Je kijkt zelugquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
moozzie made me do it![]()
trouwens.... debbie vind het blijkbaar niet ergzie die smile op haar gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest je gewoon zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
mooz wat ben jij vroeg...
Ik lach altijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]
moozzie made me do it![]()
trouwens.... debbie vind het blijkbaar niet ergzie die smile op haar gezicht
die training is ook op mn werk..quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Voor een half uurtje op je werk moeten verschijnen
Dus tripackje als ze om je moet lachen dan ben je waarschijnlijk het domste dingetjequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik lach altijdom de domste dingen nog
Vervanger van tarzan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
die training is ook op mn werk..
een nieuw product
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
tsss... ik krijg dat biermeisje niet eens in een spoiler tag... :(
1 |
quote:
ben ik nou vieesss?quote:
quote:
quote:
Je wilt um er gewoon niet inquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
tsss... ik krijg dat biermeisje niet eens in een spoiler tag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, om mads te stangen...quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:54 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]Debs ook een duck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:54 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]wtf is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Alweer?quote:
Geld is net zoals schaamhaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alweer?
pfff denk je dat het geld me op de rug groeit ofzo...
Idd...quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geld is net zoals schaamhaar
Het groeit niet op je rug
erger dan werken?quote:
wie wil je terug vinden friday?quote:
je klinkt als sgele... waar is die eigenlijk de laatste tijd>?quote:
*ziek ziek ziek*quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je klinkt als sgele... waar is die eigenlijk de laatste tijd>?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:00 schreef Moozzie het volgende:
Debbie is gewoon jaloers
Dat zij maar 1 lover heeft en katrien 2
wat doe je hier dan nog...quote:
No you dontquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dude ik kan er zoveel meer krijgen dan katrien
doh
moeten we m maar eens een fruitmand sturen...quote:
Denk dat hij meer heeft aan pr0nquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moeten we m maar eens een fruitmand sturen...
ass young ass they cum 2321?quote:
in het oostenquote:
Alsof ik op de titel letquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ass young ass they cum 2321?
quote:
ik ben trots op je!!!quote:
* Moozzie bitch slapt Barra in tha face en rent gaat vervolgens achter debbie staanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben agressief vandaag dus mocht ik wat overreacten ligt het aan mij
laat me maar ff
Jij bent zojuist met het verkeerde been uit het goeie bed gestaptquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laat me maar ff
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laat me maar ff
aahww kjoetquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie bitch slapt Barra in tha face en rent gaat vervolgens achter debbie staan
hoe kan dat als ik hem kwijt benquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Really?
Pics or it didnot happen
Ohw wacht
Filmpje dan
Waarom achter mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie bitch slapt Barra in tha face en rent gaat vervolgens achter debbie staan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 kicks BCC in the nuts and runs and nevers stops![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
arme barra... heeft tie al een huneur... gaan ze em ook nog es in de ballen trappen en bitchslappen
stairway to heaven ... hellaas kan je daar alleen een enkele reis ticket kopenquote:
i run faster than bulletsquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gevalletje neo?quote:
hoezo stiekem?quote:
dan hoef je toch niet te rennen voor kogelsquote:
quote:
het is het kunnen hequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
dan hoef je toch niet te rennen voor kogels
die ketsen tegen je borstkastje af
quote:Today, I was talking to my mom. During the conversation she randomly asked me "does he take his leg off when you guys are having sex?" Referring to the guy I've been seeing who has a prosthetic leg. My dad then asked "does he beat you with it too if you've been naughty?" FML
dan vind je deze ook leukquote:
quote:Today, my boyfriend was coming over so I bought this sexy corset, some fishnets, silettos and see-through thong. After my dad left I dressed up and a few minutes later the doorbell rang. I answered it, whip in hand. It was my dad. He forgot his keys. Im grounded. FML
het zou je maar gebeurenquote:Today, I was sitting in class and I fell asleep during the lesson. I was wearing sweatpants and had an erection. My teacher came up to me and grabbed my penis. She thought it was my phone. FML
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dan vind je deze ook leuk
[..]
[..]
het zou je maar gebeuren![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dan vind je deze ook leuk
[..]
[..]
het zou je maar gebeuren![]()
mede mogelijk gemaakt door domme amerikanen op de site: http://www.fmylife.com/quote:
i has skilzzquote:
quote:
quote:
quote:
zombie topic... kill whats already been killed!quote:
and then......kill it againquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zombie topic... kill whats already been killed!
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:05 schreef Crazy-p het volgende:
het is hier niet druk vandaag zie ik al
wat een drukte hequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:28 schreef Crazy-p het volgende:
damn.. een half uur verder.. en maar 1 post
ja dat zalquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
wat een drukte he
iedereen is vrij/ziek/druk bezig
het is zoquote:
wat kon seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot...quote:
geen idee... ik hoop dat hij het nooit meer doet..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
wat kon seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot...
je kan merken dan moos vroeg is begonnen.... nu is hijzelf duf volgens mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik hoop dat hij het nooit meer doet..
die zit gewoon tequote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef tripack het volgende:
[..]
je kan merken dan moos vroeg is begonnen.... nu is hijzelf duf volgens mij
succes MDquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
maar ik heb een deadline te halen... dus ben er ook weer vandoor... sorry dat ik je hier alleen laat...
vandaag is een vrije dag voor grtdojwquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef tripack het volgende:
[..]
vandaag is een vrije dag voor grtdojw![]()
mag niet in gepost wordenwe willen 2 dagen doen met 1 topic
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
jah
misschien halen we de drie dagen wel
naja als hij vrijdagavond haalt is het al een hele langequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
deze is van vanochtend.. en tot zondag zie ik hem niet lukken
ja ook dat zie ik niet lukkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
[..]
naja als hij vrijdagavond haalt is het al een hele lange
nou...morgen zijn er ook veel mensen vrij... je zal verbaast zijn hoe rustig het morgen isquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nou...morgen zijn er ook veel mensen vrij... je zal verbaast zijn hoe rustig het morgen is
vast veel te rustigquote:
hier is het wel uitgestorven jahquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
pfff wat een drukte...
hier op mn werk dan...
dat is waarquote:
wat is er aan het handje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:56 schreef Friday12 het volgende:
hoe de freaking fuck![]()
ik krijg het niet voor elkaar![]()
zo erg?quote:
noujah dat is niet niksquote:
ik loop me te erger aan een error maar geen van jullie iets aan kunnen doen tenzei jullie dit snappenquote:
hmm zegt me zo niet zo heel veelquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik loop me te erger aan een error maar geen van jullie iets aan kunnen doen tenzei jullie dit snappen
Fout: Duplicate entry '1' for key 1
en ja het is een duplicate en nee dat had het dus niet moeten zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat aftands takke ding kan niet eens met id's werken nu krijg ik weer query is empty
fijne avond MDquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
Nou mensen ik ga naar huis...
het topic is zowaar alweer op de helft!
kreeg je training of moest je die gevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. training voorbij..
was saai.. heb de helft van de training gegeven.. aan de persoon naast me..
was dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zit te stoeien met een extensie van typo3 die ik moet aanpassen enzoook niet leuk meer
typo3 is een cms systeem ( www.tyop3.org ) en die kan je uitbouwen met extensies en die kan je weer zelf bouwen cq aanpassenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
typo3 is een cms systeem ( www.tyop3.org ) en die kan je uitbouwen met extensies en die kan je weer zelf bouwen cq aanpassen
doh das wel vervelendquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Friday12 het volgende:
IK HAAT DIE TROEP GODVER DE GODVER DE GODVER![]()
![]()
![]()
ik kreeg de trainingquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
kreeg je training of moest je die geven
haaaaiquote:
quote:Four months, 8 hours, 41 minutes and 41 seconds. 3009 cigarettes not smoked, saving ¤712,67. Life saved: 1 week, 3 days, 10 hours, 45 minutes.
Mogguh Smokez, crazy-pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Iemand koffie? Taart? (space)cake? WL's moeder?
We hebben weer wat te vieren
[..]
Mogguh mannelijke eend en gekke Pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh Smokez, crazy-p
poe hoeveel zou ik al wel niet bespaard hebben als ik dat bij zou houden...
pfff het is vrijdag en ik moet echt nog veel doen...quote:
Tss MD... wat ben jij een topic killer... met werken op vrijdagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pfff het is vrijdag en ik moet echt nog veel doen...
das eigenlijk geen combi...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef tripack het volgende:
goedemorgende echte topickiller is weer aanwezig
mogguh tripack!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:39 schreef tripack het volgende:
goedemorgende echte topickiller is weer aanwezig
goed gedaan jongenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mogguh tripack!
ik heb vandaag ook al een beetje geoefend...
quote:
maar als we samen ons best doen dan killen we het topic niet.quote:
zin in het weekend ofzo? of hou je gewoon zoveel van de vrijdag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]vrijdag! vrijdag! vrijdag! vrijdag!
goedemorgen
quote:
wij werken weer als enigste het is niet eerlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]vrijdag! vrijdag! vrijdag! vrijdag!
goedemorgen
ach ja... verschil moet er zijn...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
wij werken weer als enigste het is niet eerlijk
jah eigenlijk bestwel zin in het weekendquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zin in het weekend ofzo? of hou je gewoon zoveel van de vrijdag?
Dan moet je maar goed uitrusten op je werkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jah eigenlijk bestwel zin in het weekendmorgen met vrienden die we een tijdje niet hebben gezien schaatsen (
) en daarna uiteten
![]()
dus dat wordt wel gezelligen dan hebben we volgend weekend een verjaardag/trouwjubileum van schoonouders.... en die week daarop verjaardag van mijn
en dan 1 weekend rust
en dat weekend daarna familie vakantie
met opa en oma enzo
druk druk druk dus
Godverdomme, smiley-tsunami-alertquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
jah eigenlijk bestwel zin in het weekendmorgen met vrienden die we een tijdje niet hebben gezien schaatsen (
) en daarna uiteten
![]()
dus dat wordt wel gezelligen dan hebben we volgend weekend een verjaardag/trouwjubileum van schoonouders.... en die week daarop verjaardag van mijn
en dan 1 weekend rust
en dat weekend daarna familie vakantie
met opa en oma enzo
druk druk druk dus
speciaal voor jouwquote:
jah ik heb een piemel jahquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:10 schreef Friday12 het volgende:
eigenlijk moeten we vandaag spammen zodat wel 3 topics volkrijgen
dat is waarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee we moeten bewijzen dat we het kunnen zonder al die maffe gasten
quote:
Wie weet haal ik vandaag daar een tiende van...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja ik ben al een paar dagen over mijn 30000ste post
Kraambezoek ontvangenquote:
dan moet je doorpostenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wie weet haal ik vandaag daar een tiende van...
ja, je was de eerste na je eigen post...quote:
ik moest er vanmorgen nog iets van 35...quote:
Balen dat het alleen vandaag vrijdag de 6e is...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef tripack het volgende:
friday12 heeft een naamtopic
[RLS SC #165] Vrijdag
nu moet ik er nog 16 dacht ik..quote:
wild... nou dat weet ik nog zo net niet.. bewijs maar LL...quote:
Heyquote:
dat word dan trakterenquote:
goed goed...quote:
Yepsquote:
ja maar...quote:
ja en als je niet uitkijkt verwond ze je ook nog...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
Ik ben net onkruid... blijf misschien een tijdje weg maar kom altijd terug
loopt ze nou nog niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed goed...![]()
nog steeds slapen - poepen - huilen - eten - slapen... etc...
niks mis met onkruidquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yeps
Ik ben net onkruid... blijf misschien een tijdje weg maar kom altijd terug
nee.. ben druk met haar dat aan het leren... maar ze valt elke keer nog...quote:
quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
niks mis met onkruid
hou je het nog een beetje uit zo thuis zitten?
nog een keer!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor
Lekker relaxen.. beetje uitslapen...
Ben nu kinderprogramma's aant kijken met de kleine
ja, of als ze ineens begint te praten...quote:
Whehe geen Teletubbiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nog een keer!!!![]()
vanavond nog werken LL?
heb je wel zin in zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe geen Teletubbies
Diego
Yeps, vanavond werken
Morgen ook
Jij: koetsiekoetsjiekoequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, of als ze ineens begint te praten...
kinderprogramma'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor
Lekker relaxen.. beetje uitslapen...
Ben nu kinderprogramma's aant kijken met de kleine
ikl weet niet meer met welke leeftijd maar met een paar maanden kunnen ze die bewegingen maken wanneer je ze boven een vlakke ondergrond houdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee.. ben druk met haar dat aan het leren... maar ze valt elke keer nog...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij: koetsiekoetsjiekoe
zij: pa, doe normaal
In principe hebben ze de loop reflex ook direct na de geboorte...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
kinderprogramma'saltijd leuk
[..]
ikl weet niet meer met welke leeftijd maar met een paar maanden kunnen ze die bewegingen maken wanneer je ze boven een vlakke ondergrond houd
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij: koetsiekoetsjiekoe
zij: pa, doe normaal
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je wel zin in zeker?
Maar hoe gaat t met solliciteren>?
Als ze geboren worden wordt al getest of ze willen lopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
kinderprogramma'saltijd leuk
[..]
ikl weet niet meer met welke leeftijd maar met een paar maanden kunnen ze die bewegingen maken wanneer je ze boven een vlakke ondergrond houd
Dat zeg ik...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jageld
zwakjesmaar komt wel
[..]
Als ze geboren worden wordt al getest of ze willen lopen
Dan doen ze al stappen, alleen kan het lichaam nog geen evenwicht houden
Diego is het neefje van Doraquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]geweldig als dat zuo gebeuren
diego is toch de mannelijke dora??
Geef jouw geld dan maar aan mijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zeg ik...
money... dat maakt toch niet gelukkig...
Ik zie het al helemaal voor me...quote:
hebbert...quote:
jah dat kan wel... ik heb het nog nooit gezienquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...
LL met de kleine achter de laptop Diego aan het kijken... en elke 5 sec switched LL naar Fok! die kleine elke keer boos...
feestjuuh!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:21 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
taart?
[ afbeelding ]
Dit zit gewoon mee te kijken met mamma en helemaal niet naar Diegoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Diego is op TV en de laptop staat op tafel
kleine ligt achter me op de bank
Die mag je zelf regelen...quote:
Hij is gehypnotiseerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dit zit gewoon mee te kijken met mamma en helemaal niet naar Diego
en dan met een zachte g... zeker?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
OMG slecht engels in Diego
echt hollands accent
"Ken joe help mie?"
ow klinkt zo knulligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
OMG slecht engels in Diego
echt hollands accent
"Ken joe help mie?"
ik hoop dat ie lekker was...quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan met een zachte g... zeker?
onee er zit geen g in...
I sit met my reed on the prikkeldreed...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ow klinkt zo knullig
heb je het boekje: "I always get my sin" gelezen... dat is echt zo grappig
Nee, gaat nu op mn lijstjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ow klinkt zo knullig
heb je het boekje: "I always get my sin" gelezen... dat is echt zo grappig
GelukkiG dat je GraaG met die zaGte G wil spreken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Trouwens.. laatst sprak er iemand met een enorme hard G op tv..
ik dee um na en had meteen keelpijn
geef mij maar de zachte G.. klinkt toch een stuk vriendelijker
Harde G'squote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Wiesda?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, gaat nu op mn lijstje
Ben bezig met de autobiografie van Anthony Keedis aant lezen ('
das dan weer jammer...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Harde G's
Kun je veel beter mee vloeken
Godveren met een zachte G gaat echt niet werken
een zachte g heeft ook wel wat... wanneer het in goedemorgen gezegd wordtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
Zanger van de Red Hot Chilli Peppersquote:
Godveren niet, maar ik scheld je de huid rustig volquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Harde G's
Kun je veel beter mee vloeken
Godveren met een zachte G gaat echt niet werken
Dat was precies wat een kameraad van mij zei toen ik hem 's morgens vroeg beldequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
een zachte g heeft ook wel wat... wanneer het in goedemorgen gezegd wordt![]()
Ah weer wat Geleerd...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zanger van de Red Hot Chilli Peppers
[..]
Godveren niet, maar ik scheld je de huid rustig vol
I do not want to fall with the door in housequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I sit met my reed on the prikkeldreed...
is Giel een kamaraad van jou?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was precies wat een kameraad van mij zei toen ik hem 's morgens vroeg belde
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
I do not want to fall with the door in house![]()
How do you do and how do you do your wife?![]()
LL mag mij ook bellen om goedemorgen te zeggen hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was precies wat een kameraad van mij zei toen ik hem 's morgens vroeg belde
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah weer wat Geleerd...
doe es lief...
Nopequote:
"I fuck (spreek uit fock) horses"quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
I do not want to fall with the door in house![]()
How do you do and how do you do your wife?![]()
Pardon?quote:
Oke... jammer...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren
ik BEN lief
[..]
Nope
andere kameraad
I did not know what overcame mequote:
And i did not know what over me camequote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
And i did not know what over me camevies tekenfilmpje
"er gaat niets boven een goede doorsmeerbeurt"
quote:
Zal de ober dan ja zeggen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
May I see your cock please, I like to thank him for the lovely dinner
'Take your pet off.'quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]jah zo gaat dat mopje inderdaad
May I thank your cock for a lovely dinner?’
quote:
quote:
te laat... hij is alweer weg...quote:
hoi doei en de mazzelquote:
Zo snel...quote:
dus hij gaat twee keer weg?quote:
ja idd... dat lukt niet veel hoor...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo snel...
Dat was pas een vluggertje
Offie er trots op moet zijn weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja idd... dat lukt niet veel hoor...
Bijna ...quote:
ik denk het niet...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Offie er trots op moet zijn weet ik niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |