Die credits gaan naar mijn man. Mijn buik is een beetje slap maar we zijn ook nog maar 9 weken verder dus ik heb (nog) een excuusquote:
Natuurlijk mag je wel reageren, maar het moet geen tweede slowchat worden en persoonlijk vind ik het gedoe over hoe je buik er nu uit ziet niet boeiend, daar gaat het topic ten slotte niet over.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Guuzewuus het volgende:
Prachtig Sugar, echt.
Mag je wel op elkaars foto's reageren? En wat is BVD? Ik vind dat juist gezellig, dat gekeuvel eromheenSorry, nu doe ik het weer, keuvelen
.
Nee dat is waar, ge hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je wel reageren, maar het moet geen tweede slowchat worden en persoonlijk vind ik het gedoe over hoe je buik er nu uit ziet niet boeiend, daar gaat het topic ten slotte niet over.
BVD is bij voorbaat dank.
Gefixt. Hoop ikquote:
Da's precies de insteekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Grappig om te zien. De meeste van jullie vorige buiken heb ik gemist, wel grappig om dat nu alsnog te zien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |