F5 eens jongen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef Piles het volgende:
En maak eens een goeie OP, want dit trek geen mensen natuurlijk
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
F5 eens jongen!
Of is dit nog niet goed genoeg?
Ik zag deze alquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
F5 eens jongen!
Of is dit nog niet goed genoeg?
Tips zijn welkom, ik zal morgen eens wat moois maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag deze al
Nee, dat is niet goed genoeg natuurlijkWe moeten toch een beetje reclame maken voor deze geweldig zender
Tofquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Tips zijn welkom, ik zal morgen eens wat moois maken.
Mark was vanmiddag ook weer vermakelijk, het ging over poeptaboe en plasblokkade dankzij een voormalige relatiequote:
Nu Mijke Marsman - Voorprogrammaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
Naar welke programma's luisteren jullie op KX radio?
Geenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:49 schreef Paul het volgende:
Naar welke programma's luisteren jullie op KX radio?
Wat 'n lelijk ding is dat toch ook, dat nieuwe logo. Dan is die oude toch wel stuk-ken beter.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hey, ik heb nu wel het nieuwe logo erop gezet!
Hoe gaat het met Mark op de radio? is hij nog vaak depri?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mark was vanmiddag ook weer vermakelijk, het ging over poeptaboe en plasblokkade dankzij een voormalige relatie
Mjah, vanmiddag kwam naar boven dat hij een relatie heeft gehad met een meisje dat misbruikt is? Ik wist het niet omdat ik nou niet zo vaak luister, daarna ging het over zijn sexuele en urineer problemen daardoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Mark op de radio? is hij nog vaak depri?
Hehe wat een verhalen altijd he, ik heb nog heel veel oude shows van hem op cd staan ( Yorin FMquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah, vanmiddag kwam naar boven dat hij een relatie heeft gehad met een meisje dat misbruikt is? Ik wist het niet omdat ik nou niet zo vaak luister, daarna ging het over zijn sexuele en urineer problemen daardoor
En dat gewoon in een programma van 2 tot 4quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe wat een verhalen altijd he, ik heb nog heel veel oude shows van hem op cd staan ( Yorin FM)
Mark hoort ook in de nachtquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dat gewoon in een programma van 2 tot 4In de nacht zou ik nog zoiets hebben van ok prima
Haha ja idd Mark is de beste dj van NLquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Meer DJ's zouden zo'n humeur als Mark moeten hebben af en toe en lekker zeggen en zeuren dat het kut gaat.
The house of Jack!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef TheZapster het volgende:
KX mist wel een echt nachtprogramma, dat is wel jammer eigenlijk
Mooi stukkie was datquote:
Ik ook niet, wachten tot 't op YT komt te staan dus....quote:
Hier hetzelfde. Toen Fred net op de radio zei dat hij *NU* op de cam te zien was, was het beeld bij mij pikzwartquote:
Dat is het enige wat elke week automagisch zou moeten veranderen, dus tofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die OP lijkt me wel prima zo, veldmuis. Alleen die Freakandel Speciaal en Picturedisc lijken me wat overbodig....
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is het enige wat elke week automagisch zou moeten veranderen, dus tof.
Graaaaagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Fredje!!![]()
![]()
We kunnen dus niet zien welke platen er buiten de Nonstop-uurtjes gedraaid worden, maar ik hoorde Bert gisteren zeggen dat ze daar wel bijhouden welke platen ze gedraaid hebben. 't Zou mooi zijn als ze die lijst ergens op 't net zouden pleuren.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef broer het volgende:
KXclassics en KXworld staan tegenwoordig ook in het rijtje links. Met een link naar dit bericht, waar ook de streams staan: http://www.kxdata.nl/public/kx_world.php (De site http://www.kxworld.com/ is nog steeds in de status 'coming soon'.)
Hehequote:Is Sky radio je als muziekliefhebber een doorn in het oor....
Dat ziet er veelbelovend uit, ik ben ook benieuwd!quote:Ze kondigen daar ook KXNewMusic aan, waar ik persoonlijk wel erg benieuwd naar ben.
Dat 'godverdomme' kwam er ook wel heel gemeend uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
Wat loopt Mark te kutten zeg, het wil echt niet
Ik ben voor de komende nacht weer verzekerd van nachtmerries. Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
Ja. Verkeerd gedacht dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
Dus normaal maakt Gerard zijn programma op KX live? Dat verbaasd me , ik dacht altijd dat het vooraf opgenomen werd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben voor de komende nacht weer verzekerd van nachtmerries. Dank!Graag gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Verkeerd gedacht dus.![]()
Vanavond geen Roosmarijn trouwens, Domien neemt de show over.
Heerlijk, geen Roosmarijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Verkeerd gedacht dus.![]()
Vanavond geen Roosmarijn trouwens, Domien neemt de show over.
Volgens mij neemt Roosmarijn die uurtjes van hem weer over, maar dat weet ik niet 100% zeker....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag![]()
Weet je toevallig ook wie Gerard vannacht vervangt? Ik hoorde hem vanmorgen zeggen dat hij er niet is, maar ik heb gemist wie er in zijn plaats komt.
Zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Roosmarijn die uurtjes van hem weer over, maar dat weet ik niet 100% zeker....
quote:
Roosmarijn was afgelopen nacht nog ziek, dus hopelijk is ze dat nog steeds vannachtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Roosmarijn die uurtjes van hem weer over, maar dat weet ik niet 100% zeker....
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk, geen Roosmarijn![]()
Ik kan dat mens niet uitstaan
Whehehe ,dankjewelquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef TheZapster het volgende:
Jammer dat je niet kunt luisteren Piles, Milow![]()
of is het Novastar? Ik haal ze altijd door elkaar![]()
me 2quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ook deze week 't beeld bij de Dovendisco gemist....
Zonde..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Kut, geen KX op staan
. Maar Luka op 3FM was ook prima
.
Mijn verzoekje werd ook gedraaidquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
Fuckin' hell, wát een heer-lijk uur!!
Zeer zeker 't terugluisteren waard mensen!
*podcast van 't eerste uurtje opzoeken gaat*
Hoi.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:37 schreef Piles het volgende:
Er moeten meer mensen hier posten, want nu is er niemand natuurlijk![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:14 schreef TheZapster het volgende:
Fijne Freakandel Speciaal is dit zeg.
"You're the chocolate at the end of my Cornetto"
Briljante tekst
Oh, dacht dat er een nieuwe wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die je gisteren gedownload hebt als het goed is
Wat een multitalent is die manquote:
Vanmiddag die verhalen dat Fred in de jury zat bij een paaldanswedstrijd en dat hij tegen de kandidate vertelde dat hij wist wat ze doormaakte omdat hij ooit turnkampioen geweest wasquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vanmiddag die verhalen dat Fred in de jury zat bij een paaldanswedstrijd en dat hij tegen de kandidate vertelde dat hij wist wat ze doormaakte omdat hij ooit turnkampioen geweest was![]()
![]()
![]()
....in 't huis van haar ouders omdat die er niet zijn; puber Bertje.quote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef TheZapster het volgende:
Van Inkel bellen in zijn vliegende studio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes, dat red je niet in één avondje....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Nee, gohquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Succes, dat red je niet in één avondje....
Schitterendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef TheZapster het volgende:
Van Inkel bellen in zijn vliegende studio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind d'r wel tofquote:Op zondag 22 maart 2009 20:58 schreef Piles het volgende:
Leuke liedjes hoor, maar die zangeres
En wat is ze er blij mee!
En bij 't instarten van Bløf begint 'ie ook nog te snurken. Vind je 'm nog wel lief?quote:
Hangt er vanaf welke plaat van Blofquote:Op zondag 22 maart 2009 21:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En bij 't instarten van Bløf begint 'ie ook nog te snurken. Vind je 'm nog wel lief?
Euhh, ja, geen idee welke plaat 't was eigenlijk....quote:Op zondag 22 maart 2009 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke plaat van BlofBij iets nieuws ben ik het alleen maar met 'm eens
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het nou al woensdag![]()
[..]
Das eng, op 3FM nu ook
Ik lees net dat dat ding nu 8 meter boven de grond hangt, vrijdag dus waarschijnlijk weer geen Van Inkel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
True, maar die zit nog steeds voor Q in die vliegende studio....
quote:
Inmiddels hangt 'ie op 5 meterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat ding nu 8 meter boven de grond hangt, vrijdag dus waarschijnlijk weer geen Van Inkel?
Lekkere muziek op KX nu bij Jurgen vandenbergquote:
Ik kijk nooit wie er isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef TheZapster het volgende:
Luister jij echt Martijn Muijs?![]()
Op 3FM vond ik hem al niets en hier ook niet
Ik heb geprobeerd om de hijskraan te slopen, ik heb helaas jammerlijk gefaaldquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En dat ding is nog niet weer terug op de grond, hij hangt nu op 3 meter....
Faler!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef TheZapster het volgende:
Als ik het win betaal ik wel een drankje als ik in de buurt ben van Groningen
haiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Haiiii haiiii!![]()
Ekdom met z'n "Hammertime!" tijdens die plaat van Dio!
[..]
Faler!
Damn, dat had toch wel veel eerder gekund! Q-music-luisteraars....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef TheZapster het volgende:
Net te laat dus![]()
Vliegende Studio Q-music na 242 uur aan de grond gezet
het had in 21 uur gekuntquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Damn, dat had toch wel veel eerder gekund! Q-music-luisteraars....
Nou, grappig, hè! Die vreselijke zeurdigere stem ook bij ".... muuhuuhuuhuuhuuuuuuuuch."quote:
De muziek vast welquote:
Nee, dat bedoelde ik nietquote:http://www.youtube.com/watch?v=IRHA9W-zExQ
De clip![]()
Maar ik welquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
De muziek vast welThuis ff luisteren, kan hier niet
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet![]()
Nog 2,5 uur, dan kan ik 'm kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wilde jou ermee kennis laten maken.
Pfff, wanneer moet ik dat allemaal gaan doenquote:
5km heen, 5km terug op de fiets, dus helaasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Heb je toevallig (redelijk) lange reistijden? Die podcasts zijn dan ideaal voor op je iPod!
Wordt tijd dat de systeembeheerder eens streams toe gaat staanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hehe, dan wordt 't lastig. En de klok gaat ook nog 'n uurtje vooruit dit weekend, arme jij....
Straks moet ik die stats nog echt gaan doenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:10 schreef TheZapster het volgende:
Oeh topic bijna vol, ze gaan steeds sneller vol
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks moet ik die stats nog echt gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |