Whoah. Zal er heftig uitgezien hebben, niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Cothen het volgende:
Net een retourtje Utrecht - Weeze (Dld) gemaakt om mijn ouwe heer van het vliegtuig te halen. Kom ik daar aanrijden, staan er midden op de weg twee Nederlandse auto's frontaal tegen elkaar aan.
Vlak voor de terminal zit er een slinger in de weg en blijkbaar zijn ze beide met een flinke snelheid door het midden gegaan.
quote:
En dat maakt dan zelf 2 posts achter elkmaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[tweakers modus]
Jeez louise bart.
4 posts achter elkaar? En je kon niet editten? Je bent mod for crying out loud!
[/tweakers modus]
Jij ook, dus als je je eraan ergert, edit je al mijn posts lekker in één en verwijder je de restquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[tweakers modus]
Jeez louise bart.
4 posts achter elkaar? En je kon niet editten? Je bent mod for crying out loud!
[/tweakers modus]
mod fight?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij ook, dus als je je eraan ergert, edit je al mijn posts lekker in één en verwijder je de rest
quote:
quote:
♫ ♪ Read the sarcasm in my post... ♪ ♫ ♪quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat maakt dan zelf 2 posts achter elkmaar.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij ook, dus als je je eraan ergert, edit je al mijn posts lekker in één en verwijder je de rest
Neuh. Sarcasm ftw.quote:
*zucht* de verzuurde ex-crew tegenwoordig...quote:
quote:
Goedemorgen!quote:
Check PIquote:
Tof nummer!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
♫ ♪ Read the sarcasm in my post... ♪ ♫ ♪
[..]
Dat deed ik al voordat ik blauw was, maar al wel modrechtenquote:
nou....quote:
Door te solliciteren op een vacature.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Hoe kan je hier eigenlijk moderator worden?
Gaaf. Heb je een hyperlink voor me?quote:
FOK!mededelingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Gaaf. Heb je een hyperlink voor me?
Dat waren die van gisterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
nou....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Die mensen falen pas hard.
.
Nee hoor. Die zijn ook van gisteren want @Tatty tweette ze.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat waren die van gisterDeze zijn van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[kleutemode]quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee hoor. Die zijn ook van gisteren want @Tatty tweette ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |