Dat is het enige wat elke week automagisch zou moeten veranderen, dus tofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die OP lijkt me wel prima zo, veldmuis. Alleen die Freakandel Speciaal en Picturedisc lijken me wat overbodig....
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is het enige wat elke week automagisch zou moeten veranderen, dus tof.
Graaaaagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Fredje!!![]()
![]()
We kunnen dus niet zien welke platen er buiten de Nonstop-uurtjes gedraaid worden, maar ik hoorde Bert gisteren zeggen dat ze daar wel bijhouden welke platen ze gedraaid hebben. 't Zou mooi zijn als ze die lijst ergens op 't net zouden pleuren.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef broer het volgende:
KXclassics en KXworld staan tegenwoordig ook in het rijtje links. Met een link naar dit bericht, waar ook de streams staan: http://www.kxdata.nl/public/kx_world.php (De site http://www.kxworld.com/ is nog steeds in de status 'coming soon'.)
Hehequote:Is Sky radio je als muziekliefhebber een doorn in het oor....
Dat ziet er veelbelovend uit, ik ben ook benieuwd!quote:Ze kondigen daar ook KXNewMusic aan, waar ik persoonlijk wel erg benieuwd naar ben.
Dat 'godverdomme' kwam er ook wel heel gemeend uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
Wat loopt Mark te kutten zeg, het wil echt niet
Ik ben voor de komende nacht weer verzekerd van nachtmerries. Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
Ja. Verkeerd gedacht dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
Dus normaal maakt Gerard zijn programma op KX live? Dat verbaasd me , ik dacht altijd dat het vooraf opgenomen werd.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben voor de komende nacht weer verzekerd van nachtmerries. Dank!Graag gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Verkeerd gedacht dus.![]()
Vanavond geen Roosmarijn trouwens, Domien neemt de show over.
Heerlijk, geen Roosmarijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja. Verkeerd gedacht dus.![]()
Vanavond geen Roosmarijn trouwens, Domien neemt de show over.
Volgens mij neemt Roosmarijn die uurtjes van hem weer over, maar dat weet ik niet 100% zeker....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag![]()
Weet je toevallig ook wie Gerard vannacht vervangt? Ik hoorde hem vanmorgen zeggen dat hij er niet is, maar ik heb gemist wie er in zijn plaats komt.
Zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Roosmarijn die uurtjes van hem weer over, maar dat weet ik niet 100% zeker....
quote:
Roosmarijn was afgelopen nacht nog ziek, dus hopelijk is ze dat nog steeds vannachtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volgens mij neemt Roosmarijn die uurtjes van hem weer over, maar dat weet ik niet 100% zeker....
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk, geen Roosmarijn![]()
Ik kan dat mens niet uitstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |