Ik denk dat je wel kunt stellen dat Wilders nooit zo'n succes had kunnen boeken zonder van der G.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dan krabt ene Volkert zich op een dag achter zijn oor, in de wetenschap dat hij die kale beter had kunnen laten leven zodat hijzelf een paar jaar langer in alle vrijheid al tohoevretend nog wat nertsenfokkerijen had kunnen saboteren, om daarna zijn pijlen op Geert te gaan richten.....
Ik persoonlijk denk me daar het mijne van???quote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dan krabt ene Volkert zich op een dag achter zijn oor, in de wetenschap dat hij die kale beter had kunnen laten leven zodat hijzelf een paar jaar langer in alle vrijheid al tohoevretend nog wat nertsenfokkerijen had kunnen saboteren, om daarna zijn pijlen op Geert te gaan richten.....
waarvan?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk me daar het mijne van???
Waarom zou dat niet democratisch zijn?quote:Op maandag 9 maart 2009 06:17 schreef Fetai het volgende:
Ik denk dat er uiteindelijk wel partijen bereid zullen zijn om met hem een coalitie te vormen. Voor de verkiezingen is het allemaal grootspraak, maar als het er op aankomt springen de partijen waarschijnlijk toch wel om lekker te kunnen regeren. Dit hoop ik ook, anders zou het niet echt democratisch zijn.
Wilders gaat niet in een kabinet zitten. Hij weet zelf dondersgoed dat zijn plannen niet haalbaar zijn. Liever nog, gaat hij aan de zijlijn doorbrullen.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef Pool het volgende:
Als Wilders minister wordt, dan komt hij er achter dat veel van zijn plannen niet haalbaar zijn. Vervolgens wordt hij gematigder, raken hij en zijn achterban gefrustreerd, laat Wilders het kabinet klappen en komen er nieuwe verkiezingen waarin hij niet meer de grootste is.
Zover komt het echter niet. Op dit moment heeft Wilders alle media-aandacht. Zodra er verkiezingen aankomen, komen er echter debatten met ook discussies tussen PvdA en CDA, SP en PVV, D66 en VVD, etc. En je krijgt stemwijzers, overzichtsartikelen en dergelijke. Allerlei hulpmiddelen waarmee de kroegpraters van nu zich enigszins verdiepen in standpunten en dan zien dat de PVV eigenlijk wel absurde standpunten heeft, terwijl de VVD veel strengere standpunten heeft dan men eerst dacht.
Net zoals het voor de kroegpraters ook even heeft geduurd voor ze de holheid van TON ontdekten, iets wat de beter geïnformeerde mensen al veel langer riepen, maar waar niet naar geluisterd werd.
Hier, zijn vriendjes zijn net weer bezig: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_ontsnappen__.htmlquote:Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
tja, en je moet eens weten hoe rampzalig dat voor dieren is, dat vrijlaten, die nertsen vreten hele bossen leegquote:Op maandag 16 maart 2009 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hier, zijn vriendjes zijn net weer bezig: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_ontsnappen__.html
Ik persoonlijk denk dat hij beter in een sterke oppositie kan zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef qonmann het volgende:
"Ik wil premier worden". Dat zei Geert Wilders vanavond na afloop van een partijbijeenkomst in Steyl, gemeente Venlo. Hoewel hij de momenteel voor zijn partij PVV uiterst gunstige peilingen kan relativeren, denkt Wilders dat de PVV op termijn toch de grootste partij wordt.
"Dat gaat ooit gebeuren, en dan is het een hele eer om de functie van minister president te vervullen", zei Wilders. De PVV-voorman sprak voor een gehoor van tweehonderd gasten in een besloten bijeenkomst. Daarbij stelden zich enkele mensen kandidaat voor de PVV voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
De PVV de grootste partijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef qonmann het volgende:
"Ik wil premier worden". Dat zei Geert Wilders vanavond na afloop van een partijbijeenkomst in Steyl, gemeente Venlo. Hoewel hij de momenteel voor zijn partij PVV uiterst gunstige peilingen kan relativeren, denkt Wilders dat de PVV op termijn toch de grootste partij wordt.
"Dat gaat ooit gebeuren, en dan is het een hele eer om de functie van minister president te vervullen", zei Wilders. De PVV-voorman sprak voor een gehoor van tweehonderd gasten in een besloten bijeenkomst. Daarbij stelden zich enkele mensen kandidaat voor de PVV voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
TON verdiende gewoon een kans, een nieuwe partij al vanaf het begin niet serieus nemen is niet juist. Helaas pindakaas, Rita heeft gefaald.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef Pool het volgende:
Als Wilders minister wordt, dan komt hij er achter dat veel van zijn plannen niet haalbaar zijn. Vervolgens wordt hij gematigder, raken hij en zijn achterban gefrustreerd, laat Wilders het kabinet klappen en komen er nieuwe verkiezingen waarin hij niet meer de grootste is.
Zover komt het echter niet. Op dit moment heeft Wilders alle media-aandacht. Zodra er verkiezingen aankomen, komen er echter debatten met ook discussies tussen PvdA en CDA, SP en PVV, D66 en VVD, etc. En je krijgt stemwijzers, overzichtsartikelen en dergelijke. Allerlei hulpmiddelen waarmee de kroegpraters van nu zich enigszins verdiepen in standpunten en dan zien dat de PVV eigenlijk wel absurde standpunten heeft, terwijl de VVD veel strengere standpunten heeft dan men eerst dacht.
Net zoals het voor de kroegpraters ook even heeft geduurd voor ze de holheid van TON ontdekten, iets wat de beter geïnformeerde mensen al veel langer riepen, maar waar niet naar geluisterd werd.
Ik denk dat hij wel gelijk zal krijgen. Voorlopig zullen zaken alleen maar slechter gaan, en zullen de randfiguren profiteren ten koste van de gevestigde partijen. Wilders heeft duidelijk het oor van een groot deel van het volk te pakken, en dat zal zich verspreiden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV de grootste partij. Hij heeft wel humor.
Rita heeft het gewoon totaal verkeerd aangepakt. Ze heeft echter met haar slogan en de naam 'Trots op Nederland' eigenlijk goud in handen. De slogan 'recht door zee' is inmiddels behoorlijk ingeburgerd. Ik zie haar dan ook nog wel een comeback maken, al hoop ik dat van harte niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Fetai het volgende:
[..]
TON verdiende gewoon een kans, een nieuwe partij al vanaf het begin niet serieus nemen is niet juist. Helaas pindakaas, Rita heeft gefaald.
Hij heeft eerder op ongeveer evenlang voor de verkiezingen op bijna 30 zetels gestaan en daar waren na een flinke achtbaan in de peilingen uiteindelijk 9 van over bij de verkiezingen. Uiteindelijk beseffen de meeste mensen toch wel dat op extreme partijen weinig nut heeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel gelijk zal krijgen. Voorlopig zullen zaken alleen maar slechter gaan, en zullen de randfiguren profiteren ten koste van de gevestigde partijen. Wilders heeft duidelijk het oor van een groot deel van het volk te pakken, en dat zal zich verspreiden.
Nee, die kans verdiende ze niet, want als minister lulde ze ook al heel anders dan wat ze daadwerkelijk deed. Toen drong het echter bij betreffende groep nog niet door. Die worden pas wakker als een afvallige spin doctor het hen vertelt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Fetai het volgende:
[..]
TON verdiende gewoon een kans, een nieuwe partij al vanaf het begin niet serieus nemen is niet juist. Helaas pindakaas, Rita heeft gefaald.
Ok, maar het zijn nu andere tijden. Hele andere tijden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft eerder op ongeveer evenlang voor de verkiezingen op bijna 30 zetels gestaan en daar waren na een flinke achtbaan in de peilingen uiteindelijk 9 van over bij de verkiezingen. Uiteindelijk beseffen de meeste mensen toch wel dat op extreme partijen weinig nut heeft
Ja toen was Van Gogh net vermoord, toen was de sympathie voor Wilders een stuk logischer dan nu.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ok, maar het zijn nu andere tijden. Hele andere tijden.
Nogmaals, niet in crisistijd, zeker niet met waar we nu op afstevenen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja toen was Van Gogh net vermoord, toen was de sympathie voor Wilders een stuk logischer dan nu.
Maar de overeenkomst dat het beiden zeer ver van de verkiezingen was blijft aanwezig. Zodra er verkiezingen aankomen trekken alle partijen de publiciteitsmachines los en zakken de extreme partijen gelukkig weer weg
Waar stevenen we dan precies op af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Nogmaals, niet in crisistijd, zeker niet met waar we nu op afstevenen.
Een hoop werkeloosheid, een ingestorte economie en wereldhandel, oplopende spanningen in binnenland en buitenland.quote:
Ach dat moeten we nog maar zien. Dikke kans dat we in mei 2011 er al weer heel anders voorstaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Een hoop werkeloosheid, een ingestorte economie en wereldhandel, oplopende spanningen in binnenland en buitenland.
Ik heb een totaal andere indruk en verwachting, maar het is een beetje koffiedik kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat moeten we nog maar zien. Dikke kans dat we in mei 2011 er al weer heel anders voorstaan. Vooralsnog lijkt het tegen die tijd allemaal nog wel mee te vallen
Ik denk niet dat Ron Paul zich kan vinden in de totalitaire visie die Wilders heeft, zo even als kanttekening.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Inhoudelijk; Wilders was in de States geweest? En hij praatte daarna Ron Paul na met "cut foreign spending". KLinkt goed. Maar je weet het met politici he. Zelfs Oabma doet niet wat hij beloofde mbt. oorlogje spelen.
HAVOquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:12 schreef Pool het volgende:
En het verschil is dat Ron Pauls verdere plannen ook in lijn zijn met "cut foreign spending". Die van Wilders niet, maar die heeft met zijn MAVO-diploma nog niet kunnen uitrekenen hoeveel het kost om op zijn manier alle radicale en vervelende moslims en illegalen naar hun land van herkomst te vliegen. Bovendien zal Wilders zijn Israëlische maatjes ook niet kunnen negeren als ze daar politieke of militaire steun nodig hebben.
Zoals ik al eerder zei; bij 76 zetels komt er heel geen andere partij aan te pasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef Fok_Fok het volgende:
welke partijen zouden een coalitie willen vormen met wilders? ik kan nu alleen op verdonk komen
De potentie van een partij als die van Wilders is hooguit een zeteltje of 30.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:08 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; bij 76 zetels komt er heel geen andere partij aan te pas
Komop zeg, 76 zetels halen is nog nooit een partij gelukt en dat zou Wilders plotseling wel kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:08 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei; bij 76 zetels komt er heel geen andere partij aan te pas
Het ligt nog meer aan de bereidheid van de andere partijen om met hem te willen regeren. Die is bijzonder laag namelijkquote:is dat wel het geval, dan ligt het aan de flexibiliteit van W. Hij heeft overigens na zijn bijeenkomst in Venlo vermeld bereid te zijn tot het sluiten van compromissen
In crisistijden is dat niet zo'n uitzonderlijke uitslag voor een westers land.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:01 schreef du_ke het volgende:
Komop zeg, 76 zetels halen is nog nooit een partij gelukt en dat zou Wilders plotseling wel kunnen
In Nederland is zoiets eigenlijk wel uitzonderlijk. Ook in de jaren 30 kwam er geen partij boven de 30% van de stemmen. In de jaren 80 scoorden PvdA en CDA boven de 30% en dat was echt uitzonderlijk. Meer dan 50 zetels halen is in het heerlijk pluriforme Nederland zo goed als onmogelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In crisistijden is dat niet zo'n uitzonderlijke uitslag voor een westers land.
PvdA 1977, 1986. CDA 1986, 1989 en een eeuwtje geleden de Liberale Unie die een meederheid in de toen 100 leden tellende tweede kamer.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Nederland is zoiets eigenlijk wel uitzonderlijk. Ook in de jaren 30 kwam er geen partij boven de 30% van de stemmen. In de jaren 80 scoorden PvdA en CDA boven de 30% en dat was echt uitzonderlijk. Meer dan 50 zetels halen is in het heerlijk pluriforme Nederland zo goed als onmogelijk
Daar wees ik op met mijn meer dan 30% verhaal. Maar dan ben je nog heel ver verwijderd van de meerderheid van de stemmen.quote:
Was het algemene kiesrecht toen al ingevoerdquote:en een eeuwtje geleden de Liberale Unie die een meederheid in de toen 100 leden tellende tweede kamer.
76 zetels is in elk geval wel heel onmogelijk en dat was de post van je waar ik op reageerde.quote:Zo onmogelijk blijkt het toch niet te zijn.
Alle moslimjongetjes zitten toch al gesubsidieerd op taekwondo en kickboksen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef Ghazi het volgende:
We moeten er sterk rekening mee houden dat Wilders aan de macht komt. De joden werden destijds in de jaren 30 totaal overrompeld. Die toekomst moet de Nederlandse Moslims bespaard worden. Dat lot hebben ze zelf in handen. De Moslims moeten assertiever worden en aan zelfverdediging doen: messen slijpen en leren om te gaan met vuurwapens, machinegeweren en IED's. Ook moeten ze leren zwemmen, paardrijden en boogschieten (in geval de munitie opraakt). In het geval dat Moslims daartoe gedwongen worden en zich moeten verzetten tegen vervolging door Wilders.
De voortdurende propaganda over de "slechte" Moslim en het plaatsen en opblazen van triviale dingen kan alleen naar één uitkomst leiden in Nederland: WAR.
Tijd voor uw medicijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef Ghazi het volgende:
We moeten er sterk rekening mee houden dat Wilders aan de macht komt. De joden werden destijds in de jaren 30 totaal overrompeld. Die toekomst moet de Nederlandse Moslims bespaard worden. Dat lot hebben ze zelf in handen. De Moslims moeten assertiever worden en aan zelfverdediging doen: messen slijpen en leren om te gaan met vuurwapens, machinegeweren en IED's. Ook moeten ze leren zwemmen, paardrijden en boogschieten (in geval de munitie opraakt). In het geval dat Moslims daartoe gedwongen worden en zich moeten verzetten tegen vervolging door Wilders.
De voortdurende propaganda over de "slechte" Moslim en het plaatsen en opblazen van triviale dingen kan alleen naar één uitkomst leiden in Nederland: WAR.
Toen ik begon te lezen dacht ik dat je ging melden dat moslims zich dus elkaar gingen corrigeren en lekker normaal gingen leren gedragen. Nee..er moeten weer van die kromme zwaarden geslepen worden. *ping* weer een zeteltje erbij voor Wilders.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef Ghazi het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De SP is lang zo radicaal niet als Wilders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |