Succes, dat red je niet in één avondje....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Nee, gohquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Succes, dat red je niet in één avondje....
Schitterendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:46 schreef TheZapster het volgende:
Van Inkel bellen in zijn vliegende studio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind d'r wel tofquote:Op zondag 22 maart 2009 20:58 schreef Piles het volgende:
Leuke liedjes hoor, maar die zangeres
En wat is ze er blij mee!
En bij 't instarten van Bløf begint 'ie ook nog te snurken. Vind je 'm nog wel lief?quote:
Hangt er vanaf welke plaat van Blofquote:Op zondag 22 maart 2009 21:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En bij 't instarten van Bløf begint 'ie ook nog te snurken. Vind je 'm nog wel lief?
Euhh, ja, geen idee welke plaat 't was eigenlijk....quote:Op zondag 22 maart 2009 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke plaat van BlofBij iets nieuws ben ik het alleen maar met 'm eens
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het nou al woensdag![]()
[..]
Das eng, op 3FM nu ook
Ik lees net dat dat ding nu 8 meter boven de grond hangt, vrijdag dus waarschijnlijk weer geen Van Inkel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
True, maar die zit nog steeds voor Q in die vliegende studio....
quote:
Inmiddels hangt 'ie op 5 meterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat ding nu 8 meter boven de grond hangt, vrijdag dus waarschijnlijk weer geen Van Inkel?
Lekkere muziek op KX nu bij Jurgen vandenbergquote:
Ik kijk nooit wie er isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef TheZapster het volgende:
Luister jij echt Martijn Muijs?![]()
Op 3FM vond ik hem al niets en hier ook niet
Ik heb geprobeerd om de hijskraan te slopen, ik heb helaas jammerlijk gefaaldquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En dat ding is nog niet weer terug op de grond, hij hangt nu op 3 meter....
Faler!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:34 schreef TheZapster het volgende:
Als ik het win betaal ik wel een drankje als ik in de buurt ben van Groningen
haiquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Haiiii haiiii!![]()
Ekdom met z'n "Hammertime!" tijdens die plaat van Dio!
[..]
Faler!
Damn, dat had toch wel veel eerder gekund! Q-music-luisteraars....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef TheZapster het volgende:
Net te laat dus![]()
Vliegende Studio Q-music na 242 uur aan de grond gezet
het had in 21 uur gekuntquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Damn, dat had toch wel veel eerder gekund! Q-music-luisteraars....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |