Mooi!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef k_i_m het volgende:
Die onderste was een paar dagen voor de bevalling. Hij ging ineens heel laag hangen, zo lijkt het heel wat hè?
.
Bedoel je een foto van toen ik op de helft zat? Ik zal eens kijken wat ik kan vinden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat geloof ik natuurlijk nooit zonder foto
Ah ja, gevonden! Eéntje nog van uit de vorige eeuw!quote:
Deze vond ik nog op photobucket. Ik heb idd wat overdreven geloof ik, hier was ik pas 27 weken (maar al dikker dan Kim met haar 40 weken, maf toch he, hoeveel dat kan verschillen!).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat geloof ik natuurlijk nooit zonder foto
Ben jij blond?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Deze vond ik nog op photobucket. Ik heb idd wat overdreven geloof ik, hier was ik pas 27 weken (maar al dikker dan Kim met haar 40 weken, maf toch he, hoeveel dat kan verschillen!).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ben jij blond?![]()
Je avatar is misleidend.
en jaloersmakend slank!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Moonah het volgende:
[..]Deze foto is van ruim 5 jaar geleden.
Ik ben inmiddels ook niet meer zo dik.
Ben inmiddels erg donkerbruin, fyi....
En dát op zo'n leeftijd hè...quote:
Jawel man! Van;quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mooi!
Maar zo heel laag hangt hij daar toch nog niet?
Ja, en dat op jouw leeftijd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dát op zo'n leeftijd hè...![]()
![]()
Het zijn de genen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |