Waarom heb ik toch het gevoel dat we altijd weer in hetzelfde vak zittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:02 schreef RayMania het volgende:
413 geworden, maar goed, belangrijkste dat ik niet te dure plekken heb.
Manucharyan erbij halen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kennedy geblesseerd las ik. Dus hopen op Bodul, Mickey en dan?
Middenveld zal wel Anita, Lindgren en Enoh zijn maar hoop op Aissati ipv Anita
Laat Aissati nog maar een wedstrijdje wachten met de basis. Een invalbeurtje zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Kennedy geblesseerd las ik. Dus hopen op Bodul, Mickey en dan?
Middenveld zal wel Anita, Lindgren en Enoh zijn maar hoop op Aissati ipv Anita
Zuid 1? Gewoon vrije plaatsen, alleen sommige plekken zijn 'gereserveerd'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet hoe het zit met zitten op zuid? Is het vrije zit of gewoon je eigen plek ik heb daar nog nooit iets van gesnapt...
Tijdens Fiorentina stond iedereen in 127 zowat, maar weetniet of dat op de rest van Zuid ook zo is, volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet hoe het zit met zitten op zuid? Is het vrije zit of gewoon je eigen plek ik heb daar nog nooit iets van gesnapt...
Hehe ik ga ook niet vanwege werk van andere oaquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope. Nieuw werk, veel te snel achter Fiorentina aan.. Volgende ronde, als we het halen, wsl wel weer van de partij.
Nee. Gewoon rustig brengen die jongen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Cavalier1 het volgende:
Aissati vanaf links een optie?
Ja en vervoer moet je ook nog, is ook vrij duurquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:19 schreef Nashje het volgende:
Zuid 2 is zeker al helemaal uitverkocht voor Marseille-thuis?
Marseille-uit misschien wel optie nu.. Als ik dat kan regelen met m'n stage. Heb er wel moeite mee om daarvoor vrij te vragen. Zit hier net.
quote:
Waren volgens mij ook met weinig daarheen of niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Overigens was het met Twente toch niet zo'n heel grote bende geworden daar?
In Enschede hadden ze wel een cafe een gratis verbouwing gegeven ja. Maar of er veel van Twente waren in Marseille weet ik eigenlijk ook niet. We zullen wel zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waren volgens mij ook met weinig daarheen of niet?
In enschede was het wel een kleine puinhoop, word nog leuk als ze hierheen komen met bussen vol steekwapens
Waren niet veel tukkers naar Marseille gegaan inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waren volgens mij ook met weinig daarheen of niet?
In enschede was het wel een kleine puinhoop, word nog leuk als ze hierheen komen met bussen vol steekwapens
Die Fransen lopen de hele dag in de stad dus daar zal er wel wat gebeuren. Home zal wel dicht blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aan de ene kant hopen dat honk open is tegen Marseille. Aan de andere kant is het natuurlijk kut, want als er wat gebeurt (en die kans schat ik heel groot) is het honk weer een paar maanden dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |