quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef Lishe het volgende:
Ja ik kreeg net een lieve PM. DeLiedje bedacht zich dat het misschien wat gevoelig lag. Maar ik wens me gewoon nog 's zo'n buik en zou het fijn vinden als ze 'm plaatst. (Met een kus voor deze zorgvuldigheid!)
Edit: Jaaaa! Ik krijg er tranen van in mijn ogen, als ik me bedenk hoe die 2 vanavond samen rondstiefelden! Wat mooi he? Toch? Die buiks!Ik hoop voor me dat ik daar aan het eind was ja.
Dat zal augustus 2007 geweest zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DeLiedje op 09-03-2009 21:25:11 ]
Nou, ik net 3 maanden geloof ikquote:Op maandag 9 maart 2009 20:46 schreef Lois het volgende:
Juli 2003
Ik ben zo'n 7,5 maand zwanger en van Belaan weet ik het even niet![]()
[ afbeelding ]
ik kan dingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
je had m al!jij kan snel. dat ouden doosch had ik ook bedacht, maar m nog niet gevonden.
Ik had nog een 'buik'-album op Photobucket staanquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef huuphuup het volgende:
Ha McLaura jij hebt ook snel je foto's opgesnord
Dat is zo, maar wat zul je gebaald hebben!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef innepin het volgende:
Ach, het resultaat is er niet minder om
En het werkt nog altijd goed als een medelijden-opwekkend-tijdenseencocktail-praatje.
Ik ga trouwens echt enorm rammelen van dit topic
Nou, idd. Ik wil ook weer een buik!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef innepin het volgende:
Ik ga trouwens echt enorm rammelen van dit topic
Jij kon namen schrijven in je benenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:33 schreef huuphuup het volgende:
Die met die jurk blijf ik een mooie foto vinden Innepin
Ik zit tegelijk met mn buikfoto's ook een stel voetfoto's door te kijken. Hallelujah zeg![]()
daar ga k dan weer minder van rammelen
Mooi!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Die onderste was een paar dagen voor de bevalling. Hij ging ineens heel laag hangen, zo lijkt het heel wat hè?
.
Bedoel je een foto van toen ik op de helft zat? Ik zal eens kijken wat ik kan vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat geloof ik natuurlijk nooit zonder foto
Ah ja, gevonden! Eéntje nog van uit de vorige eeuw!quote:
Deze vond ik nog op photobucket. Ik heb idd wat overdreven geloof ik, hier was ik pas 27 weken (maar al dikker dan Kim met haar 40 weken, maf toch he, hoeveel dat kan verschillen!).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat geloof ik natuurlijk nooit zonder foto
Ben jij blond?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Deze vond ik nog op photobucket. Ik heb idd wat overdreven geloof ik, hier was ik pas 27 weken (maar al dikker dan Kim met haar 40 weken, maf toch he, hoeveel dat kan verschillen!).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ben jij blond?![]()
Je avatar is misleidend.
en jaloersmakend slank!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Moonah het volgende:
[..]Deze foto is van ruim 5 jaar geleden.
Ik ben inmiddels ook niet meer zo dik.
Ben inmiddels erg donkerbruin, fyi....
En dát op zo'n leeftijd hè...quote:
Jawel man! Van;quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zo heel laag hangt hij daar toch nog niet?
Ja, en dat op jouw leeftijd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dát op zo'n leeftijd hè...![]()
![]()
Het zijn de genen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |