Ik snap je argument niet. Die man beschreef dat op de plek die er iets mee te maken had nu een auto onder een doek stond, en dat klopte. Wat maakt dat nou uit dat die auto van iemand is die jij kent?!?! Hij zei toch niet dat die auto iets met het misdrijf te maken had??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:51 schreef Chocochair het volgende:
Dit is het ultime bewijs dat dit programma nep is. Bij dat bedrijf werk een persoon die ik ken, en de auto onder het doek is ZIJN auto. Ik wordt kots misselijk hiervan, maar ik heb ook wel weer gelachen. Er is helemaal niets aan de hand.
Eeehhhh... who cares?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:59 schreef Chocochair het volgende:
Luister eens, die persoon die ik ken werk daar. Ook met het bedrijf zelf is niets aan de hand. Hou toch op met deze comerciele troep in stand te houden.
Zo zie je maar, zolang er geld in zit blijven astrologie en kwakzalvers bestaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:44 schreef heartz het volgende:
Het is echt waanzin dat die onzin weer op tv is.
Jammer genoeg zien de 'liefhebbers' de commerciėle kant niet..quote:Op maandag 9 maart 2009 09:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zolang er geld in zit blijven astrologie en kwakzalvers bestaan.
Ik heb gekeken , mooi dat Tessa die oude loods met schuifdeur voor zich had gezien en beschreven en later herkende toen ze ter plaatse waren .quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:09 schreef Bastard het volgende:
Weet niet wie het gisteren gekeken heeft?
Vond het toch wel weer frapant sommige stukken hoor.. bijvoorbeeld bij die jongen en de drugs, ze hadden het allemaal over 2 compagnons erbij, 1 getint. Wisten achtergrond info over zn kinderen te vertellen, geschoten in zn hoofd.
Boeide wel.. totdat het steeds onderbroken word om een of andere bomaanslag.
Er word gelukkig veel uitgebeeld maar als je zelf verstikt omdat het slachtoffer dat deed is dat wel naar ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb gekeken , mooi dat Tessa die oude loods met schuifdeur voor zich had gezien en beschreven en later herkende toen ze ter plaatse waren .
Wel heftig als ze zulke nare dingen zelf voelen of stukjes herbeleven .
De afgelopen 2 afleveringen nog niet, maar wel nieuwe wendingen in onderzoek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef Prst_ het volgende:
Hebben ze nu al een misdaad opgelost?
Als iemand hier weet van een misdaad waarvan het compleet onbekend is wie de dader is,quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef Michielos het volgende:
summers: beschrijvingen van MOGELIJKE daders
Als ze iemand oppakken met een smoking gun in de hand hebben ze het ook nog steeds over een 'verdachte' hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef Michielos het volgende:
summers: beschrijvingen van MOGELIJKE daders
Yup, dat is inderdaad compleet hetzelfde als iemand die iets vertelt dat op geen enkele manier te verifieren isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ze iemand oppakken met een smoking gun in de hand hebben ze het ook nog steeds over een 'verdachte' hoor.
Nou weet ik niet.. ik ken de verdere achtergronden niet in de moordzaak bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, dat is inderdaad compleet hetzelfde als iemand die iets vertelt dat op geen enkele manier te verifieren is
ik zie wel een verschil tussenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ze iemand oppakken met een smoking gun in de hand hebben ze het ook nog steeds over een 'verdachte' hoor.
terwijl de dader misschien nog een keer toeslaat in de tussentijd en dit handen vol geld kost....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou weet ik niet.. ik ken de verdere achtergronden niet in de moordzaak bijvoorbeeld.
Maarr stel dat het medium een schets geeft van het postuur en zijn gezicht (wat ze ook deed) en er kan worden gekeken in de kennissenkring van de overledene zou je kunnen zien of er iemand bijzit die aan het profiel voldoet.
Je hebt dan nog geen bewijs in handen maar je zou je wel kunnen spitsen op die persoon in het lopende onderzoek.
"nog geen bewijs in handen ?"quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou weet ik niet.. ik ken de verdere achtergronden niet in de moordzaak bijvoorbeeld.
Maarr stel dat het medium een schets geeft van het postuur en zijn gezicht (wat ze ook deed) en er kan worden gekeken in de kennissenkring van de overledene zou je kunnen zien of er iemand bijzit die aan het profiel voldoet.
Je hebt dan nog geen bewijs in handen maar je zou je wel kunnen spitsen op die persoon in het lopende onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |