Ik hoop het weet niemand dat hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct me if im wrong, maar is het uberhaupt mogelijk kaartjes buiten de UK te kopen voor deze concerten?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct me if im wrong, maar is het uberhaupt mogelijk kaartjes buiten de UK te kopen voor deze concerten?
Video ervan (CNN)quote:Randy Phillips (tour promoter): "He's gonna do all the hits, with fabulous new production...that we're in the process of designing. There will be a couple of new songs, new music, which i've heard. And its spectacular! There's a reason why he's the king of pop!"
Haha, gelukkig maar!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben blij dat ik iig niet de enige ben die excited is![]()
Haha, heb je gelijk een investeerderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb sowieso m'n moeder die erg blij was om te horen dat haar jeugdidool nog gaat optreden. Die heeft het er dus ook wel voor over en ziet daarnaast een weekje Londen wel zitten.
Zou wel weer typisch Michael Jackson zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Precies, dat idee had ik ook. Kort, maar krachtig en hij kwam bovendien ook gezond over. Nou maar hopen dat we hem volgende week niet weer in pyjama's zien lopen ofzo, want dan is dat hele beeld weer teniet
Nee! Geld zal die man niet nodig hebben. Qua nettowinst haalt hij er niet zo gek veel mee uit hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Hapertje het volgende:
Hij is wel erg goedkoop. Kaartjes kosten tussen de 53 en 84 euro. Heeft hij zo hard geld nodig?
Dan zou hij juist de ticketprijzen moeten verhogen! Vraag is er zeker, gezien de duizenden mensen die zich aanmelden voor de pre-sale.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Hapertje het volgende:
Hij is wel erg goedkoop. Kaartjes kosten tussen de 53 en 84 euro. Heeft hij zo hard geld nodig?
2*0.5+5-5quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat wij in Nede3rland aan kaartjes kunnen komen?
Ik heb me ingeschreven voor die presale, maar daar heb ik 'nog' niks van gehoord.
Waarschijnlijk net zo'n grote kans als de Engelsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat wij in Nede3rland aan kaartjes kunnen komen?
Ik heb me ingeschreven voor die presale, maar daar heb ik 'nog' niks van gehoord.
Oei.. al die support acts.. straks wordt het nog een soort MSG 2001 waarbij je eerst een lange tijd naar andere (inferieure) artiesten zit te kijken en op het eind Michael drie liedjes doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Rnnz het volgende:
Verwacht z'n zusje Janet ook maar in Londen:
Janet Love has learnt that Janet will make a surprise appearance at one or more of brother Michael’s upcoming London concerts.
At a press conference today at London’s O2 Arena, Michael made a guest appearance to announce that he will be playing in the UK in July for 10 shows.
In a press release given to members of the media, it was announced that there would be several very special guests.
Janet Love - at the press conference in London today - was told by a very reliable management source that Janet would be one of those special guests.
More news to follow as we get it.
Nu alleen Jermaine 'Let's get serious' Jackson en we hebben drie voor de prijs van 1.![]()
*oeps, drie reactie's*
Heb jij wel eens concertkaartjes voor een concert in de USA proberen te bemachtingen via ticketmaster?quote:
http://www.knack.be/kanaa(...)n9-article30361.htmlquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee! Geld zal die man niet nodig hebben. Qua nettowinst haalt hij er niet zo gek veel mee uit hoor.
Ik wel, twee keer. Twee keer ook gelukt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb jij wel eens concertkaartjes voor een concert in de USA proberen te bemachtingen via ticketmaster?
Op wat baseren ze dat dan? Dat staat er niet bij... Bovendien, hoe weten ze in godsnaam wat voor schuld die man zou hebbenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.knack.be/kanaa(...)n9-article30361.html
06/03/2009 10:00
Michael Jackson gaat in juli een concertreeks geven in de Londense O2 Arena.
"Ik ga alle songs brengen die de fans willen horen", verklaarde de vijftigjarige popster in de Britse hoofdstad. Volgens Jackson gaat het om zijn laatste muzikale prestatie.
De Britse krant Evening Standard becijferde dat Jackson 100 miljoen pond (112 miljoen euro) kan verdienen met de concerten, ongeveer het bedrag van de schuldenlast die hij nog moet aflossen.
Jackson gaf zijn laatste concerten in 1997. In 2001 bracht hij met Invincible zijn laatste album uit.
We zullen eens zien hoeveel hij weet.quote:Vandaag praten we over de concerten, zijn flamboyante levensstijl en al uw andere vragen over de King of Pop. Te gast is Bert Haandrikman, presentator van Radio2 en groot fan van Jackson.
Vast niet meer dan wij weten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
NOS doet vanmiddag tijdens de wekelijkse chat over, jawel, Michael Jackson.
[..]
We zullen eens zien hoeveel hij weet.
Het is om 17.05u. op http://www.nos.nl/nosjournaal/chat/ en via Journaal 24
Was ook meer een sarcastische nootquote:
Of ze calculeren de merchandising al in.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef eriksd het volgende:
100 miljoen pond. 10 concerten x 23.000 man, die 60 eu per ticket betalen. 14 miljoen eu, na aftrek kosten houdt hij er misschien 10 miljoen aan over.
Tenzij dit het begin is van een veel grotere reeks, wat mij veel plausibeler lijkt
We gaan Bert eens goed aan de tand voelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was ook meer een sarcastische noot![]()
ik weet niet hoe groot zijn schulden precies zijn maar veel zal hij er waarschijnlijk niet aan over houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op wat baseren ze dat dan? Dat staat er niet bij... Bovendien, hoe weten ze in godsnaam wat voor schuld die man zou hebben
En dan nog, ik zie geen berekening bij het bericht. Gewoon wat getalletjes noemen > heb je weer een mooi verband met die beweerde mega schuldenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of ze calculeren de merchandising al in.
Dat levert veel meer op dan de recette van een concert op zich.
Dat is inderdaad oud nieuws. Wist je dat ze dit in 1998 ook al riepen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
dat michael in geldnood zit is oud nieuws hoor.....
Paul is gewoon een gierige jenkerd. had ie ze zelf maar moeten kopen, de sloeberquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef Prisonbreaker het volgende:
Anders moet hij alle beatles rechten weer netjes terugverkopen aan Paul!
Als je met merchandising de DVD bedoelt, + eventuele cd heb je gelijk. Maar Tshirtverkopen enz zijn nou niet daverend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of ze calculeren de merchandising al in.
Dat levert veel meer op dan de recette van een concert op zich.
Ja, dat heb ik nooit begrepen. Paul was zelfs degene die MJ vertelde over zulke rechten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Paul is gewoon een gierige jenkerd. had ie ze zelf maar moeten kopen, de sloeber
h@x0rquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:37 schreef FANN het volgende:
Sideshowbobbie toen ik jouw bericht wilde quoten kreeg ik eerst dit;
met nog een héél lang verhaal erachteraan met code's die ik uiteraard hier niet neer ga zetten.
wat was dat?
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
en om antwoord te geven op je vraag nee in 1998 wist ik dat nog niet.
Je antwoord bericht van 15.25 uur durf ik niet meer te quoten om bovenstaande reden.
Als we het dan toch over goedkoop hebben:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Hapertje het volgende:
hij kan wel livequote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:28 schreef northernlight81 het volgende:
Ben zijn muziek altijd blijven waarderen, maar hij playbackt tijdens optredens (in de jaren 90 al). Dus ik zou er geen geld voor over hebben om een opgemaakt lijk wat te zien ronddansen tussen allemaal hysterische mensen.
Tsja, en waarom speculeren, het is al genoemd:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier met zijn allen berekeningen maken over inkomsten (niet belangrijk,.. maar whatever) en dan de belangrijkste bron van inkomsten even overslaan.
Maar in de 80's was hij ook gewoon meesterlijk. Dangerous en die history cd (en dan bedoel ik cd2, niet the best of cd) waren ook nog erg goed, maar live was het toen ook al niet meer geweldig. Behalve de show dan, maar juist bij MJ vind ik de muziek net het belangrijkste.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hij kan wel live
maar na de bad tour, zelden live idd
Exact wat ik wilde gaan posten. Kaartverkoop is een fractie van de bakken met geld die men gaat verdienen aan deze concertreeks.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef RSie het volgende:
Ik snap niet dat mensen hier met zijn allen berekeningen maken over inkomsten (niet belangrijk,.. maar whatever) en dan de belangrijkste bron van inkomsten even overslaan.
wat dachten jullie van het geld dat hij binnenhaalt met de SPONSORING!! [..]
Mwa. McCartney heeft altijd geweten wat het waard was, en heeft samen met Yoko (estate Lennon) de rechten van terug willen kopen in 1985. Doordat Yoko's adviseurs het op een cruciaal moment lieten afweten, heeft een vriend van hen, Michael Jackson, ze op het allerlaatste moment een poets heeft gebakken door nét iets meer te bieden. Ontzettend slimme zakelijke zet, maar het betekende het einde van hun vriendschap. Dat ging om 60% van de publishing rechten van de Beatles-catalogus, die te koop stonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nooit begrepen. Paul was zelfs degene die MJ vertelde over zulke rechten.
Hij is natuurlijk jaloers dat de waarde van die rechten inmiddels vertriljoenvoudigd is.
[..]
Battenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:50 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk dat we de twee personen naast Michael (Jennifer Batten - gitarist en Greg Phillinganes - toetsenist) ook kunnen verwachten deze zomer.
[ afbeelding ]
Haha, geweldig inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hebben ze ook nog serieus een verslaggever naar de Arena gestuurd. Nitwits
shit of geniaal?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:56 schreef -Menn0- het volgende:
This is shit!
Wat een flut persconferentie zeg! Maar goed toch wel kaartje proberen te bemachtigen
Ja jongen je bent niet de enige. Er zijn nog 4.600.000 mensen voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:57 schreef Nicksanders het volgende:
Hier moet k echt kaarten voor hebben ik las iets over website bestellen vrijdag 13de vanaf 7 uur klopt dit.
Of kan k ze niet eerder bestellen voorbetstelling k moet hier egt heen
Welke fans weten meer![]()
en kan mij wat vertellen die hier meer van weten
ZOveel mensen kennen er nooit heenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja jongen je bent niet de enige. Er zijn nog 4.600.000 mensen voor je
Het enige wat wij vooralsnog weten:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:57 schreef Nicksanders het volgende:
Hier moet k echt kaarten voor hebben ik las iets over website bestellen vrijdag 13de vanaf 7 uur klopt dit.
Of kan k ze niet eerder bestellen voorbetstelling k moet hier egt heen
Welke fans weten meer![]()
en kan mij wat vertellen die hier meer van weten
Thanks ja had me al aangemeld maar ja ben niet van UK en heb nog geen mail ontvangen ter bevesitging ofzo dus ja maar goed vrijdag anders 6 uur wekker.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Het enige wat wij vooralsnog weten:
- Londen - O2 Arena
- 10 concerten, vanaf 8 juli
- Prijzen tussen de 55 en de 85 euro
- Voorverkoop start woensdag, echte verkoop vrijdag
- www.michaeljacksonlive.com kun je je aanmelden voor de pre-sale
schitterend.....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:26 schreef glashalfvol het volgende:
Er zijn 10 concerten toegevoegd ! (Nog niet officieel bevestigd)
http://www.mirror.co.uk/c(...)our-115875-21177334/
Bijna een miljoen mensen hebben zich geregistreerd op de officiele site voor kaarten.
De michaelmania is er weer check dit filmpje , zoveel mensen hij kan er bijna niet doorheen komen
Royalties krijg je toch sowieso? Dit recht kun je niet verkopen. Ook zal liggen de het eigendom van de rechten bij een ander, degene die het nummer geschreven heeft, krijgt altijd zijn royalties. McCarthy krijgt dus gewoon zijn royalties. Maar bij MJ rinkelt de kassa indien men het nummer ergens voor wil gebruiken, of wil afspelenb. En dat is nog steeds zo. Het bericht dat MJ een lening zou hebben afgesloten, etc. weet ik het fijne niet van. Wel dat hij de catalogus als onderpand heeft gebruikt. MJ heeft er volgens die berichten nooit afstand van gedaan, en de rechten en plichten komen nog steeds ten name van MJ. Mocht MJ zijn schuld niet kunnen afbetalen, dan zou hij die catalog kwijt raken. Maar goed, ind e eerste plaats is het maar de vraag in hoeverre hij ook daadwerkelijk die catalog als onderpand heeft gebruikt, aangezien in de laatste twee jaar meerder berichten zijn verschenen die meldden dat MJ nog eigenaar is van die rechten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat Lennon/McCartney al die tijd (vanaf de jaren '60 tot nu) 'gewoon' 50% van de totale royalties ontvangen hebben.
Hmm wat zal er kloppen hiervan, zal wel leuk zijn uiteraard maar denk eerst even afwachten hoe de komende periode zijn concerten zullen zijnquote:AMSTERDAM - Michael Jackson kan bijna 300 miljoen euro verdienen als hij akkoord gaat met een zogenaamde 'comebackdeal'. Dat meldt de Britse omroep BBC vrijdag.
Volgens de promotor van Jackson bestaat de deal, naast de al aangekondigde concerten in Londen, uit een wereldtournee en een 3D-film gebaseerd op het album Thriller.
AEG Live, zoals het promotiebedrijf heet dat de optredens organiseert, is ook met de zanger in gesprek over het uitbrengen van nieuwe muziek.
Jackson heeft vooralsnog alleen ingestemd met tien liveshows in de O2 Arena in Londen. De concerten die op 8 juli van start gaan leveren de King of Pop bijna 40 miljoen euro op, zegt zijn promotor.
Das net zo veel als van het enkele reunieconcert van Led Zeppelin twee jaar terugquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
miljoen mensen die tickets hebben aangevraagt
Al was het een enkel concert, dan hadden ook een miljoen mensen zich aangemeld voor de presale...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:00 schreef Numbie het volgende:
[..]
Das net zo veel als van het enkele reunieconcert van Led Zeppelin twee jaar terug![]()
Had gedacht dat MJ wel wat meer voor elkaar zou krijgen
10 nieuwe concerten. Zou echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:26 schreef glashalfvol het volgende:
Er zijn 10 concerten toegevoegd ! (Nog niet officieel bevestigd)
http://www.mirror.co.uk/c(...)our-115875-21177334/
Bijna een miljoen mensen hebben zich geregistreerd op de officiele site voor kaarten.
De michaelmania is er weer check dit filmpje , zoveel mensen hij kan er bijna niet doorheen komen
Ja en achter af hoor je altijd van die josties die naar 8 concerten zijn geweestquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
10 nieuwe concerten. Zou echt geweldig zijnDan zou je tenminste meer kans hebben op een kaartje
Hmm, gelukkig is dat maar een klein kliekje. Van die mensen die hun leven over hebben voor MJquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en achter af hoor je altijd van die josties die naar 8 concerten zijn geweest
Dit is mijn enige kans, die gaan ze me toch niet ontnemen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, gelukkig is dat maar een klein kliekje. Van die mensen die hun leven over hebben voor MJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hij zou vorig jaar daar optreden maar kwam op het laatste moment niet opdagen, toen nam GM de honneurs waar. Dus dit jaar misschien live optreden dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Michael bezocht vandaag de musical 'Oliver'.
En nog meer nieuws: volgende week zal American Idol in het teken staan van Michael Jackson.
GM = George Michael?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij zou vorig jaar daar optreden maar kwam op het laatste moment niet opdagen, toen nam GM de honneurs waar. Dus dit jaar misschien live optreden dan?
Weer een vette foto en hij ziet er goed uit. Echt leuk dat American Idol ook weer een week aan hem spendeert. Volg het iedere week. Ben benieuwd wie in de eerste live shows wat zingt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Michael bezocht vandaag de musical 'Oliver'.
En nog meer nieuws: volgende week zal American Idol in het teken staan van Michael Jackson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |