Zeker wel, maar dat geouwehoer met een creditcard staat me ook niet erg aanquote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga in ieder geval tot 500 euro voor een ticket als het zover moet komen.... hoop gewoon normale prijs maarja...
Mwah, ik lees net even hun algemene voorwaarden door... Dat is niet geheel conform bepaalde wettelijke regelsquote:Op maandag 9 maart 2009 13:07 schreef mmetje41 het volgende:
4all tickets schijnt veilig te zijn en hebben ook een winkel in Rotterdam,ik kom er zojuist achter dat ik een vrijdag de hele dag weg moet voor schooluitje,dacht dat het donderdag was...shit kan ik vrijdag niet mezelf achter de pc instaleren om 7.00 om proberen tickets te bemachtigen,by the way bij 4all tickets betaal je rond de 350/400 per ticket...
Bekijk Wirecard.com eens.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zeker wel, maar dat geouwehoer met een creditcard staat me ook niet erg aan![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, ik lees net even hun algemene voorwaarden door... Dat is niet geheel conform bepaalde wettelijke regels![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Karina het volgende:
Die kaartjes zijn niet eens zo heel erg duur. Ik zou er wel naar toe willen en een weekendje London is natuurlijk ook altijd leuk.
Is al gepost door sommigen in dit deelquote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef KingOfPop het volgende:
Welke liedjes zal ie allemaal gaan zingen? Ja, diegene die wij willen horen ! En welke willen wij allemaal horen dan? Mensen, doe eens suggesties welke hij allemaal zou moeten 'zingen'
Nohquote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is al gepost door sommigen in dit deel
Ongeveer zelfde playlist als bij de HIStory tour zekerquote:
Ik mag hopen dat Michael deze fout niet gaat maken, maar jah, hij staat bekend om zijn luiheidquote:Op maandag 9 maart 2009 20:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ongeveer zelfde playlist als bij de HIStory tour zeker
Wat is er mis met de History tour playlist?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Michael deze fout niet gaat maken, maar jah, hij staat bekend om zijn luiheid
Michael lui? Volgens mij vooral in de jaren '80 was hij een workaholic. En hij moet huilen als hij een dag niks nuttigs gedaan heeft, zegt ie.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Michael deze fout niet gaat maken, maar jah, hij staat bekend om zijn luiheid
Op zich niet veel, maar Dangerous en HIStory tour hebben op sommige vlakken nogal wat van elkaar weg...quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de History tour playlist?
Heb je onder een steen gelegen de afgelopen paar jaren?quote:Op maandag 9 maart 2009 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Michael lui? Volgens mij vooral in de jaren '80 was hij een workaholic. En hij moet huilen als hij een dag niks nuttigs gedaan heeft, zegt ie.![]()
Ben ook wel benieuwd of hij Blood On The Dancefloor en/of Invincible nummers gaat zingen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Op zich niet veel, maar Dangerous en HIStory tour hebben op sommige vlakken nogal wat van elkaar weg...
Dat publiek is er ook zo mooi van wat concerten bij mekaar geplakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik zit het Boekarest concert te kijken. Wat ik me af vraag: Wat gebeurt er met die meisjes die afgevoerd worden? Is toch vrij zonde eigenlijk. Hebben ze MJ nog geen nummer zien zingen en kunnen ze al vertrekken? Of mogen ze achteraan gaan staan ofzo?
Kan je, wanneer je bij het Boekarest concert te zien bent maar eigenlijk bij een andere was, mooi zeggen dat je bij meerdere concerten wasquote:Op maandag 9 maart 2009 21:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat publiek is er ook zo mooi van wat concerten bij mekaar geknipt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan je, wanneer je bij het Boekarest concert te zien bent maar eigenlijk bij een andere was, mooi zeggen dat je bij meerdere concerten was![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |