nja mss niet een lever bewijs topic ervan maken. ik vraag er ook niet echt expliciet om, ik geef enkel mn mening over de zaken volgens mijn referentiekader. Wat de rest ervan vindt, zal mij worst wezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:54 schreef Bastard het volgende:
True, maar het zou zo zonde zijn als we weer 'lever bewijs omdat' topic er van zou komen.
En hoe lang duurt zo'n consult?quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:39 schreef Meds het volgende:
Die peter vd Hurk vind ik een gevaarlijke man, nu gaat hij ook "shows" geven, eerder bleek al dat deze meneer voor een consultje door hem of zijn assistentes 100 euro vraagt
Michielos is er ooit geweest en zei dat dat niet waar was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:38 schreef Meds het volgende:
Ach die gekke schot kan niet eens cold readen zo is er voor elke "reading" een voorgesprek met de kandidaten en bij de zgn live shows moeten mogelijke kandidaten een vragenlijst invullen. Ja zo kan ik het ook
Ja een beetje wel inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 06:25 schreef Harajuku. het volgende:
Die neger is irritant
Irritant rustigquote:
wacht even.. ik heb hem 3 of 4 x live gezien(tijdens theatershows vorig jaar en toen hij naar boekenwinkels ging, dus niet 4 theatershowsquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:38 schreef Meds het volgende:
Ach die gekke schot kan niet eens cold readen zo is er voor elke "reading" een voorgesprek met de kandidaten en bij de zgn live shows moeten mogelijke kandidaten een vragenlijst invullen. Ja zo kan ik het ook
Mee eensch, wat zou iemand dan moeten vragen? vakkenvullers loon ofzo? Artiesten moet je nu eenmaal duur betalenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:15 schreef sjoep het volgende:
Daarom vroeg ik inderdaad ook hoe lang het consult duurde.![]()
Of je het nou wel of niet iets vindt, uurtarieven bestaan nou eenmaal uit de helft belasting en dan hou je nog wat over. Als het consult dan 2 uur duurt, dan hou je uiteindelijk iets van 2 tientjes per uur over.
Nee, ik ben de laatste die zegt dat je een vakkenvullersloon moet vragen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mee eensch, wat zou iemand dan moeten vragen? vakkenvullers loon ofzo? Artiesten moet je nu eenmaal duur betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:38 schreef sjoep het volgende:
[..]
Nee, ik ben de laatste die zegt dat je een vakkenvullersloon moet vragen.
Ik probeer nou net te zeggen dat het niet echt een argument is om te roepen dat een consult bij Peter van den Hurk 100 euro kost, dat het dan te duur betaald is of dat hij de boel belazert.
Het is niet zo dat hij geloofwaardiger zou zijn als hij z'n ding doet voor een bos uien.
M.a.w. tarief staat er los vanye ik had het niet als tegenargument ofzo maar praatte met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Zal ik nou zeggen dat ik dat niet met mijn gevoel beredeneerd had?quote:
Joehoe!quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:16 schreef Meds het volgende:
Ik weet dat bij de live shows van RTL 4 voornamelijk gasten "geread" zijn waarbij voorgesprek/ vragenlijst is geweest. Bezoekers worden heel bewust in de zaal gezet, de camera's staan al gericht op de "slachtoffers" en ook geluid is al geregeld. Het is allemaal minder spontaan en toevallig als het eruit ziet
Bij de afleveringen waar D. op huisbezoek gaat is er altijd een voorgesprek geweest met productieteam en kent D. ook de brief die de mensen hebben geschreven. Daarin staat eigenlijk alle specifieke info die je nodig hebt om treffend te kunnen 'readen" .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |