Lijkt zo wel of je nu bij een helse zaak werktquote:Op zondag 8 maart 2009 06:47 schreef lubje25 het volgende:
Haha, mensen, nog 5 werkdaagjes dan kan ik bij mijn nieuwe werkgever beginnen![]()
Morgen en dinsdag vrij![]()
Heb heel heel heel heel heel erg veel zin om bij mijn nieuwe werkgever aan de slag te gaan
Heb ik wel eens gedacht jaquote:Op zondag 8 maart 2009 06:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lijkt zo wel of je nu bij een helse zaak werkt
Blij dat je nu leuker werk gevonden hebt hoop wel dat het zo leuk word als je denktquote:Op zondag 8 maart 2009 06:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedacht ja![]()
Nee valt wel mee, maar nu het einde in zicht is ben ik wel blij dat ik er weg ga. Ben eigenlijk geen dag met tegenzin naar mijn werk gegaan, dat niet, doordat we een super leuk team hadden
. Voor de rest bekijkt men het maar, mijn oude werkgever dan
Moguhquote:
Dat gaat vooralsnog gewoon door, half 3 thuisquote:Op zondag 8 maart 2009 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog voetballen TM of is het afgelast omdat het veld nat is?
Ik vind al jaren dat ze de winterstop veel langen moeten maken, dan trap je in de winter het veld niet kapot, waardoor je in het voorjaar met mooi weer langer door kunt spelen, aangezien het gras dan minder hoeft te herstellen.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat voetbal begint een beetje op de vertraging van de NS te lijken.
Het maakt niet uit welk seizoen het is, er is altijd een reden voor vertraging.
Kromme rails door warmte
Blaadjes op de rails
wissels vastgevroren
enz enz
Dat heet zaalvoetbalquote:Op zondag 8 maart 2009 11:30 schreef wyccie het volgende:
Een indoor kunstgrasveld is zeker te duur?
Veldvoetbal hoort ook zonder kunstgrasquote:Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef wyccie het volgende:
Dat is zonder kunstgras.
quote:Op zondag 8 maart 2009 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan krijg je van die verhalen
"vroeger, toen we nog op echt gras voetbalden"
Oh, op kunstgras?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga even een stuk lopen (zonder stalen noppen)
Bij hockey snap ik dat ook wel, bij voetbal ligt dat andersquote:Op zondag 8 maart 2009 12:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hockey vond ik altijd een stuk fijner op kunstgras, het ging sneller en de bal stuiterde niet zo
Nog steeds hetzelfdequote:Op zondag 8 maart 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nes hoe staat het met de plannen voor het studeren?
Hier in Leeuwarden heb je twee grote woningbouwclubs: Woonfriesland en Nieuw Wonen Friesland. Daarnaast kan je natuurlijk ook via Kamernet gaan zoeken, of op zoek gaan naar advertenties die op school hangen. Als je wil kan ik natuurlijk ook mijn ogen open houdenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde1 september begin ik (als ik slaag voor mn VWO, waar ik wel van uit ga..) en dan ga ik in het eerste jaar beginnen met een kamer zoeken... wat zei jij nou ook alweer? Woningbouw ofzo?
Dat sowieso. Eigenlijk was het nog beter geweest als Nes dat al had gedaan. Zelfs al kan je het prima vinden met je huisgenoten, het is fijn om een backup te hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Is het niet beter om nu al in te schrijven enzo? Ivm wachttijden
Dat ken ik. Ik ga dan alle huizen bekijken, vooral de plattegronden. En dan alvast bedenken wat ik waar neer ga zetten.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Nesle het volgende:
Maar nu ga ik koekeloeren en dat is niet echt bevorderend voor de studie
Volgens mij zijn ze allebei volkomen gratis om te registreren. Woonfriesland zette op woensdag nieuwe huizen er op, NWF weet ik niet. PM als je wil weten of een wijk een beetje tof is of nietquote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Nesle het volgende:
Ik ga binnenkort met paps en mams rond de tafel zitten... dan schrijf ik me wel in. Heb geen haast namelijk
Heb me bij één van Tim's sites al geregistreerd, zit geen hoempapa aan vast zie ik. Maar nu ga ik koekeloeren en dat is niet echt bevorderend voor de studie
Zoiets, heb niet veel tijd achter m'n laptop doorgebracht op Aruba, maar ik had daar dan ook genoeg om handen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is je op vakantie zo goed bevallen zonder FOK dat je het gewoon besloten hebt dit nog een tijdje door te zetten
Goedemiddag MM
Ik heb appeltaart.quote:
Ik ben jaloers!quote:
Ik heb Ben & Jerry'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |