Jouw meoder kan me geen ruk schelen. Wat dat ook moge zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef snorfiets het volgende:
lijkt me kut
gelukkig heeft mijn meoder hier geen last van
Nee, alleen maar pauperpolen en lelijke werkschuwe antillianen en een minderheid veels te oude autochtonen. Helaas.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
geen lekker buurmeisje om je aan op te warmen
2007 belde, ze willen hun fipo terugquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:34 schreef Seneca het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van agressieve verkooptactieken, maar dit is belachelijk.
Wedden dat ze jouw gas niet opnieuw aansluiten voordat je een nieuw contract bij Eneco hebt getekend?
TS woont in een pauperbuurt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, alleen maar pauperpolen en lelijke werkschuwe antillianen en een minderheid veels te oude autochtonen. Helaas.
aankomen wordt aan elkaar geschrevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Emimich het volgende:
Ik voel een nieuwe Unabomber aan komen!
Hoe bedoel je, "op kantoor"? Heb jij invloed?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal t morgen eens voor je vragen op kantoor
Jij en inhoudquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zet de verwarming nog ff een graadje hoger, ben zo terug om een inhoudelijke reactie te geven.
Benzine noobquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:33 schreef Titus-Pullo het volgende:
Wat een onzin. Als je geen gas hebt, waar loopt je computer dan op?
Mond dicht en doorfietsen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:33 schreef Titus-Pullo het volgende:
Wat een onzin. Als je geen gas hebt, waar loopt je computer dan op?
Morgen vinden ze TS doodgevroren in zn appartementquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef TheZapster het volgende:
Gelukkig is er dan nog de warmte van de Fok! gemeenschap om je warm te houden
Ik denk dat TS nu al wintertenen heeft minimaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Seneca het volgende:
[..]
Morgen vinden ze TS doodgevroren in zn appartement
quote:
Lieve allemaal,quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef TheZapster het volgende:
Gelukkig is er dan nog de warmte van de Fok! gemeenschap om je warm te houden
Godverdomme.quote:Onze medewerker heeft bij werkzaamheden de volgende tekortkoming aan uw gasleiding geconstateerd:
[X] Lekkage van de gasleiding: drukdaling groter dan 5 mbar na 3 min. Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij het transport van het gas onderbroken door de gas hoofdkraan dicht te zetten.
Om uw veiligheid te waarborgen adviseren wij u om, op zo kort mogelijke termijn, de lekkage te laten repareren door een deskundige (bijvoorbeeld een erkend installateur).
Heeft u vragen? Bla, bla, bla, bla!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Farenji het volgende:
Gelukkig heb ik nog genoeg alcohol in huis. Dat verzacht het leed toch aanzienlijk.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Farenji het volgende:
Godverdomme kankerpleuristyfuszooi hoerige aidslyers tiefus de godsgruwelijke kankerkloten.
Ik heb het niet naar mijn zin.
Het lek is waarschijnlijk onstaan door het wegvallen van de druk, het uitzetten van alle kranen en daarna de druk die weer opkwam. Dat was waarschijnlijk de druppel voor die vooroorlogse geiseraansluiting.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
En dan ook nog moeten betalen omdat zij zonodig buiten bezig zijn gegaangenaaid!
Ah ok, wist niet of je huisbezitter was of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het lek is waarschijnlijk onstaan door het wegvallen van de druk, het uitzetten van alle kranen en daarna de druk die weer opkwam. Dat was waarschijnlijk de druppel voor die vooroorlogse geiseraansluiting.
Ik zit nu te wachten op het installatiebedrijf die de geiser inclusief aansluiting komt vervangen en de boel weer netjes aansluit. Godzijdank lukt dat vandaag nog, heb ik in t weekend iig weer warmte. Maar de rekening ga ik uiteraard niet zelf betalen, die is volledig voor de verhuurder. Dat heb ik hem ook al gemeld, op zijn voicemail. Nog geen reactie op gekregen dus ik ga ervanuit dat het ok is. En zo niet, dan toch.
Tering.quote:
Uiteraard, en anders hou ik het gewoon in van de huur.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tering.
Nota gaat toch zeker wel direct naar die Naleker toe?
Ik had dat bedrag dus niet eens kunnen ophoesten hè. Hadden ze de boel weer in "de oude staat" kunnen herstellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:55 schreef Farenji het volgende:
[..]
Uiteraard, en anders hou ik het gewoon in van de huur.
Ik heb nog helemaal niks betaald, ze hebben alleen een leiding doorgezaagd en er een stop opgezet, daar ga ik natuurlijk geen 571 euro voor lappen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik had dat bedrag dus niet eens kunnen ophoesten hè. Hadden ze de boel weer in "de oude staat" kunnen herstellen.
Ah ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks betaald, ze hebben alleen een leiding doorgezaagd en er een stop opgezet, daar ga ik natuurlijk geen 571 euro voor lappen.
Die rekening is voornamelijk voor de nieuwe geiser en die betaal ik natuurlijk pas als ie er daadwerkelijk hangt en ik weer warm water heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |