abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2009 @ 14:20:39 #101
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_67101286
Als Wilders minister wordt, dan komt hij er achter dat veel van zijn plannen niet haalbaar zijn. Vervolgens wordt hij gematigder, raken hij en zijn achterban gefrustreerd, laat Wilders het kabinet klappen en komen er nieuwe verkiezingen waarin hij niet meer de grootste is.

Zover komt het echter niet. Op dit moment heeft Wilders alle media-aandacht. Zodra er verkiezingen aankomen, komen er echter debatten met ook discussies tussen PvdA en CDA, SP en PVV, D66 en VVD, etc. En je krijgt stemwijzers, overzichtsartikelen en dergelijke. Allerlei hulpmiddelen waarmee de kroegpraters van nu zich enigszins verdiepen in standpunten en dan zien dat de PVV eigenlijk wel absurde standpunten heeft, terwijl de VVD veel strengere standpunten heeft dan men eerst dacht.

Net zoals het voor de kroegpraters ook even heeft geduurd voor ze de holheid van TON ontdekten, iets wat de beter geïnformeerde mensen al veel langer riepen, maar waar niet naar geluisterd werd.
  maandag 16 maart 2009 @ 14:58:05 #102
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_67102369
Dan krabt ene Volkert zich op een dag achter zijn oor, in de wetenschap dat hij die kale beter had kunnen laten leven zodat hijzelf een paar jaar langer in alle vrijheid al tohoevretend nog wat nertsenfokkerijen had kunnen saboteren, om daarna zijn pijlen op Geert te gaan richten.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_67102478
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dan krabt ene Volkert zich op een dag achter zijn oor, in de wetenschap dat hij die kale beter had kunnen laten leven zodat hijzelf een paar jaar langer in alle vrijheid al tohoevretend nog wat nertsenfokkerijen had kunnen saboteren, om daarna zijn pijlen op Geert te gaan richten.....
Ik denk dat je wel kunt stellen dat Wilders nooit zo'n succes had kunnen boeken zonder van der G.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_67102675
quote:
Ik persoonlijk denk me daar het mijne van???
  maandag 16 maart 2009 @ 15:11:55 #105
3647 B.R.Oekhoest
pi_67102842
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk denk me daar het mijne van???
waarvan?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 16 maart 2009 @ 15:14:14 #106
36038 Shaman
retro-progressief
pi_67102921
quote:
Op maandag 9 maart 2009 06:17 schreef Fetai het volgende:
Ik denk dat er uiteindelijk wel partijen bereid zullen zijn om met hem een coalitie te vormen. Voor de verkiezingen is het allemaal grootspraak, maar als het er op aankomt springen de partijen waarschijnlijk toch wel om lekker te kunnen regeren. Dit hoop ik ook, anders zou het niet echt democratisch zijn.
Waarom zou dat niet democratisch zijn?
Ik wil mijn stem niet geven aan een partij die wél met Wilders wil regeren.
Als Wilders straks 35 zetels haalt en daarmee de grootste partij zou hebben, maar andere partijen willen niet met hem regeren, omdat hun kiezers daar, net als ik, niet achter staan, dan is dat toch gewoon democratisch?
pi_67104119
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef Pool het volgende:
Als Wilders minister wordt, dan komt hij er achter dat veel van zijn plannen niet haalbaar zijn. Vervolgens wordt hij gematigder, raken hij en zijn achterban gefrustreerd, laat Wilders het kabinet klappen en komen er nieuwe verkiezingen waarin hij niet meer de grootste is.

Zover komt het echter niet. Op dit moment heeft Wilders alle media-aandacht. Zodra er verkiezingen aankomen, komen er echter debatten met ook discussies tussen PvdA en CDA, SP en PVV, D66 en VVD, etc. En je krijgt stemwijzers, overzichtsartikelen en dergelijke. Allerlei hulpmiddelen waarmee de kroegpraters van nu zich enigszins verdiepen in standpunten en dan zien dat de PVV eigenlijk wel absurde standpunten heeft, terwijl de VVD veel strengere standpunten heeft dan men eerst dacht.

Net zoals het voor de kroegpraters ook even heeft geduurd voor ze de holheid van TON ontdekten, iets wat de beter geïnformeerde mensen al veel langer riepen, maar waar niet naar geluisterd werd.
Wilders gaat niet in een kabinet zitten. Hij weet zelf dondersgoed dat zijn plannen niet haalbaar zijn. Liever nog, gaat hij aan de zijlijn doorbrullen.

Bovendien, welk verstandig mens wil namens de PVV in een kabinet. Op basis van welk beginsel cq programma zit iemand daar ? De enige die wat aan een PVV-programma punt kan wijzigen is Geert zelf. Op welk grondbeginsel moet je dan je beleid maken ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 16 maart 2009 @ 17:31:12 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67107337
Met de PVV komen er nog meer incompetente prutsers aan de macht, herinneren jullie je Hijsbroek nog, die meer geintresseerd was in zijn nieuwe dienstauto als zijn ministerie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 16 maart 2009 @ 17:39:56 #109
3647 B.R.Oekhoest
pi_67107573
quote:
Hier, zijn vriendjes zijn net weer bezig: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_ontsnappen__.html
  maandag 16 maart 2009 @ 17:44:00 #110
45206 Pietverdriet
pi_67107695
quote:
Op maandag 16 maart 2009 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hier, zijn vriendjes zijn net weer bezig: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_ontsnappen__.html
tja, en je moet eens weten hoe rampzalig dat voor dieren is, dat vrijlaten, die nertsen vreten hele bossen leeg
pi_67123196
"Ik wil premier worden". Dat zei Geert Wilders vanavond na afloop van een partijbijeenkomst in Steyl, gemeente Venlo. Hoewel hij de momenteel voor zijn partij PVV uiterst gunstige peilingen kan relativeren, denkt Wilders dat de PVV op termijn toch de grootste partij wordt.

"Dat gaat ooit gebeuren, en dan is het een hele eer om de functie van minister president te vervullen", zei Wilders. De PVV-voorman sprak voor een gehoor van tweehonderd gasten in een besloten bijeenkomst. Daarbij stelden zich enkele mensen kandidaat voor de PVV voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_67123278
Proef ik enige twijfel bij Wilders?

Fortuyn zei immers stellig "Ik word minster-president!"
pi_67124107
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef qonmann het volgende:
"Ik wil premier worden". Dat zei Geert Wilders vanavond na afloop van een partijbijeenkomst in Steyl, gemeente Venlo. Hoewel hij de momenteel voor zijn partij PVV uiterst gunstige peilingen kan relativeren, denkt Wilders dat de PVV op termijn toch de grootste partij wordt.

"Dat gaat ooit gebeuren, en dan is het een hele eer om de functie van minister president te vervullen", zei Wilders. De PVV-voorman sprak voor een gehoor van tweehonderd gasten in een besloten bijeenkomst. Daarbij stelden zich enkele mensen kandidaat voor de PVV voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
Ik persoonlijk denk dat hij beter in een sterke oppositie kan zitten.
pi_67126244
Wat Wilders al niet voor over heeft om Engeland in te komen. Kijken of ze een MP ook durven te weigeren....
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_67126284
OT: Wilders zou dan onze (soort) George Bush worden. De angst kaart uitspelen om aan kiezers te komen en vervolgens de maatschappij verder polariseren. Na x jaren Wilders kunnen we dan de puin van Wilders gaan opruimen.

Wachten is op de Obama type in de Nederlandse politiek die ook massaal de volk weet te mobiliseren. Dus iemand die hoop predikt i.p.v. angst.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_67126478
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef qonmann het volgende:

De PVV de grootste partij . Hij heeft wel humor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:02:05 #117
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67181526
dat wordt weer zo n zooitje als de LPF toen der tijd. Bij elkaar geraapte partijtjes en populisten werken niet in een pure democratie
pi_67183012
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef Pool het volgende:

TON verdiende gewoon een kans, een nieuwe partij al vanaf het begin niet serieus nemen is niet juist. Helaas pindakaas, Rita heeft gefaald.
Ik support gevallen topclubs!
pi_67183474
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 08:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

De PVV de grootste partij . Hij heeft wel humor.
Ik denk dat hij wel gelijk zal krijgen. Voorlopig zullen zaken alleen maar slechter gaan, en zullen de randfiguren profiteren ten koste van de gevestigde partijen. Wilders heeft duidelijk het oor van een groot deel van het volk te pakken, en dat zal zich verspreiden.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:54:21 #120
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_67183813
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Fetai het volgende:

[..]

TON verdiende gewoon een kans, een nieuwe partij al vanaf het begin niet serieus nemen is niet juist. Helaas pindakaas, Rita heeft gefaald.
Rita heeft het gewoon totaal verkeerd aangepakt. Ze heeft echter met haar slogan en de naam 'Trots op Nederland' eigenlijk goud in handen. De slogan 'recht door zee' is inmiddels behoorlijk ingeburgerd. Ik zie haar dan ook nog wel een comeback maken, al hoop ik dat van harte niet.
pi_67185255
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel gelijk zal krijgen. Voorlopig zullen zaken alleen maar slechter gaan, en zullen de randfiguren profiteren ten koste van de gevestigde partijen. Wilders heeft duidelijk het oor van een groot deel van het volk te pakken, en dat zal zich verspreiden.
Hij heeft eerder op ongeveer evenlang voor de verkiezingen op bijna 30 zetels gestaan en daar waren na een flinke achtbaan in de peilingen uiteindelijk 9 van over bij de verkiezingen. Uiteindelijk beseffen de meeste mensen toch wel dat op extreme partijen weinig nut heeft
  woensdag 18 maart 2009 @ 21:26:37 #122
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_67185391
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Fetai het volgende:

[..]

Nee, die kans verdiende ze niet, want als minister lulde ze ook al heel anders dan wat ze daadwerkelijk deed. Toen drong het echter bij betreffende groep nog niet door. Die worden pas wakker als een afvallige spin doctor het hen vertelt.
pi_67185857
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij heeft eerder op ongeveer evenlang voor de verkiezingen op bijna 30 zetels gestaan en daar waren na een flinke achtbaan in de peilingen uiteindelijk 9 van over bij de verkiezingen. Uiteindelijk beseffen de meeste mensen toch wel dat op extreme partijen weinig nut heeft
Ok, maar het zijn nu andere tijden. Hele andere tijden.
pi_67186058
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ok, maar het zijn nu andere tijden. Hele andere tijden.
Ja toen was Van Gogh net vermoord, toen was de sympathie voor Wilders een stuk logischer dan nu.

Maar de overeenkomst dat het beiden zeer ver van de verkiezingen was blijft aanwezig. Zodra er verkiezingen aankomen trekken alle partijen de publiciteitsmachines los en zakken de extreme partijen gelukkig weer weg
pi_67186463
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja toen was Van Gogh net vermoord, toen was de sympathie voor Wilders een stuk logischer dan nu.

Maar de overeenkomst dat het beiden zeer ver van de verkiezingen was blijft aanwezig. Zodra er verkiezingen aankomen trekken alle partijen de publiciteitsmachines los en zakken de extreme partijen gelukkig weer weg
Nogmaals, niet in crisistijd, zeker niet met waar we nu op afstevenen.
pi_67187710
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:50 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Nogmaals, niet in crisistijd, zeker niet met waar we nu op afstevenen.
Waar stevenen we dan precies op af?
pi_67188062
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

Waar stevenen we dan precies op af?
Een hoop werkeloosheid, een ingestorte economie en wereldhandel, oplopende spanningen in binnenland en buitenland.
pi_67188409
Dat zou een regelrechte ramp zijn, naast een economische crisis dan ook een bestuurlijke crisis.

Dat neemt echter niet weg dat ik denk dat Geert Wilders een bijzonder capabele bestuurder is. Iemand die heel veel in zijn mars heeft, een een buitengewoon goed en rechtvaardig minister-president zou kunnen zijn. Echter, en dat moge duidelijk zijn, is Geert Wilders op zo'n uitzonderlijke wijze verblind geraakt door zijn strijd tegen de islam en alles wat daarmee samenhangt, dat met iedere dag die verstrijkt de aannemelijkheid dat Wilders een goede president zou zijn, afneemt. Jammer! Was bij de VVD gebleven, dan was hij nog erg ver gekomen.

Wilders zal denk ik trouwens nooit geen minister-president worden, ik zie geen enkele partij die zich zou laten verleiden samen met hem plaats te nemen in een coalitie. Een absolute meerderheid is en zal gelukkig nooit aan de orde zijn.

Leuke hypothese, gelukkig geen werkelijkheid..
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:30:24 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67188420
Inhoudelijk; Wilders was in de States geweest? En hij praatte daarna Ron Paul na met "cut foreign spending". KLinkt goed. Maar je weet het met politici he. Zelfs Oabma doet niet wat hij beloofde mbt. oorlogje spelen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_67188719
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Een hoop werkeloosheid, een ingestorte economie en wereldhandel, oplopende spanningen in binnenland en buitenland.
Ach dat moeten we nog maar zien. Dikke kans dat we in mei 2011 er al weer heel anders voorstaan . Vooralsnog lijkt het tegen die tijd allemaal nog wel mee te vallen
pi_67188903
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat moeten we nog maar zien. Dikke kans dat we in mei 2011 er al weer heel anders voorstaan . Vooralsnog lijkt het tegen die tijd allemaal nog wel mee te vallen
Ik heb een totaal andere indruk en verwachting, maar het is een beetje koffiedik kijken.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:32:57 #132
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67191815
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Inhoudelijk; Wilders was in de States geweest? En hij praatte daarna Ron Paul na met "cut foreign spending". KLinkt goed. Maar je weet het met politici he. Zelfs Oabma doet niet wat hij beloofde mbt. oorlogje spelen.
Ik denk niet dat Ron Paul zich kan vinden in de totalitaire visie die Wilders heeft, zo even als kanttekening.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:12:48 #133
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_67196749
En het verschil is dat Ron Pauls verdere plannen ook in lijn zijn met "cut foreign spending". Die van Wilders niet, maar die heeft met zijn MAVO-diploma nog niet kunnen uitrekenen hoeveel het kost om op zijn manier alle radicale en vervelende moslims en illegalen naar hun land van herkomst te vliegen. Bovendien zal Wilders zijn Israëlische maatjes ook niet kunnen negeren als ze daar politieke of militaire steun nodig hebben.
pi_67200370
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:12 schreef Pool het volgende:
En het verschil is dat Ron Pauls verdere plannen ook in lijn zijn met "cut foreign spending". Die van Wilders niet, maar die heeft met zijn MAVO-diploma nog niet kunnen uitrekenen hoeveel het kost om op zijn manier alle radicale en vervelende moslims en illegalen naar hun land van herkomst te vliegen. Bovendien zal Wilders zijn Israëlische maatjes ook niet kunnen negeren als ze daar politieke of militaire steun nodig hebben.
HAVO
pi_67219835
Wat zou er gebeuren als geert wilders minister wordt?

Volgens mij wil je dat helemaal niet weten.
pi_67241037
welke partijen zouden een coalitie willen vormen met wilders? ik kan nu alleen op verdonk komen
  zaterdag 21 maart 2009 @ 11:08:15 #137
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_67264310
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef Fok_Fok het volgende:
welke partijen zouden een coalitie willen vormen met wilders? ik kan nu alleen op verdonk komen
Zoals ik al eerder zei; bij 76 zetels komt er heel geen andere partij aan te pas

is dat wel het geval, dan ligt het aan de flexibiliteit van W. Hij heeft overigens na zijn bijeenkomst in Venlo vermeld bereid te zijn tot het sluiten van compromissen
pi_67265331
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:08 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei; bij 76 zetels komt er heel geen andere partij aan te pas
De potentie van een partij als die van Wilders is hooguit een zeteltje of 30.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_67274289
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:08 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

Komop zeg, 76 zetels halen is nog nooit een partij gelukt en dat zou Wilders plotseling wel kunnen
quote:
is dat wel het geval, dan ligt het aan de flexibiliteit van W. Hij heeft overigens na zijn bijeenkomst in Venlo vermeld bereid te zijn tot het sluiten van compromissen
Het ligt nog meer aan de bereidheid van de andere partijen om met hem te willen regeren. Die is bijzonder laag namelijk
  † In Memoriam † zaterdag 21 maart 2009 @ 19:04:15 #140
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_67274368
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:01 schreef du_ke het volgende:
Komop zeg, 76 zetels halen is nog nooit een partij gelukt en dat zou Wilders plotseling wel kunnen
In crisistijden is dat niet zo'n uitzonderlijke uitslag voor een westers land.
Carpe Libertatem
pi_67274792
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

In crisistijden is dat niet zo'n uitzonderlijke uitslag voor een westers land.
In Nederland is zoiets eigenlijk wel uitzonderlijk. Ook in de jaren 30 kwam er geen partij boven de 30% van de stemmen. In de jaren 80 scoorden PvdA en CDA boven de 30% en dat was echt uitzonderlijk. Meer dan 50 zetels halen is in het heerlijk pluriforme Nederland zo goed als onmogelijk
  † In Memoriam † zaterdag 21 maart 2009 @ 20:00:46 #142
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_67276028
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

In Nederland is zoiets eigenlijk wel uitzonderlijk. Ook in de jaren 30 kwam er geen partij boven de 30% van de stemmen. In de jaren 80 scoorden PvdA en CDA boven de 30% en dat was echt uitzonderlijk. Meer dan 50 zetels halen is in het heerlijk pluriforme Nederland zo goed als onmogelijk
PvdA 1977, 1986. CDA 1986, 1989 en een eeuwtje geleden de Liberale Unie die een meederheid in de toen 100 leden tellende tweede kamer.

Zo onmogelijk blijkt het toch niet te zijn.
Carpe Libertatem
pi_67276208
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

PvdA 1977, 1986. CDA 1986, 1989
Daar wees ik op met mijn meer dan 30% verhaal. Maar dan ben je nog heel ver verwijderd van de meerderheid van de stemmen.
quote:
en een eeuwtje geleden de Liberale Unie die een meederheid in de toen 100 leden tellende tweede kamer.
Was het algemene kiesrecht toen al ingevoerd ? Volgens mij niet.
quote:
Zo onmogelijk blijkt het toch niet te zijn.
76 zetels is in elk geval wel heel onmogelijk en dat was de post van je waar ik op reageerde.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:10:09 #144
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69758744
Even de actualiteit weer inschoppen.

Ik liep hier dus vandaag over na te denken. Ik vind Wilders een prachtige vent die de ingeslapen politieke elite wakker schud. Ik ben het oneens met veel van zijn ideen en zijn gebrek aan realistische oplossingen maar stel je toch eens voor....

Hoe harder de gevestigde orde schreeuwt dat ze niet met Wilders gaan regeren, hoe meer stemmen Wilders zal krijgen. Straks haalt ie samen met bijvoorbeeld de VVD een meerderheid en dan.....

Wilders als MP. Moet je daar als fatsoenlijk land als Nederland blij mee zijn? Internationale betrekkingen worden cold as ice vanwege de horkerige manier waarop Wilders acteert. Voor de binnenlandse politiek zou het misschien best goed zijn (als hij daadwerkelijk met realistische oplossingen komt) maar ik denk dat het voor de buitenlandse politiek enge ontwikkeling is.

Zien we Wilders al bij Obama op de koffie zitten en vragen hoe die neger het in godsnaam in zijn hoofd haalt om moslims te knuffelen?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:45:30 #145
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_69759549
We moeten er sterk rekening mee houden dat Wilders aan de macht komt. De joden werden destijds in de jaren 30 totaal overrompeld. Die toekomst moet de Nederlandse Moslims bespaard worden. Dat lot hebben ze zelf in handen. De Moslims moeten assertiever worden en aan zelfverdediging doen: messen slijpen en leren om te gaan met vuurwapens, machinegeweren en IED's. Ook moeten ze leren zwemmen, paardrijden en boogschieten (in geval de munitie opraakt). In het geval dat Moslims daartoe gedwongen worden en zich moeten verzetten tegen vervolging door Wilders.

De voortdurende propaganda over de "slechte" Moslim en het plaatsen en opblazen van triviale dingen kan alleen naar één uitkomst leiden in Nederland: WAR.
What lies in the shadow of the statue?
pi_69762533
Zeg Ghazi, oefen je al met je opblaasboot?

Mijn god, je krijgt de debielenprijs van 6 juni 2009.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 08:20:40 #147
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69762652
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:45 schreef Ghazi het volgende:
We moeten er sterk rekening mee houden dat Wilders aan de macht komt. De joden werden destijds in de jaren 30 totaal overrompeld. Die toekomst moet de Nederlandse Moslims bespaard worden. Dat lot hebben ze zelf in handen. De Moslims moeten assertiever worden en aan zelfverdediging doen: messen slijpen en leren om te gaan met vuurwapens, machinegeweren en IED's. Ook moeten ze leren zwemmen, paardrijden en boogschieten (in geval de munitie opraakt). In het geval dat Moslims daartoe gedwongen worden en zich moeten verzetten tegen vervolging door Wilders.

De voortdurende propaganda over de "slechte" Moslim en het plaatsen en opblazen van triviale dingen kan alleen naar één uitkomst leiden in Nederland: WAR.
Alle moslimjongetjes zitten toch al gesubsidieerd op taekwondo en kickboksen?

Zo ver komt het echt niet hoor. En mocht een Nederlandse overheid daadwerkelijk een minderheid etnisch gaan zuiveren, dan mogen er bij mij wel een paar onderduiken hoor.
pi_69763135
quote:

Tijd voor uw medicijn.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:52:11 #149
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_69763917
quote:

Toen ik begon te lezen dacht ik dat je ging melden dat moslims zich dus elkaar gingen corrigeren en lekker normaal gingen leren gedragen. Nee..er moeten weer van die kromme zwaarden geslepen worden. *ping* weer een zeteltje erbij voor Wilders.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:54:57 #150
45206 Pietverdriet
pi_69763957
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De SP is lang zo radicaal niet als Wilders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')