Ik val eigenlijk nooitquote:Op maandag 30 maart 2009 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi hoor alleen werd het hier afgekeurd..als je valt lijkt het me ook een pijnlijke vloer?
Dank je, is ook echt onze grote trots....quote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef Ml-etje het volgende:
Wat moohooi! Ik zit hier vreselijk jaloers te zijn (dit weekend geconcludeerd dat die steentjes (buitenmuur) zo super zijn)
Dank je!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef CarOnline het volgende:
Heel erg mooi ueberduitser!
Ik vind die veranda ook prachtig!
Verder wel erg herkenbare badkamertegels en de kamer en suite deuren ook
Alle ramen kiep-kantel? Fijn he!
Ik vind het echt geniaal, elk raam in je huis kan open!
Maar een prachtig huis en mooi ingericht ook!
Kies gewoon voor neutrale tegels en varieer met de inrichting/accesoires....quote:Op woensdag 8 april 2009 16:57 schreef Ml-etje het volgende:veranda is top ja.
Die van jullie is erg luxe maar die kant willen wij als we klaar zijn met de binnenkant ook graag op.
Dat tegelverhaal van jou is zo herkenbaarik twijfel nu nog over de koperkleurige tegels juist om te voorkomen dat ik over 10 jaar zeg ja euhh kan dat niet anders..
Ramen zijn übersjiekerg bijpassend ook.
Wienerberger ook van de dakpannen soms?
Ah in het door ons aangekochte huis is de badkamer ook babyblauw..en dat is van 40 jr terugquote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Kies gewoon voor neutrale tegels en varieer met de inrichting/accesoires....
Mijn zwager heeft een mooie blauwe badkamer, babyblauw wel te verstaan. Hoe hebben ze het ooit kunnen bedenken...
Inderdaad de wienerberger van de dakpannen.
3,2m diep en 9m lang.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Hoe diep is die overkapping overigens?
Hoe groot is de kans dat er voor in mijn nieuwe huis nog een uitgave van deze prachtige dikke dames verschijntquote:
Nou eh niet zo heel grootquote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat er voor in mijn nieuwe huis nog een uitgave van deze prachtige dikke dames verschijnt?
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou eh niet zo heel groot![]()
Maar er valt altijd over te praten he
Mag je absoluut trots op zijn! Schitterend zijn ze hé??quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef Gwywen het volgende:
@Stormqueen: 2 poezen!![]()
Mijn trots in de badkamer
[ afbeelding ]
krijg je nou korting als je je hele inboedel bij ikea koopt?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:16 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom
[ afbeelding ]
Hal met trap.
[ afbeelding ]
Trap op, overloop.
[ afbeelding ]
Overloop van de andere kant.
[ afbeelding ]
Computerkamer (mijn domein)
[ afbeelding ]
Achter de deur in de computerkamer.
[ afbeelding ]
Kamer kind één.
[ afbeelding ]
Kamer kind twee.
[ afbeelding ]
Badkamer met achter de deur een bad met douche.
[ afbeelding ]
Slaapkamer.
[ afbeelding ]
Bedzicht.
[ afbeelding ]
Slaapkamer kind drie en dat was een rondje bovenverdieping.
[ afbeelding ]
Trap af!
[ afbeelding ]
Keuken. Met hapjes ivm jarig kind één en kind twee.
[ afbeelding ]
Keukentafel en doorkijkje naar woonkamer.
[ afbeelding ]
Woonkamer!
Krijg je nou meer zelfvertrouwen als je een lening afsluit om je spullen niet bij IKEA te kopen?quote:Op maandag 4 mei 2009 07:35 schreef MrKawada het volgende:
[..]
krijg je nou korting als je je hele inboedel bij ikea koopt?
zeiheikerdquote:Op maandag 4 mei 2009 07:35 schreef MrKawada het volgende:
[..]
krijg je nou korting als je je hele inboedel bij ikea koopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |