moeten we m maar eens een fruitmand sturen...quote:
Denk dat hij meer heeft aan pr0nquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moeten we m maar eens een fruitmand sturen...
ass young ass they cum 2321?quote:
in het oostenquote:
Alsof ik op de titel letquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ass young ass they cum 2321?
quote:
ik ben trots op je!!!quote:
* Moozzie bitch slapt Barra in tha face en rent gaat vervolgens achter debbie staanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben agressief vandaag dus mocht ik wat overreacten ligt het aan mij
laat me maar ff
Jij bent zojuist met het verkeerde been uit het goeie bed gestaptquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laat me maar ff
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
laat me maar ff
aahww kjoetquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie bitch slapt Barra in tha face en rent gaat vervolgens achter debbie staan
hoe kan dat als ik hem kwijt benquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Really?
Pics or it didnot happen
Ohw wacht
Filmpje dan
Waarom achter mijquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie bitch slapt Barra in tha face en rent gaat vervolgens achter debbie staan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 kicks BCC in the nuts and runs and nevers stops![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:31 schreef tripack het volgende:
arme barra... heeft tie al een huneur... gaan ze em ook nog es in de ballen trappen en bitchslappen
stairway to heaven ... hellaas kan je daar alleen een enkele reis ticket kopenquote:
i run faster than bulletsquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gevalletje neo?quote:
hoezo stiekem?quote:
dan hoef je toch niet te rennen voor kogelsquote:
quote:
het is het kunnen hequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
dan hoef je toch niet te rennen voor kogels
die ketsen tegen je borstkastje af
quote:Today, I was talking to my mom. During the conversation she randomly asked me "does he take his leg off when you guys are having sex?" Referring to the guy I've been seeing who has a prosthetic leg. My dad then asked "does he beat you with it too if you've been naughty?" FML
dan vind je deze ook leukquote:
quote:Today, my boyfriend was coming over so I bought this sexy corset, some fishnets, silettos and see-through thong. After my dad left I dressed up and a few minutes later the doorbell rang. I answered it, whip in hand. It was my dad. He forgot his keys. Im grounded. FML
het zou je maar gebeurenquote:Today, I was sitting in class and I fell asleep during the lesson. I was wearing sweatpants and had an erection. My teacher came up to me and grabbed my penis. She thought it was my phone. FML
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dan vind je deze ook leuk
[..]
[..]
het zou je maar gebeuren![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dan vind je deze ook leuk
[..]
[..]
het zou je maar gebeuren![]()
mede mogelijk gemaakt door domme amerikanen op de site: http://www.fmylife.com/quote:
i has skilzzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |