kreeg je training of moest je die gevenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:38 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. training voorbij..
was saai.. heb de helft van de training gegeven.. aan de persoon naast me..
was dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zit te stoeien met een extensie van typo3 die ik moet aanpassen enzoook niet leuk meer
typo3 is een cms systeem ( www.tyop3.org ) en die kan je uitbouwen met extensies en die kan je weer zelf bouwen cq aanpassenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:50 schreef tripack het volgende:
[..]
typo3 is een cms systeem ( www.tyop3.org ) en die kan je uitbouwen met extensies en die kan je weer zelf bouwen cq aanpassen
doh das wel vervelendquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:53 schreef Friday12 het volgende:
IK HAAT DIE TROEP GODVER DE GODVER DE GODVER![]()
![]()
![]()
ik kreeg de trainingquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
kreeg je training of moest je die geven
haaaaiquote:
quote:Four months, 8 hours, 41 minutes and 41 seconds. 3009 cigarettes not smoked, saving ¤712,67. Life saved: 1 week, 3 days, 10 hours, 45 minutes.
Mogguh Smokez, crazy-pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Iemand koffie? Taart? (space)cake? WL's moeder?
We hebben weer wat te vieren
[..]
Mogguh mannelijke eend en gekke Pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mogguh Smokez, crazy-p
poe hoeveel zou ik al wel niet bespaard hebben als ik dat bij zou houden...
pfff het is vrijdag en ik moet echt nog veel doen...quote:
Tss MD... wat ben jij een topic killer... met werken op vrijdagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pfff het is vrijdag en ik moet echt nog veel doen...
das eigenlijk geen combi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |