Door te solliciteren op een vacature.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef KoekjesTwister het volgende:
Hoe kan je hier eigenlijk moderator worden?
Gaaf. Heb je een hyperlink voor me?quote:
FOK!mededelingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Gaaf. Heb je een hyperlink voor me?
Dat waren die van gisterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
nou....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]. Die mensen falen pas hard.
.
Nee hoor. Die zijn ook van gisteren want @Tatty tweette ze.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat waren die van gisterDeze zijn van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[kleutemode]quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee hoor. Die zijn ook van gisteren want @Tatty tweette ze.
Motherly Failquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat waren die van gisterDeze zijn van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, te melig.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
TyTN II
Heb ik, geniet er elke dag vanHeb ik ook, mijn man geniet er elke dag van
![]()
Wat versta je onder zakelijk gebruik?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef Fortitudo het volgende:
wat is het beste mobieltje voor zakelijk gebruik. mijn moeder heeft namelijk toestemming om er een uit te zoeken.
Alleen als ie oranje isquote:
Ik heb er laatst zelf 2 weggedaan, waarvan 1 nog nieuw in de verpakking zat!quote:
Dat was het probleem denk ik, ze waren donkerblauw.quote:
hehe, nostalgie <3.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:29 schreef Cothen het volgende:
Goedemorgen
Denk je e-i-n-d-e-l-i-j-k je hypotheek rond te hebben, belt de hypotheekadviseur: "We hebben nog niks ontvangen..." (en dan te bedenken dat ik nogwel 9 euro heb betaald om de papieren te verzenden naar een antwoordnummer (garantiepost, bestelling de volgende dag (en dat heeft de TNT-post ook gedaan))).
Kortom, ze zijn weer iets kwijt bij de bank
Gelukkig had ik mijn kopieën nog liggen, dus die heb ik zojuist gescand en gemaildquote:
Nu kunnen ze het echt niet kwijtraken! Nouja, het is wel mogelijk, maar goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:08 schreef Cothen het volgende:
[..]
Gelukkig had ik mijn kopieën nog liggen, dus die heb ik zojuist gescand en gemaild
Als ik hoor hoe er vaak met papieren word omgegaan is het niet raar dat dingen kwijt rakenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nu kunnen ze het echt niet kwijtraken! Nouja, het is wel mogelijk, maar goed.
Ik zeg, digitaal. Beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe er vaak met papieren word omgegaan is het niet raar dat dingen kwijt raken.
Mwah vriendin moest laatst iets bij de overheid regelen werkt het hele online systeem gewoon niet omdat ze zich niet kon aanmeldenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zeg, digitaal. Beter.
Uitzonderingen daargelaten.
en dan niet te vergeten de human errors bij het invoeren van data...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mwah vriendin moest laatst iets bij de overheid regelen werkt het hele online systeem gewoon niet omdat ze zich niet kon aanmelden. Ze zullen hun zaakjes wel op orde moeten hebben
.
Beetje warme melk, alcoholische dranken of slaappillen helpen wel eensquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:47 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen! Ik had vanacht ook problemen met mijn centrale server = hersendeel dat bepaalt dat je moet slapen 's nachts.![]()
Dan is er altijd nog 1 optie. De rubber hamer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef phluphy het volgende:
Daar heb je niets aan als je wakker schrikt van een nachtmerrie.
En nee, het ging niet over jullie!![]()
Eendjes tellen kan wel helpen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef phluphy het volgende:
Daar heb je niets aan als je wakker schrikt van een nachtmerrie.
En nee, het ging niet over jullie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |