Of ze calculeren de merchandising al in.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef eriksd het volgende:
100 miljoen pond. 10 concerten x 23.000 man, die 60 eu per ticket betalen. 14 miljoen eu, na aftrek kosten houdt hij er misschien 10 miljoen aan over.
Tenzij dit het begin is van een veel grotere reeks, wat mij veel plausibeler lijkt
We gaan Bert eens goed aan de tand voelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastische noot![]()
ik weet niet hoe groot zijn schulden precies zijn maar veel zal hij er waarschijnlijk niet aan over houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op wat baseren ze dat dan? Dat staat er niet bij... Bovendien, hoe weten ze in godsnaam wat voor schuld die man zou hebben
En dan nog, ik zie geen berekening bij het bericht. Gewoon wat getalletjes noemen > heb je weer een mooi verband met die beweerde mega schuldenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of ze calculeren de merchandising al in.
Dat levert veel meer op dan de recette van een concert op zich.
Dat is inderdaad oud nieuws. Wist je dat ze dit in 1998 ook al riepen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
dat michael in geldnood zit is oud nieuws hoor.....
Paul is gewoon een gierige jenkerd. had ie ze zelf maar moeten kopen, de sloeberquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef Prisonbreaker het volgende:
Anders moet hij alle beatles rechten weer netjes terugverkopen aan Paul!
Als je met merchandising de DVD bedoelt, + eventuele cd heb je gelijk. Maar Tshirtverkopen enz zijn nou niet daverend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of ze calculeren de merchandising al in.
Dat levert veel meer op dan de recette van een concert op zich.
Ja, dat heb ik nooit begrepen. Paul was zelfs degene die MJ vertelde over zulke rechten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Paul is gewoon een gierige jenkerd. had ie ze zelf maar moeten kopen, de sloeber
h@x0rquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef FANN het volgende:
Sideshowbobbie toen ik jouw bericht wilde quoten kreeg ik eerst dit;
met nog een héél lang verhaal erachteraan met code's die ik uiteraard hier niet neer ga zetten.
wat was dat?
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
en om antwoord te geven op je vraag nee in 1998 wist ik dat nog niet.
Je antwoord bericht van 15.25 uur durf ik niet meer te quoten om bovenstaande reden.
Als we het dan toch over goedkoop hebben:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Hapertje het volgende:
Hij is wel erg goedkoop. Kaartjes kosten tussen de 53 en 84 euro. Heeft hij zo hard geld nodig?
hij kan wel livequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:28 schreef northernlight81 het volgende:
Ben zijn muziek altijd blijven waarderen, maar hij playbackt tijdens optredens (in de jaren 90 al). Dus ik zou er geen geld voor over hebben om een opgemaakt lijk wat te zien ronddansen tussen allemaal hysterische mensen.
Tsja, en waarom speculeren, het is al genoemd:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier met zijn allen berekeningen maken over inkomsten (niet belangrijk,.. maar whatever) en dan de belangrijkste bron van inkomsten even overslaan.
Maar in de 80's was hij ook gewoon meesterlijk. Dangerous en die history cd (en dan bedoel ik cd2, niet the best of cd) waren ook nog erg goed, maar live was het toen ook al niet meer geweldig. Behalve de show dan, maar juist bij MJ vind ik de muziek net het belangrijkste.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hij kan wel live
maar na de bad tour, zelden live idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |