpen dat m'n schoonzusje die campingzender wil bekijken
Ik ben nu bij m'n vriendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit jij niet gewoon op je eigen kamer dan?
Klinkt vrij saai... of sluit je hem ook aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben nu bij m'n vriendEn ik sleep m'n pc altijd mee
En dan ga ik achter zitten
Das niet fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:33 schreef MaJo het volgende:
Damn, de oplader van mijn mac ligt in utrecht en hij is leeg. Heb ik er voor niks mee lopen zeulen de hele dagen ik wilde net lost gaan kijken
Ben er nog steeds chagrijnig doorquote:
ken het gevoel heb gister een paar uur majong gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb geen zin om te gaan lezen maar ook nog niet om te gaan slapen
Je maakt het alleen maar ergerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ken het gevoel heb gister een paar uur majong gedaan
Zit je op de pc van je ouders? dan kan je patiencenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar ergerook dat kan ik nu niet doen
Kan gerust hoor alleen gaat dat wat moeilijkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:58 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op mijn mobiel
en hier zijn wel pc's maar wil gewoon in bed nog wat internetten
Dat wordt wel wat lastig jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan gerust hoor alleen gaat dat wat moeilijker
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die mobiel van jou ook altijd.
Ga eens uit bed dan. Even wat drinken, gewoon zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:04 schreef MaJo het volgende:
ik word ook nog eens ontzettend misselijk plotselinghet zit me niet mee
hello, daar kan ie niet zo veel aan doen. Het is een kerelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:31 schreef MaJo het volgende:mijn vader zag niet dat ik mijn haar heb geverfd
ik kwam binnen en hij zegt 'nieuwe make up?' dus ik zeg nee en hij kijkt weer in zijn krant
ik blijf hem aanstaren en hij zegt 'ik moet nu zeker iets opmerken he?'
na een paar keer raden had hij dan eindelijk door dat ik mijn haar geverfd had
![]()
Shiny nieuw speelgoed! Heb je de hack al uitgevoerd zodat je er veel meer programma's op kunt zetten?quote:
Nee, ik heb eerst m'n knie tegen de trap gestotenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shiny nieuw speelgoed! Heb je de hack al uitgevoerd zodat je er veel meer programma's op kunt zetten?
Dat kan natuurlijk ook, maar ik ben wel blij met McGuider en een YouTube-viewer. En overbodige rommel zoals een lightsaberquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerst m'n knie tegen de trap gestoten
Maar ik denk ook niet dat ik dat ga doen, gebruik die telefoon alleen om te bellen/sms'en en foto's te maken
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt vrij saai... of sluit je hem ook aan?
True thatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hello, daar kan ie niet zo veel aan doen. Het is een kerel
Ooooh shinyquote:
Een zwarte nokia N82quote:
Ik had al bijna 4 jaar een 6110quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
leukIk moet geloof ik nog een jaar met m'n W910i, maar die bevalt me nog wel en doet het nog prima
Zo, jij bent vrolijkquote:
De zon schijnt en ik werd wakker met Kitty tegen me aan. Hoe kun je dan niet vrolijk zijnquote:
Dat is best een aardig excuus jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
De zon schijnt en ik werd wakker met Kitty tegen me aan. Hoe kun je dan niet vrolijk zijn
Deur opendoen, weer in bed kruipen en cees bij je laten liggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is best een aardig excuus ja
Ik werd wakker van Cees, die aan de deur aan het krabben was en stond te janken, op zulke momenten zou ik bijna hopen dat ie weer 3 dagen wegblijft
Dan ligt er 5 kilo kat op me, dat is niet zo comfortabel hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Deur opendoen, weer in bed kruipen en cees bij je laten liggen
ik ga me even aankleden. We gaan zo richting belgie
Garbagequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:Mooi spul, katten
http://www.jessygreene.com/music/TimeBomb.mp3 Gaaf nummerDoet me een beetje denken aan The World Is Not Enough vanneh.... dunno maar in elk geval van de James Bond film
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |