Ik ookquote:
Die foto met die muisjes is geen programma aan te pas gekomen, dat is gewoon gaan staan en iemand muisjes over je schouder laten gooien. En een vriendinnetje met een fotografie hobby. En niet te vergeten een stofzuiger na afloopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:58 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf vandaag ga ik mijn buikspieren trainen. Sinds de geboorte nogsteeds geen minuutje gesport
.
Estrys, ook al zo'n mooie foto. Hoe doen jullie dat toch? Zeker allemaal mooie programma's die Guuzewuus niet heeft. Prachtig in elk geval
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die foto met die muisjes is geen programma aan te pas gekomen, dat is gewoon gaan staan en iemand muisjes over je schouder laten gooien. En een vriendinnetje met een fotografie hobby. En niet te vergeten een stofzuiger na afloop
een gezicht als een oorwurmquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:06 schreef Sugar het volgende:
Precies, ik buk niet meer! Ik ga charmant door de knieën terwijl ik mijn adem inhou, mijn billen tegen elkaar pers, geen zinnig woord meer kan zeggen behalve grmpfff en een gezicht heb als een oorwurm, maar ik mijd de rimpelhondjesplooienbuik!
Die credits gaan naar mijn man. Mijn buik is een beetje slap maar we zijn ook nog maar 9 weken verder dus ik heb (nog) een excuusquote:
Natuurlijk mag je wel reageren, maar het moet geen tweede slowchat worden en persoonlijk vind ik het gedoe over hoe je buik er nu uit ziet niet boeiend, daar gaat het topic ten slotte niet over.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Guuzewuus het volgende:
Prachtig Sugar, echt.
Mag je wel op elkaars foto's reageren? En wat is BVD? Ik vind dat juist gezellig, dat gekeuvel eromheenSorry, nu doe ik het weer, keuvelen
.
Nee dat is waar, ge hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je wel reageren, maar het moet geen tweede slowchat worden en persoonlijk vind ik het gedoe over hoe je buik er nu uit ziet niet boeiend, daar gaat het topic ten slotte niet over.
BVD is bij voorbaat dank.
Gefixt. Hoop ikquote:
Da's precies de insteekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Grappig om te zien. De meeste van jullie vorige buiken heb ik gemist, wel grappig om dat nu alsnog te zien!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Kennelijk gingen mijn borsten steeds meer hangen, aangezien ik op de laatste buikbeeldjes steeds mijn arm in beeld heb op om de boel op te houden!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:01 schreef pinquit het volgende:
PM wat leukik weet nog zo goed dat iedereen altijd bij jou buik zei: oooohhh als ik die zie krijg ik al rugpijn!
vanwege je holle rug ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah, ze zijn idd huge he!
Ik zat er ook al naar te kijken.
Dat dacht ik trouwens ook net bij de foto's van Innepin in het buiken-topic.
Schattigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef pinquit het volgende:
ohja dat moest ik nog zeggen: let niet op mn ondergoedwit enzo
t was echt "als het maar lekker zit"
maar wat is er met mn onderbroekje op de 1e foto?
uhm, dat jaquote:
Ahhhhh héél even? Laat ik de mijne dan ook heel even zien..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb ook één professionele (of is dat ook nog met dubbel f)foto, maar die is helemaal naakt, dus die durf ik niet te plaatsen
.
oooooh die eerste is echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
augustus 2000, 37 weken zwanger van Sjakie
[ afbeelding ]
juni 2003, 38 weken zwanger van Tinusje
[ afbeelding ]
juni 2003, 39 weken zwanger van Tinusje
[ afbeelding ]
februari 2008, 38 weken zwanger van Saartje
[ afbeelding ]
Over twee minuten oké? Ik laat hem twee minuten staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ahhhhh héél even? Laat ik de mijne dan ook heel even zien..
haha!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:15 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Schattig. Zo lekker meisjesachtig nog. En ik vind niks mis met wit hoor
.
ik persoonlijk welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef pinquit het volgende:
en verder: wat zijn jullie liefik vind hm ook mooi hoor
maar niet mooier dan andere geloof ik
ik ook.... ik ga binnenkort ook wel even wat foto's plaatsen van mijn zwangerschap van Twan, maar die moet ik eerst zoeken en dan nog een foto van maken, die zijn niet digitaal.quote:
Één minuut nog...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef lcicle het volgende:
Nou zegIk zit hier een mooi overzichtje in elkaar te flatsen, heb je de foto al geplaatst én verwijderd
ah dan post jij hem nu toch even?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:55 schreef pinquit het volgende:
ik heb die van icicle geloof ik een keertje in mn mailbox gekregen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah dan post jij hem nu toch even?![]()
ik wil denk ik ook wel zo'n mooie sjieke foto later als k meer buik heb
Nee dan doe maar nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vriendlief staat in m`n nek te hijgen
Ik vond mijn buik echt verschrikkelijk lelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:26 schreef miss_sly het volgende:
Wow, Icicle, wat mooi
knorretje ook schitterend.
Ik heb er geen moment over gedacht om een fotograaf een mooie foto te laten maken, gewoon omdat ik mijn buik niet mooi vind en er niet echt iets mee kan. Maar misschien is het juist daarom een goed idee om het wel te doen? Zodat er misschien toch wel een echt mooie foto uitkomt, voor later. Wellicht als ik ooit terug kijk, later, dat ik het dan toch wel leuk enmooi kan vinden.
Had niemand van jullie dat je je eigen buik niet mooi vond?
Ow ja, m@x, toch?
Bij mij kostutnietduurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
Yns, kostdatnou?
Dat is interessantquote:
heu, die heb ik volgens mij een tijdje geleden op jouw verzoek geplaatst in 't buikentopic en toen reageerde je heel niet meer!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben stiekem nog aan het wachten op de buik van bix
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:55 schreef bixister het volgende:
[..]
heu, die heb ik volgens mij een tijdje geleden op jouw verzoek geplaatst in 't buikentopic en toen reageerde je heel niet meer!maar vooruit, de herkansing.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:46 schreef Lois het volgende:
Juli 2003
Ik ben zo'n 7,5 maand zwanger en van Belaan weet ik het even niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef Lishe het volgende:
Ja ik kreeg net een lieve PM. DeLiedje bedacht zich dat het misschien wat gevoelig lag. Maar ik wens me gewoon nog 's zo'n buik en zou het fijn vinden als ze 'm plaatst. (Met een kus voor deze zorgvuldigheid!)
Edit: Jaaaa! Ik krijg er tranen van in mijn ogen, als ik me bedenk hoe die 2 vanavond samen rondstiefelden! Wat mooi he? Toch? Die buiks!Ik hoop voor me dat ik daar aan het eind was ja.
Dat zal augustus 2007 geweest zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeLiedje op 09-03-2009 21:25:11 ]
Nou, ik net 3 maanden geloof ikquote:Op maandag 9 maart 2009 20:46 schreef Lois het volgende:
Juli 2003
Ik ben zo'n 7,5 maand zwanger en van Belaan weet ik het even niet![]()
[ afbeelding ]
ik kan dingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
je had m al!jij kan snel. dat ouden doosch had ik ook bedacht, maar m nog niet gevonden.
Ik had nog een 'buik'-album op Photobucket staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
Ha McLaura jij hebt ook snel je foto's opgesnord
Dat is zo, maar wat zul je gebaald hebben!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef innepin het volgende:
Ach, het resultaat is er niet minder om
En het werkt nog altijd goed als een medelijden-opwekkend-tijdenseencocktail-praatje.
Ik ga trouwens echt enorm rammelen van dit topic
Nou, idd. Ik wil ook weer een buik!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef innepin het volgende:
Ik ga trouwens echt enorm rammelen van dit topic
Jij kon namen schrijven in je benenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:33 schreef huuphuup het volgende:
Die met die jurk blijf ik een mooie foto vinden Innepin
Ik zit tegelijk met mn buikfoto's ook een stel voetfoto's door te kijken. Hallelujah zeg![]()
daar ga k dan weer minder van rammelen
Mooi!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Die onderste was een paar dagen voor de bevalling. Hij ging ineens heel laag hangen, zo lijkt het heel wat hè?
.
Bedoel je een foto van toen ik op de helft zat? Ik zal eens kijken wat ik kan vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat geloof ik natuurlijk nooit zonder foto
Ah ja, gevonden! Eéntje nog van uit de vorige eeuw!quote:
Deze vond ik nog op photobucket. Ik heb idd wat overdreven geloof ik, hier was ik pas 27 weken (maar al dikker dan Kim met haar 40 weken, maf toch he, hoeveel dat kan verschillen!).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat geloof ik natuurlijk nooit zonder foto
Ben jij blond?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Deze vond ik nog op photobucket. Ik heb idd wat overdreven geloof ik, hier was ik pas 27 weken (maar al dikker dan Kim met haar 40 weken, maf toch he, hoeveel dat kan verschillen!).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ben jij blond?![]()
Je avatar is misleidend.
en jaloersmakend slank!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Moonah het volgende:
[..]Deze foto is van ruim 5 jaar geleden.
Ik ben inmiddels ook niet meer zo dik.
Ben inmiddels erg donkerbruin, fyi....
En dát op zo'n leeftijd hè...quote:
Jawel man! Van;quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zo heel laag hangt hij daar toch nog niet?
Ja, en dat op jouw leeftijd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dát op zo'n leeftijd hè...![]()
![]()
Het zijn de genen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |