quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ik was dikquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ook op mij natuurlijk, ik was een irritante huilbaby.
Oh naaktpics van BT!quote:
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.quote:
Mensen zijn (in dat soort situaties) sowieso krachtiger dan ze denken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmik ook. Het is toch wel een soort oerdrang om je kind op de wereld te zetten, ik denk niet dat er nog echt over na hoeft te denken enzo.
quote:
de eerste tt was een rots in de branding..quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Even de TT aangepast. Ik neem aan dat dit Turks is. Voor hetzelfde geldt wens je ons allemaal de kanker toe. Vandaar. Niet iedereen kan Turks.
En Centroal
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.Hoe doen ze dat toch. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat heb ik nooit meer afgeleerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mm, lekker met de beentjes wijd.
Je bent ook opgegroeid met de fles?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meer afgeleerd!
Je vraagt er ook gewoon om met dit soort grapjes, hè.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Baby turtle.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik zocht op 9 pond baby vond ik wel dit schattige plaatje:
[ afbeelding ]
Ze eten minder denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.Hoe doen ze dat toch. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Oh dat is het geheim. Meteen even proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |